December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!

@collo...wat dacht jij dan wat kippie is?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    nu ben ik niet fit:( lenn is koortdvrij dus breng hem gewoon heen denk ik.. duik ik mijn bed weer in daarna

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Beterschap roeltje!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dank je.. Lenn lijkt weer helemaal opgeknapt.. Zit nu 2 boterhammen weg te werken..

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen..
    Ga ff proberen bij te lezen...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @roeltje...beterschap!

Duik nu onder de douche. Man en Milan gaan nu mee achter ziekenwagen aan naar Breda met svader. Daar gaan ze eerst zn lies dicht maken en maandag de hartoperatie. Best gek ineens zo'n leeg huis!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: wat een onzin opmerken zeg...

@Chicken: ahh wat mooi.... ik vind het een beetje een jongenskoppie hebben :) Beetje een plat neusje is meer voor een j dan voor een m *nu hopen dat t een jongetje is voor ik iemand beledigd heb*

@Roeltje2: beterschap roeltje

@Hier: opzich n rustige nacht gehad, dani kwam 1 keer en viel snel weer in slaap. Layla werd om 5.45 wakker, maar is mn vader lastig gaan vallen ;) en Dani om 6.55.
    Vandaag pony knippen, de grijze muren op de kinderkamer een 2e keer schilderen en nog ff naar de speeltuin met de kids :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken/dretjuh
    haha grappig! Ik dacht dat t een meisje was maar vind ut op de echo ook meer n jongenskoppie!!

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roeltje, Beterschap, fijn dat Lenn zich wel weer beter voelt!

Dees, Heb ik iets gemist...? Wil je weer terug naar je oude werk?
    Las ergens dat je vandaag meer te weten krijgt... Ik duim iig voor je!

Verder.. Sorry.. Mn koppi is net n zeef. Lees van alles, maar niks blijft hangen.

hier iig morgen de eerste zwangerschapstest. Als die negatief is zaterdag weer, en als die ook negatief is dinsdag nog 1.. En daarna wachten we de duiveltjes af, of gaan we n feestje vieren:p
    Vanmiddag komt de kapper, en heb nog geen idee wat t gaat worden. Wss gewoon de puntjes.
    uitnodiging voor J haar verjaardag is klaar.. Alleen moet vriend nog ff zn goedkeuring geven. Dan blanko kaarten halen waar ik ze op af kan drukken.
    Verder heel druk geweest t afgelopen week met van alles uitzoeken, invullen, nog n keer van alles opzoeken, formulieren bijwerken, typexen, opnieuw invullen etc etc etc.. Ben dr dol van!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Minnie
    druk druk druk dus;)

uitnodigingen
    wat is iedereen vroeg!! Of is dat misschien wel handig voor in dec?
    Ik vergeet t steeds

11. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen!

@Roeltje, beterschap! Lenn idd lekker wegbrengen en van de rust gebruik maken!

@Minnieme, spannend, testen! Wat denk je zelf?

@Lemi, ik verstuur denk ik 2 week van te voren een uitnodiging;), niet iedereen is dus heel vroeg haha.

Hier nog steeds niks, heel gek, maar ik verwacht het haast niet eens meer. Ik val telkens laat in slaap(tegen 12en) en Boaz was om kwart over 6(!) al wakker. Vandaag niks in de planning, huis is eigenlijk al schoon, alleen nog wat boodschapjes.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lemi: hier is Dani over 2,5 week natuurlijk al jarig, maar meestal een maandje voor het feest en vooral handig ivm de feestdagen ja..

Weet eigenlijk alleen van LittleWonder dat ze komt, 1 stel heeft afgezegd en van de rest heb ik nog niks gehoord :S
    zijn 30 kaarten verstuurd... raar toch he kan echt helemaal nergens rekening mee houden op dit moment.
    Stel het word super druk dan zal ik een tent en terrasverwarmers moeten huren maar weet t nu dus nog niet. Vind t altijd irritant :p ben echt zo'n planmiep

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    ohww ben benieuwd wanneer je uk komt!! 11-11-11 is idd wel leuk;)

dretjuh
    Nou dat is ook irritant hoor! Van 28 mensen niks weten:(. Niet handig. Meeste mensen beslissen kort van te voren lijkt wel..
    Maar het wordt vast leuk, LW komt iig hihi

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, lenn op het kdv.. nu kruik en thee maken.. dan op de bank (is voor hond ook gezelliger) met een filmpje

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; alles er uit en alles nieuw is wel erg kostbaar, zo stapje voor stapje eea vervangen is toch ook leuk. Oh je hebt zulke mooie buffetkasten..zucht...Voor dit huis ook naar gekeken, alleen wat wij mooi vonden begon bij 1000 euro dus nee ook hier geen buffetkast.
    (oh ja een leuke oude kleine van mijn overgrootoma op Maura's kamer)

@ Roeltje; fijn dat Lenn opgeknapt is, maar nu jij, beterschap!

