December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: grappig die kip, heel apart ook... jullie vroeger daarop en nu je kind. Dat heb ik met de speeltuin tegenover mijn ouders huis, daar ben ik in opgegroeid en nu spelen mijn kinderen daar.

@Lemi: succes bij de nacontrole en bij de arts!

@Roeltje: whahaha hormoonmonstertje :p Maar ik heb t nu nog steeds... dat word niks meer met me whaha
    ahh zielige Lenn... ik heb nog nooit zo'n ziek kindje gehad *afkloppen* maar het lijkt me erg sneu om je kind zo ziek te zien

@Hier: kamer is afgeplakt, kids liggen op bed daarna schilderen... Nog niks van Peter gehoord, die hoort vandaag echt iets van werk... maar heb er geen lekker gevoel bij...
    Blijf duimen!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #4662 RiTi, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    Hoooooi

@ Mroos; wat een leuke kip is dat! Die zal Boaz zich ook zijn hele leven blijven herinneren, leuk hè. gut wat zal jij op je laatste benen lopen meid, ik denk aan je, hij mag echt wel komen nu.

@ Lemi; Kan me voorstellen dat je 1-2 min kort vindt. Maar is ook iets om op te bouwen en te oefenen.

@ Roeltje; haha zie je al helemaal voor me met natte oogjes en 101 puppies :D.

@ slapelozenachtmama's; sterkte allemaal!

Hier vanmorgen eindelijk weer gym na 3 weken niet (ging steeds om een andere reden niet door). Maura was helemaal uitgelaten maar moest ook echt weer even wennen, 4 weken is dan wel lang.
    Wel heel leuk om te zien dat ze echt bevriend is geraakt met een aantal kindjes :).
    Het is op het CB dus even snel zelf gemeten en gewogen (wéer een andere weegschaal en meetlint, maar goed). 90-91 cm en 12 kg ongeveer
    Heb verder geen idee, vind haar prima maar hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes nu?

ow heb nu online een curve gevonden, iets langer dan gemiddeld en lichter dan gemiddeld, ze blijft dus lekker in de zelfde verhouding doorgroeien :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lenn werd vlak na mijn post wakker, hartstikke vrolijk en goed gehumeurd.. Maar nu word het alweer minder.. Zit inmiddels op 38.5 dus een graad omhoog gegaan.. Hangt nu lekker naast me op de bank.. Die gaat zn gangetje wel dus..

Riti
    4 weken is idd een lange tijd.. wel fijn dat ze het zo leuk vind.. hier zit niks in de buurt jammer genoeg..

Dretjuh
    succes met schilderen vanmiddag:) Kom je hier ook even;) Onze slaapkamer moet ook geverfd worden :D

Edit: volgens mij gaat ie zo weer slapen.. zit inmiddels te dutten hier haha..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ schilderen; ooh ik wil ook zo graag aan de gang!
    Gaat alleen echt niet met Maura er bij, en vrije tijd zonder Maura is zo schaars dat die wel heel overwogen benut wordt.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: En 's avonds of overdag als maura op bed ligt? Tja.. dan heb je andere dingen te doen.. snap ik

@Roeltje: ahh 38,5 is best hoog :(
    Maar wel fijn dat hij vrolijk is, dat scheelt al een hoop!

@Hier: layla alweer beneden.. die slaapt overdag echt niet hoe moe ze ook is. Dus dalijk ff het grijs wat we hadden iets lichter maken en dan 2 muurtjes schilderen. De andere 2 zijn nu cremekleurig, die wil ik wit hebben, maar eerst dit maar ns ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha er zit er hier één te knikkebollen.. leuk joh :D valt nog net niet om *wil niet naar bed, maar bij de hond op de bank* stiekem best grappig haha.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; laat je wel foto´s zien als het af is? Grijs is mooi!
    Overdag is maar zo kort, dat heb ik echt vaak even nodig wat kleine zaken op te pakken die niet zo Maura proof zijn.
    In het verleden wel heel veel s avonds gedaan, maar dat kost wel veel (blijven andere dingen weer liggen en vaak te lang door dus instortingsgevaar)
    In geval nood kan dat wel hoor, maar verre van ideaal om met slecht licht laat nog van alles te doen.

Hoe doe jij dat dan met Layla er bij?

