@Pelikaantje: jammer dat ze zo jong al zo slim zijn he Wow 2,5 uur zo lang daarmee spelen, knap hoor!! Zo schattig als ze complete verhalen vertellen, doet Dani helaas nog niet.. komt wel @Collo: als ze baby zijn zijn ze nog niet zo bewerkelijk maar oww wee als ze gaan kruipen enzow... dan heb je er 1 extra om in de gaten te houden hihi.. word nog erger @Dees: 50 euro extra voor een complete babykamer is niet veel, gaan ze wellicht wel mee akkoord hoor! Tja mannen en bellen.. die denken daar niet bij na.... *helaas* ahh joh arme luca.. zo ziek @Collo2: oww je deuren en vriezer verhaal is zoooow herkenbaar... alleen hier 2 kids die dat doen *grrrrr* de voordeur zit nu ook op de knip bij ons tegenwoordig, kunnen ze er niet uit @Roeltje: joh alles onder gepuugd wat n hoop zieke kindjes ineens hier... zo sneu.. hopelijk is hij morgen weer een stuk beter! @Hier: kruip ook mn bedje in en maak me geestelijk klaar voor weer een plotselinge huil en smijt aanval van Dani ;0 *duimt toch stiekem voor een rustig nachtje* truste iedereen xx
Nu huilt Beau ineens...wat hangt er toch in de lucht?! @Dretjuh; Lekker slapen meid, ervan uit gaan dat je misschien 1 of 2x eruit moet. Dan valt het hopelijk mee
nou het was eigenlijk alleen slijm en beetje van zn toetje wat hij uitspuugd, dus denk dat dat gewoon dwars heeft gezeten.. net toch maar deken over hem heen gelegd.. hij sliep gewoon door.. duidelijk niet lekker maar vooralsnog denk ik dat het mee valt..
Dretjuh Jij hebt ook weer een lekker positief woord voor me he: Het wordt nog erger....zucht...hahaha. Hoop voor jou op een verrassend rustig nachtje. Roeltje Ah, arme Lenn. Gelukkig slaapt hij alweer. Dees Voor jou is die knip helemaal spannend. Jij kunt niet even achterom lopen...
Gussie wat een zieke kindjes, hoop dat Maura het een beetje gehad heeft, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Druk middagje gehad, Maura vermaakte zich wel aardig maar deed wel wat vaak iets wat niet mag. Mijn lontje wordt wel flink korter inmiddels, ze is geen 1 meer. Maar goed, nog niets heftigs of zo hoor
@Collo; kan wel, maar dan moet ik het geluk hebben dat de buren thuis zijn en ik via hun woonkamer naar hun balkon kan en via hun balkon mijn balkon kan betreden
@ Roeltje; fijn dat hij lekker verder slaapt @ Collo; nog steeds op keukentjesjacht dus....succes! lastig he, er is zo veel. (van alles niet alleen van keukentjes) @ mijn fout bij bol; liegend achteroverdrukkende oud buurman en/of nieuwe bewoner of onbetrouwbare tntbezorger, maar er gaat iets goed mis en moet rekening houden met pakjes weg :x (bij aanbod weigeren, dan terug via tnt en weer naar bol, maar niets van dat al terwijl de bewoners zeggen het geweigerd te hebben)
@RiTi; Wat zuur!! Is ervoor getekend als het is ontvangen? Volgens mij wel toch..is dat niet te achterhalen?
RiTi Bah! Zijn er dan geen eerlijke mensen meer? *laatste happen van mijn B&J's aan het wegscheppen....caramel chew chew...mmmmm Dees Ik zie het al voor me! hihi
riti oei das minder.. is het te achterhalen of ze het idd hebben geweigerd? dees oei, 3x al.. succes knip hier de sleutel uit de achterdeur gehaald overdag (tja hier ook al buiten gesloten geweest) dit weeken de deurklink naar de hal (en trap) omhoog gezet nadat hij vrolijk papa achterna liep naar boven..
@ dees/roeltje/collo; nee volgens mij niet. Zowel bol, als tnt als de bewoners van het pand als de beide buren weten er nu van. Ik begrijp er sowieso niets van want het was opgesplitst in 2 delen, beiden pasten door de brievenbus. Daar vaker problemen gehad met bezorgers, soms ook met buren. Het idee dat iemand je staat te belazeren is niet tof, hopelijk komt er nog duidelijkheid. Bestelling van 50 euro weg, grrrr
@Collo; Zit me anders ff lekker te maken met je B&J @RiTi; Ik vind het echt zo sneu voor Luca, ik doe mijn best maar ik kan er wel om huilen als hij weer wakker wordt en gelijk begint te krijsen
@RiTi; En bol gaan mailen en uitleggen wat er precies gebeurt is? Dat je per ongeluk het oude adres hebt gebruikt en dus die sores met je mee krijgt. Wie weet kunnen zij er nog iets in betekenen of compenseren? Erg vervelende kwestie, vooral wanneer mensen hun poot stijf houden.
Dees Ja, is ook zo zielig... Herstel... Mijn kat Ren zit hier de laatste restjes B&J's op te eten... Heeft net een uur geduldig zitten wachten tot ik klaar was...hahaha
@ dees; aaah kan het me heel goed voorstellen, wordt je zelf ook zo verdrietig van @ Collo; wil ook B&J caramel jummie! Nou dat vooral, aardige eerlijke mensen, waar zijn jullie nou? @ knip, hier geen knip, wel zo'n paardenstaldeur als voordeur uit twee delen. je voelt m al, Maura zet de onderste helft steeds vast en dan wil de deur dus niet open of je hebt alleen de bovenste helft . Achterdeur is link, ze draait de sleutel om en gaat (die zit er in anders weten we niet waar we hem laten), alleen is het afstapje 30 cm wat je niet echt ziet als je aan de klink hangt . Wel heel handig, als ze Sjoukje hoort (de poes) dan springt ze op om haar binnen te laten, en weer terug en weer heen en dan nog een keer.
@ Dees; ja bol alles gemaild, ook dat het mijn fout is. Maar als het geweigerd wordt horen zij iets van tnt te horen, dus wellicht kunnen zij daar nog achteraan. Wil in ieder geval alles gedaan hebben voordat ik alles op nieuw koop .
@Collo; Slimme kat Die weet wat hij mist als hij niet wacht. @RiTi; Ohw ja dat zijn ook leuke deuren, leuk als ze eenmaal die scharnieren en haken weten te vinden...NOT! @hier; Ik ga proberen wat te slapen, ben verrekte zenuwachtig voor morgen Slapeloze nacht zal het dus sowieso worden
@ Dees; hoop toch dat je een beetje zal slapen! @hier; zucht kan niet kiezen er zijn echt te veel leuke deur/ladeknopjes! Wil er 8, liefst 8 verschillende maar gut wat is het moeilijk (en leuk!)