@Roeltje; Als het maar niet je laptop is...grrrr, niet leuk. @Dretjuh; okido @hier; Zo begonnen ze bij de buren ineens om 20u in de dakkapel te schuren en te bonzen of wat dan ook....lekker dan...net wanneer Luca op bed ligt. Luca is trouwens nog niet weer wakker geweest, ligt nu op bed na een badsessie, zetpil erin, neusspray, luuf gesmeerd en zwitsal op zijn wangen...ventje lekker vertroeteld.
@Chicken; Wat goed!!!! Ik vreet echt mijn crocs op, ben zooooo benieuwd naar het geslacht!! Blijf lekker op die roze wolk hangen
Pfff zijn mijn ouders blij mee Mogelijk meer bommen in Nijverdal - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
dees heee wat goed, kamertje verkocht! super theekopjes komen ook hard aan.. malloot..hij staat er nog steeds. chicken aaaaaaah nieuwsgierig!! dretjuh ach kleine kindjes, makkelijk bevallen.. als ze er echt uit had gewild was ze allamg gekomen.. lekker vroeg verlof.. oooooh dus het viel allemaal wel mee.. etc etc.... nouja dat soort dingen. ongetwijfels grappig bedoeld maar ik zie er de lol niet van in.. oh lenn is wakker.. slaapt ook alweer.. he he, die kerel is eindelijk weg.. nu lekker slapen
@Roeltje; Wat bestaan er dan ook verrekte lui op deze wereld, grappig is het zeer zeker niet Lekker slapen meid..
hihi ja goeie neus he! Ben wel beurs...ut lag eerst de hele tijd met "ut" armen ervoor. Maar na veel duw-werk (ut ging zelfs huilen!) gingen de armen naar beneden en toen kregen we hele mooie beelden. Ben beetje moe nu, dus ga ook m'n bedje maar opzoeken. Zal morgen proberen weer wat bij te lezen. Trusten! x
Doet me eraan denken dat ik tijdens de zwangerschap van Luca nog moest springen/liggen/lopen om zijn positie te veranderen. Kruip lekker je nestje in, droom ze
chicken zie de fotos niet via tekefoon, morgen kijk ik direct op de laptop.. trusten meid.. dees/riti als je nagaat dat dezelfde mensen vinden dat 'we het best goed doen met Lenn' iss het niwt zo'n verassing... stond alleen met mn bek vol tanden en dat gebeurd niet snel
Chicken Prachtige foto's. Sla toch weer aan het twijfelen over het geslacht nu... Dees Goed dat het kamertje is verkocht! Hier moet de commode echt nog even blijven want ik kan Amy echt niet op bed of op de grond aankleden, dat trekt mijn rug niet. Vanavond weer eens naar de Ikea geweest, even een nieuwe Billy gehaald voor Ferdy's eigen zaak. Ik werd helemaal gek van al die rondslingerende mappen! Verder drukke dag gehad....beetje moe nu. Kom morgen weer uitgebreider buurten....
@collo; dan is de commode nog wel welkom idd, scheelt dat die van Luca nog iets verderop staat hier...in geval van nood. Gebruik hem nu puur uit gemakzucht. billy kast is een echte hit, lekker slim en praktisch.
@ Roeltje; oh die mensen :x @ Collo; morgen vrij, toch? Lekker weer even met je meiden. Billy's zijn zóooo handig. Hoop niet dat je een zwartbruine bent gaan halen, die hebben we hier nog staan voor de liefhebber. Commode kan hier ook echt niet worden gemist! Dees, heerlijk dat het kamertje is verkocht!
RiTi Nee, we hebben een witte gehaald en de beukenkleurige naar boven gedaan en de witte hier beneden gezet. Wil sowieso de komende jaren het interieur gaan aanpassen hier. Wil een strak/modern landelijke look....snapt-u-hem-nog? Beetje in de stijl van die witte buffetkasten die je vaak tegenkomt. Wel met al dat achterhaalde beukenhout...hallo mooie buffetkast! Maar eerst nog even sparen denk ik...al die vakanties hebben er nogal ingehakt dit jaar Dees Tja, Lizzy ligt hier een verdieping hoger dus dat is nog niet echt een optie. Ga proberen met andere dingetjes de kamer langzaamaan wat minder baby-achtig te krijgen.