@ Roeltje; aaah toch lekker in slaap vallen

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames kom zo meekletsen, heb ff jullie hulp nodig.
    Ik kwam net boven om alvast de slaapspullen van Luca te pakken en hoorde iets bewegen op onze slaapkamer.
    Zat daar een koolmeesje...hij wou graag naar buiten dus ik heb de hor voor het raam open gedaan in de hoop dat hij naar buiten zou vliegen...ik loop de kamer uit naar Luca's kamer, pak de spullen en kom weer terug in onze slaapkamer, zat het vogeltje boven op de kast, schijnbaar schrok het van mij en vloog dus tegen het raam aan :(
    Beestje viel gelijk neer op zijn rug met de pootjes in de lucht...ik denk tja die gaat het niet meer redden maar moet nu toch eerst weer naar beneden want kan de kinderen ook niet zo lang alleen beneden laten.
    Ik loop met Beau naar boven om hem op bed te leggen en kijk nadat ik Beau op bed heb gelegd nog eens bij het vogeltje...is het weg!!
    Ik weer naar beneden om Luca op te pakken en hem op bed te leggen, wederom daarna bij het vogeltje kijken of ik hem kon vinden...zat het heel ineengedoken onder de rand van ons bed.
    Wat moet ik nu doen?? Dierenambulance bellen of iets van de vogelbescherming?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoe het beestje binnen is gekomen is mij een compleet raadsel, ramen stonden op een kier en bij ons stond de hor dicht voor het raam.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Klinkt hard, maar ik zou m buiten zetten.. Mijn ouders wonen op een boerderij en er zit regematig een vogeltje in huis of in de schuur die vervolgens overal tegenop knalt.. Is even versuft, maar vliegt daarna gewoon weer verder..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; oh jee. Ik zou hem even laten zitten en contact zoeken met de vogelbescherming. Die kunnen je in ieder geval vertellen wat je moet doen en vooral...hoe.
    Arm beestje, succes!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vogeltjes blijven toch instinctief zo stil zitten van schrik vaak ? Volgens mij kunnen inderdaad meestal het beste naar buiten. Maar hoe dat te organiseren ?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij gooiden er altijd een handdoek overheen.. dan met handdoek en al optillen en buiten op een rustige plek neerzetten..

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben er zelf gewoon naar van..bah..beestje lag er zo versuft bij dat ik echt dacht dat hij zo dood zou gaan.
    Ik zal zo eens even de vogelbescherming bellen, informatie wat en hoe is wel handig.
    Ik wil alleen nu niet teveel herrie schoppen boven omdat de kids net liggen te slapen. *ssttttt*

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oei ben ik dan zo'n trut? Ik zou dat beestje dus buiten zetten en waarschijnlijk niet meer naar om kijken:)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gebeld; Beestje heeft kans op leven aangezien het later toch ineens weer van de plek af is gekomen en veilig onderkomen heeft gezocht onder de bedrand.
    Moet nu proberen het vogeltje weer naar buiten te krijgen dmv het in een doosje te krijgen en buiten weer uit te zetten.
    Via het slaapkamerraam gaat me nu niet lukken omdat de kinderen slapen.
    Ik hoop dat het me zo gaat lukken

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    succes meid.. lukt vast wel:) Al zijn die beestjes watervlug als het moet.. grote kans dat hij na een tijdje de kamer door gaat vliegen.. dan word het wel makkelijker.. kwestie van een raam open zetten..

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha, dat had ik dus net eerder gedaan maar tja, tegen het glas aan.
    Had dus beter het gordijn wat dicht moeten doen...tja ik handelde te vlug :(

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach kan gebeuren hoor.. wel sneu natuurlijk, maar je doet het niet expres..

Echt he.. Heb hier twee figuren in huis;)
    Killerhond in de hoek van de bank.. Ik in de andere hoek, Lenn er tussen in.. Lenn denkt: He dat is lekker zacht en gaat tegen hond aan liggen.. Hond lag niet echt comfortabel dus Lenn weggehaald en bij mij neergezet.. Twee tellen later, komt hond er aan en gaat tegen Lenn aan zitten.. Stelletje mafkezen hier:D

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    aaaah dat is toch knus zo met zijn allen bij elkaar gekropen op de bank :)

pff die anderhalf uur dat flupke slaapt is ook zo om he ;)

Deel Deze Pagina