Uh, hij slaapt mama lapu? Oke jongen, als jij wil slapen kan dat natuurlijk.. leg hem neer.. 'mama gaat je speen pakken, ga jij ondertussen maar slapen, komt mama zo een kusje en speen brengen.' Dom verhaal, maar het werkt dus tja.. Kom ik terug na 2 (!!) minuten, slaapt ie al
@Riti: Dani is 85 cm en 12,5 kilo de laatste keer dat ik hem gemeten en gewogen heb Leuk knopjes halen en op kasten zetten, ben ik hier ooit ook nog wel van plan @Dees: eerlijk zijn is het beste wat je kan doen, komt ook veel geloofwaardiger over *ofcourse* Ik hoop van harte dat je word aangenomen! @Roeltje: als Lenn goed drinkt zit het wel goed. Maar ik zou me ook zorgen maken als hij niet eet hoor, maar goed hij heeft ook koorts dus is ziek.. Komt wel goed, hij at daarvoor 5 broodjes per dag dus hij heeft wat reserves lijkt me @Hier: kids vliegen elkaar weer in de haren, die moeten nodig wat eten denk ik 2 muren net grijs gemaakt, pffoeww wat n spierpijn nu zeg! hihi
Dretjuh Oei is het weer gezellig tussen die twee wat gaan jullie eten? Oh, nog iets van Peter gehoord? Lenn heeft toch nog een klein uurtje geslapen, nu doet ie verder aan bankhangen vind mama niet erg, kan zelf ook niet echt iets doen natuurlijk.. tuitbeker 4 is net gevuld.. straks opnieuw broodje proberen... Ga ook niet koken, heb liever dat hij op een lege maag een broodje eet dan avondeten..
Zag ik daar nou een kip langs rennen ? @ Roeltje; ah hij is echt ziekjes. soepje misschien voor hem? @ Dretjuh; ben nog steeds aan het duimen dat Peter snel goed nieuws heeft! @ dees; Maura wordt een trucker... @ hier; broccolisoep met blauwe kaas, zinin!
er zitten 3 happen brood in..! riti soep wil hij niet hebben.. crackers ook niet.. nouja beter dan niks..
@ Roeltje; paar happen brood is al heel wat. Zo lang hij maar drinkt, maar hij zal zich wel gammel voelen. Kan wel zeggen probeer vanilleijs oid, maar dat is vast niet het meest ideale advies .
haha hij zou het geen straf vinden hoor Er kon nog één hap bij en toen was het klaar.. Toch iets binnen gekregen.. Over een uurtje vraag ik wel weer.. hij kan heel goed aangeven dat hij idd honger heeft of niet.. Zegt hij nee, dan is het jammer en proberen we morgen weer.. Al vind ik het wel lastig, dat ie niet eet..
@Roeltje: neej niks gehoord, de provinciale gemeente (essex county countil) wist zelf ook nog niks van die persoon die dat besliste.. heb dr echt n hard hoofd in @RiTi: hmm klinkt weer lekker... @Hier: net de bedden op de kinderkamer teruggeschoven valt layla's bed uit elkaar whahaahahha de spijkers van het voeteneind hadden t kennelijk begeven.. Gelukkig nog een extra bed waar ze in kan, pff ben dr wel moe van hihi
Dretjuh Whaha dan sta je raar te kijken als het bed het ineens begeeft *sorry, moet er wel om lachen* Lenn slaapt alweer een tijdje.. Zonder problemen weg kunnen lopen met het verhaaltje dat de speen weer eens gezocht moest worden.. Nou, die was zo vertrokken, wilde ook geen verhaaltje.. Zijn temp schommelt een beetje.. is nu weer iets gezakt, 37,7.. zetpilletje gegeven en nu kijken hoe hij het gaat doen vannacht
@Roeltje: ja ik moest ook super hard lachen Kon dr ook nog wel bij he ah 37,7 begint er al iets beter uit te zien dus.. hopelijk morgen helemaal koortsvrij. Hoe voel jij je nu eigenlijk? Geen voorweeën o.i.d. meer?
Nee alleen vorige week zondag wat krampen gehad, maar na een warme douche was dat zo voorbij.. Daarna niks meer.. Of ja één avond geloof ik.. of was dat ervoor? Weet het al niet eens meer, heeft weinig indruk gemaakt dus De gyn zei vorige week dat voorweeën nu wel normaal zijn dus me er niet te druk om hoef te maken.. Had vandaag wel een reactie verwacht aangezien ik vannacht behoorlijk in de weer ben geweest, maar helemaal niks.. Nouja, alleen maar beter natuurlijk
Ja idd.. Enige wat wel jammer is is dat mensen nu denken wel enorm grappig te mogen zijn (poging tot althans) met rare opmerkingen.. Heb er de afgelopen week verschillende voorbij horen komen en ik kan er echt niet om lachen
hooooooooooooooooooooooi! Ik ben d'r ook weer ff! Weet je wat ik me net realiseer: Maud gaat vanaf volgende week voortaan op dinsdag en donderdag ochtend naar de PSZ, maar dat betekent dus dat ze met de meeting op de PSZ is! Ik kan wel, kan m'n dochter niet....:S Zou ik ze ook een snipperdag kunnen laten opnemen? haha! @hier: Stijn is vandaag 7 maanden, maar kijk eens op hyves wat ie kan! Echt bizar!
@roeltje: ja, dat is best snel of niet? Maud was langzamer, maar ik heb natuurlijk geen ervaring met jongetjes? Dus mama's van snelle jongetjes gevraagd over ervaringen hihi! Hoe is het nu met de kleine knul? Slaapt als een roosje?
Suus haha Lenn was sowieso een snelle dus herken het wel.. Zal bij nummer twee doorgeven wat het verschil is.. Om te vergelijken Ja, hij slaapt nog lekker.. Voor zolang het duurt haha..
@Suus; Ik heb geen hyves meer, kan dus helaas je filmpje niet zien. Wat is de update? Luca overmorgen alweer 9 maand!! @hier; J. was laat thuis, 19u! Was een betonnen plaat op de snelweg gevallen van een vrachtwagen af...hele A2 afgesloten. Bij thuiskomst heeft hij gelijk geholpen met de kinderen badderen, heerlijk. Beau heeft vandaag wel 3x zijn bord gevuld met poffertjes...die heeft zitten bunkeren!! Ik genoot ervan