@ chicken; heftig hoor, en dan zo'n leeg huis. Sterkte voor jullie!

@ mini; spannend! hopelijk ben je zwanger!

@ mroos; niks in de planning? ;) Rustig aan vandaag, hopelijk gaat het snel beginnen.

@ hier; *klaagmodus* ik ben een groot deel van de avonden en ook een deel van de ochtend bezig met benauwd zijn, of eigenlijk er van af komen. Niet grappig opstaan en ook niet relaxt gaan slapen zo en dat komt mijn humeur niet ten goede, om nog maar te zwijgen van mijn energie want ik wordt er doodmoe van. :x
    Eenmaal op gang overdag gaat het prima hoor.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    ik zou toch even de ha bellen.. Klinkt niet echt goed..

Blegh loop van boven en onder leeg.. Maar moet zeggen: Voel me wel een stuk beter dan een half uur geleden.. Vraag me alleen af of het idd hetzelfde is als Lenn (die had alleen koorts en slijm spugen van het hoesten) of dat er qua eten iets niet goed is gevallen gisteren.. Ben ineens niet meer misselijk:( apart..

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Als hier 1 van de kinderen op zolder had gelegen had ik denk ik ook vervanging moeten zoeken voor een commode, die hoogte om bijv. een poepbroek te verschonen is dan een uitkomst.
    Wat ga je vandaag doen?

@RiTi; Toch maar even de HA bellen denk ik hoor, al is het alleen maar om even te overleggen..wijze raad biedt wellicht verlichting.

@Minni; Je mag alweer bijna testen, hahaha volgens mij heb jij ook al flinke drang ertoe. Heb je een gevoel?
    Succes!
    Ik wil idd weer graag terug naar mijn oude werk in de wijkverpleging, hoor vandaag meer..:)

@Lemi; Hier zijn de uitnodigingen ook al de deur uit..opkomst is tot nu toe ook weinig ;)

@Roeltje; Ai, dat is ff minder zeg dat jij je nu ziek voelt. Eten verkeerd gevallen misschien?
    Lekker dat je alleen thuis bent, kun je net even wat beter voor jezelf zorgen.

@mroos; 11-11-2011 is een errug leuke datum! Hier was het 11-02-2011 :D Ik duim voor je! Morgen strippen toch?

@hier; Ik begin een beetje radeloos te worden over Luca, nu was hij gisteravond niet wakker geworden maar dus wel weer om 2.30 en sindsdien doe ik dan ook geen oog meer dicht. Hij begint echt gelijk te huilen en niet zo'n beetje ook..ik kan hem dan weer terug in het midden van het bed leggen met een speen maar met goed en wel een uurtje is hij weer wakker en gilt dan weer de boel bij elkaar! Wat hij toch heeft?! Onderhand duurt dit al een maand en ik ben er zuur van :(

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ach arme Luca, duurt nu wel lang inderdaad.

@ ha; afgelopen maandag gesproken, afspraak zelf hebben we verzet naar maandag as met gelijk wat testjes. Krijg vooral het diplomatieke antwoord dat het 'altijd lastig is' om tot de juiste behandeling te komen'. duh....

Net kilo pepernotendeeg gemaakt, laat die goedheiligman maar komen :D. (laat zich goed invriezen, dus 1 deel in de koelkast en 2 delen in de vriezer)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Oke, dus ze gaan je wel onderzoeken? Goed toch!
    Pepernotendeeg, is alleen al lekker om zo van te smullen.
    Pff jij nog enig advies voor Luca, zit te dubben om een topic te openen om advies in te winnen of dat ik het CB bel.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; helaas geen tips. Zou zelf een topic openen en ook even bellen. Hangt er heel erg van af wie je treft bij het cb, soms krijg je fantastisch advies, maar vaak ook standaard oplepel antwoorden waar je niet echt veel mee op schiet.
    Wat testjes zijn wel goed inderdaad, maar heb bij astma een beetje hetzelfde gevoel als bij migraine, lage rugklachten en knieklachten: blijft tobben :). Maar goed, misschien wat te snel geoordeeld (heb het meeste ook niet) en maken de artsen het nog goed :).

Deel Deze Pagina