December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; net ff een blik geworpen bij luca, hij ligt op zijn zij met z'n knuffel. Lijkt in diepe slaap.
    Hoe moeten de knopjes eruit zien, kleuren? Vormen? Letters? Cijfers? Dieren? Of heb je echt nog geen idee?

Ik lig inmiddels op bed, naast mij ligt iemand waar staatsbosbeheer niet blij van wordt ;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    riti
    dat zou flink k... zijn als ze niks kunnen doen..

colli
    mmmm, b&j ijs.... goh jouw kat had mijn hond kunnen zijn :D

dees
    trusten meid.. hopeljk kun je toch wat slaap pakken.

ik doe ook een poging tot slapen maar lukt niet echt..

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Succes vannacht en morgen!

Ga hier ook maar eens mijn mandje opzoeken. Morgen weer werken en nog steeds geen zin in. Zag vandaag via de mail mijn agenda voor morgen weer vollopen...pfffff

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; joehoe!! 32 weken zijn behaald :)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goed he:D ik stop met de mijlpalen.. vind het wel prima.. het grootste risico is geweest dus we kunnen rustig ademhalen.. e blijven rustig aan doen en dan zien we wel :)

collo
    trusten!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; thanx, jij werkse morgen.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Roeltje, 32 inderdaad, goed zeg!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    word een lange nacht.. net ineens heel hatd Mamaaaa! huilen! hoppa weer een laag slijm.. was net op tijd met een doek..

toch knap, zijn bed is nog steeds schoon.. gaat daarna ook gewoon weer slapen:(

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen..

hier lijkt er weinig aan de hand, maar hij blijft lekker een dagje thuis.. sliepen pas om 3uur, kon eerst de boel weer verschonen.. straks even crackers halen voor m..

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    morning..

Kort maar krachtig, wat een *&$#@nacht!!
    Beau is ook nog eens 2x wakker geweest en tja Luca spande de kroon met 7x eruit.
    Ik ben op...en dat is nog zacht uitgedrukt :(

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Blegh, ook al zo'n rotnacht:( zijn ze vandaag thuis of op het KDV?

Lenn is nu nog vrij goed te spreken dus even snel boodschappen doen.. Hij wil ook geen eten:(

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Thuis vandaag...wat ik tot nu toe hoor is alleen maar gejengel en gekuch.
    Moet ze zo onder brengen bij mijn s-ouders vanwege dat gesprek zo om 10.30.
    Hopelijk gedragen ze zich daar een beetje.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Oei hopelijk worden ze beide nog wat vrolijker vandaag.. Lange dag anders.. Succes straks!

Boodschappen zijn binnen.. Had net fruit gemaakt, maar ook dat wil hij niet hebben.. Heeft al wel een tuitbeker met water leeg gedronken.. Verder hartstikke vrolijk, maar ook wel hartstikke moe.. Dagje tv gok ik zo.

15. mroos

mroos Niet meer actief

Hier maar weer een teken van leven.
    Ik zit echt in een dip hoor, ik slaap slecht, heb constant stomme voorweeen die niet doorzetten(vooral 's avonds), mijn buik zit echt in de weg, gewoon allemaal stom.
    Net even de VK gebeld en ik word in ieder geval vrijdag gestript, dus dat is iets. Zelf denk ik dat mijn lichaam even een zetje nodig heeft. 11-11-11 zou wel weer leuk zijn natuurlijk.

Boaz had echt een zeurochtend maar door alleen maar positief te benaderen(ik kon het wonderlijk genoeg opbrengen) zit hij nu weer in zn positieve modus. Straks even eendjes voeren.
    Het begint echt een peutertje te worden dat driftig wordt als het hem niet lukt om zichzelf aan te kleden enzo, ook wel weer heel aandoenlijk om te zien;).

Ik ga even bijlezen!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: jeej 32 weken!! Groot gelijk dat je Lenn thuis laat.. arm kindje :(

@Dees: jeuj.. iemand die een nog beroerdere nacht heeft gehad dan ik.. jeetje 9 keer eruit in totaal.... da's niet leuk meer :(
    arme Luca ook... hopelijk kun je vaniddag even bijslapen!

@Mroos: tis ook niet als je al over de 40 weken bent, alle kwaaltjes beginnen nu serieus te irriteren.. en dat is nog zacht uitgedrukt.
    Vrijdag.. is overmorgen al!!! Wellicht is dat je laatste zwangere dag, probeer nog van die paar daagjese te genieten xx *misschien verlicht dat*

@Hier: ook een k*t nacht gehad!
    Eerst deed de TV het niet boven (jah 1 of 2 zenders :S)
    *en ik kan niet slapen zonder TV*
    Dani werd een keer of 3 wakker maar wilde gewoon niet slapen en gooide weer met zn knuffels enzo.. Duurt zeker 30 min voor hij dan weer slaapt.
    Rond 6 uur werd hij wakker en had alles ondergeplast en sinds dien niet meer geslapen
    Mijn ouders boden al aan om op de kids te passen zodat ik ff terug naar bed kon, heb ik nog nooit gedaan want wil mn kids niet dumpen omdat ik nog moe ben (terwijl zij beide chronisch ziek zijn) maar deze ene keer toch ff gedaan.
    Ben nog steeds helemaal kapot...
    Ga toch een poging doen om hun kamer te schilderen vandaag.

17. mroos

mroos Niet meer actief

Bekijk bijlage 197543

Nostalgie.. Wij zaten vroeger al op deze kip(voor de kinderboerderij) en die was echt gigántisch in onze ogen. Boaz roept nu ook al kip als we in de buurt zijn, en vindt het geweldig om erop te zitten haha.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    kort volhouden vind ik toch echt wel als hij maar 1-2min blijft zitten;)

Eten gisteren
    pasta met zalm, courgette en cherry tomaatjes:D. Doe m'n best;)

Zieke kindjes
    jeutje wat n hoop! Zielig hoor:( Gelukkig nog nooit meegemaakt..lijkt me zo moeilijk..

Hier
    whaaa Levi laat zich nog even extra van z'n goede kant zien voor we vanmiddag naar de kinderarts moeten! had om 18:50 gedronken en kwam 9,5 uur later om 4:25 pas weer!! Woow!
    Zo eerst naar de vk voor nacontrole.
    Oh shit moet al bijna weg zie ik! Snel kids aankleden..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lemi
    succes vanmiddag bij de ka!!
    Knap van Levi..

Mroos
    Fijn dat ze je willen strippen vrijdag.. hopelijk niet meer nodig:) haha leuke foto :D

Lenn is echt ziek.. Hij ligt al een kwartier te slapen. Zelf in slaap gevallen. Dit keer moest ik echt nog even zijn popje en speen pakken en kon zonder problemen naar onze slaapkamer.. Dus spul bij hem neergelegd, gordijn dicht en welterusten gewenst.. Zwaaide me nog na ook :D maar goed, vanmorgen iets verhoging (37,7) maar nu gloeit hij behoorlijk.. Hij lag al bijna te slapen op de bank.. Arm ding..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gut, zit de film 101 dalmatiërs te kijken.. De puppy's worden nu geboren.. Als ik het woord hormonen zeg zegt dat wel genoeg toch? :D

Deel Deze Pagina