December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Gezellug! :D

@RiTi; Tijd gaat dan zo om, ik probeer me tijd ook nuttig te besteden met niks doen maar dat lukt nooit ;)
    Beide slapen trouwens nog heerlijk.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hoe ging je gesprek?

En de zon schijnt ook nog...aangezien ze de hele ochtend al binnen was moet ik eigenlijk wel even uitgebreid naar buiten met haar.
    Moet alleen zelf nog even zin maken geloof ik ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Als je eenmaal buiten bent is het wel leuk;) haha 1.5 uur klink lang, maar valt best mee :D

Dees
    idd, hoe was je gesprek?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Was wel een goed en verhelderend gesprek, er is idd gesproken met mijn werkgever die te kennen heeft gegeven dat ik niet zo lekker in mijn vel zat, veel ziek was en dus ziek ben weggegaan. Ze was verbaasd dat ik alweer zo snel op zoek was naar ander werk.
    Anyway, er is echt een hoop besproken en heb er enerzijds wel een goed gevoel bij.
    Ik ben geheel eerlijk geweest, dat ik een verkeerde keus heb gemaakt en daar veeel spijt van heb.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ok ik geloof je op je woord, maar wát ga ik buiten doen dan?

Wij koken koffie op het fornuis, tegen de tijd dat dat klaar is, ingeschonken en weer afgekoeld tot lekkere drinktemperatuur en ook daadwerkelijk opgedronken is het grootste deel van de tijd al weer voorbij :p

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; dat is in ieder geval fijn, dat alles open en eerlijk ter sprake is gekomen. Mocht je er aan de slag kunnen is dat ook gelijk klaar en kan het niet meer op een gekke manier opduiken oid.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik heb idd alles op tafel gegooid ;)
    Morgen hoor ik of het wat wordt.

Ik denk dat ik straks even een wandeling ga maken hier achter door het park langs de snelweg ;)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maaruh, hoe groot en hoe zwaar zijn jullie kids nou?
    (of net als ik maandenlang geen idee)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ohw geen idee, iig zwaar :D
    Beau zal denk ik zo'n 11kg zijn inmiddels?
    Laatste meting is alweer even geleden, aan de getallen van Luca heb je vast niks :p

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    geen idee.. ben er al een heule tijd niet geweest.. dec. moeten we weer geloof ik.. krijg nog een brief..
    Uhm, wandelen, blaadjes/takjes etc. zoeken.. Eendjes voeren? iets in die richting? Of Maura buiten neer zetten en kijken waar ze heen loopt?

Dees
    fijn dat het een goed gesprek is geweest.. is dat ook weer klaar toch.. nu duimen dat je word aangenomen:D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is een goeie :D

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi niet echt nee.
    Niet dat het heel veel uit maakt hoor, maar leuk om een beetje algemeen beeld te hebben.

Moet trouwens niet 8 maar 12 kastknopjes hebben en heb nog veel meer leuke webwinkels gevonden ;) handig handig handig

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zag gisteren je site, wat een keus!
    Vond die met stipjes erg leuk, maar die retro? dingen ook wel leuk.
    Ik snap dat je het lastig vind.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; hahahaha ja best een goed idee. Ik wed op linksom tot de hoek, dan weer links, oversteken en zo de speeltuin in :p

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oh jee, ze begint nu echt te roepen dat ze wil kijken...ze hoort de vuilniswagen in de straat hier achter.
    Kind is helemaal weg van vracht-en vuilniswagens en we staan dan ook trouw voor het raam of op de stoep als ze komen.

En die mannen maar lachen om zo'n blij enthousiast meisje die zo van kliko's en vrachtwagens houdt :p.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja zo gaat dat hier ook.. linea recta naar de winkelstraat en als dat al even geleden is geweest wandelt hij naar de speeltuin:D

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik weet wat Maura later wil worden :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff lenn wil niks eten.. Gistermiddag een stukje van een koekje gehad en 's avonds een mini toetje.. drinkt wel veel gelukkig.. maar weigert brood (?) wil zelfs geen peer en ook geen nijntjekoekje.. Hij moet toch eten lijkt me? niet dat ik m ga dwingen ofzo hoor haha.. maar lijkt me toch niet prettig als je al ziek bent, om dan niks te eten..

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als ze maar drinken..Luca eet nu ook niet heel veel. Ben al blij dat ik de helft van zijn fles erin krijg :)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    drinken is het probleem niet.. zit nu aan zijn 3e tuitbeker.. plast ook goed, constant volle plasluier.. mag ook wel, want hij had vanmorgen 3 enorm dunne luiers..
    Lijkt me alleen dat het zo'n weeïg gevoel geeft op de maag..

Deel Deze Pagina