@ Suus; ga zo ook even je filmpje kijken, leuk! Jeetje, Maud heeft een agenda nodig Hier leuke filmpjes gemaakt van Maura die Sinterklaasje bonne bonne bonne zingt, zo grappig!
@RiTi; Bummer @Suus; Als het goed is moeten er nu stuk of 4 foto's staan en 1 filmpje. Ik zie van jou ook nog niks
Ik ben er echt blij om, iemand hier uit Maarssen neemt hem over. De 19e wordt hij opgehaald en gaan wij de nieuwe kamer voor Beau ophalen bij de Ikea. Kinderen verblijven dan even bij opa en oma Ben nu al benieuwd naar Beau zijn reactie
Stijn is een lekkere vlotte zeg!! Wat zul je trots op hem zijn Super leuk filmpje, hij wordt ook lang trouwens!
grrrrr, nu staat er serieus een kwartier een draaiende auto in de straat.. onder mijn raam uiteraard. als dat ding niet rap uitgezet wordt, knal ik iets uit het raam..
@Roeltje: wat voor opmerkingen dan? @Suus: wauw 7 maanden alweer, man man man wat gaat dat snel! Ga zo meteen op je hyves kijken @Dees: jeej kamer verkocht!! joehoe!! had je filmpje nog niet gezien, ga meteen kijken! @Hier: kruip mn bedje in, spiertjes doen pijn na dat schilderen haha watje
Ola! Alles goed hier? Net pretecho gehad......zulke mooie foto's!!!!! We zijn verliefd!!!! Ik zal straks proberen iets hier neer te zetten. Oh en het is nog steeds een .....