En dikkiedik nummer 2 meldt zich! Doortje kwam net met n heeele goede, het is Prinsjesdag!! Dus kom maar op kleine prinsjes
Mroos hoe gaat het nu? Zou me kapot schrikken als ik dat zo duidelijk las in een bijsluiter... Hopelijk is alles goed met ukkie! Ah fijn dat ie nog even ging hikken Collo waaauw wat is lizzy veranderd!! Lieve foto's van je meisjes! Roeltje leuk gezicht toch aan de cruesly!! Milan eet t al een tijdje. Leuke foto Riti vk komt morgen als t goed is al, dus moet opschieten als ik eerder wil zijn haha! Fijn om te horen dat het zonnetje je zo goed heeft gedaan! Vandaag meer zon Doortje weet je al of je ontsluiting hebt? Ze kunnen alleen strippen als je lijf zich al wat heeft voorbereid hoorde ik. Haha ik herken me erg in je manische gevoel! Gisteren was ik aan de positieve manische kant vannacht en nu weer minder harde buiken tot nu toe En jij? Strippen??? Wie heeft dat ook laten doen? Hoe was dat? Ik schijt stiekem in m'n broek... Ben ten eerste super preuts en heb snel pijn van onderen
@mroos: oei, had dit even gemist! Hoe is de nacht gegaan? @lottie: hier ook weer rustiger in de buik, suf he? Ja, ze kunnen idd pas strippen als er als iets gaande is. Oftewel, als je potdicht zit, kunnen ze niks doen... Ik ben ook wel benieuwd naar het strippen, hou ook zeker niet van gefriemel daar (komt door de bevalling denk ik, vond het uitstrijkje ook geen fijne onderneming..)
Doortje ben zooo benieuwd of t ons lukt tegelijk (zelfde dag dan) te bevallen haha. Vorige keer zat er 3 dagen tussen ons toch? Ik 18dec
@lottie: ik ben ook erg benieuwd! Ik de 23ste. Was de 20ste uitgerekend. Zou wel grappig zijn als het nu weer de 23ste wordt Jij redt de 18de al niet meer helaas
Lottie/Doortje Aaaah nog niet bevallen Balen.. Hopelijk duurt het niet lang meer.. ben nieuwsgierig Hier een hangjongen.. Hangt wat op schoot op de bank, is jammerig.. ik vermoed iets onder de leden.. boodschappen alweer binnen
Doortje ohh dan waren we allebei 40.3 weken! Dat was het. Roeltje wij ook nieuwsgierig hopelijk wordt lenn niet ziekjes
Lottie haha nee hoop het ook niet.. Straks lekker naar buiten.. Zit nu fruit te eten dus dat is altijd goed natuurlijk.. Nog even meid.. Hier is de ellende begonnen.. Vond vanmorgen een zak spekjes in de kar draakje..
@roeltje: ja hier ook erg nieuwsgierig Sterkte met Lenn, hopelijk gaat hij lekker slapen vanmiddag, zodat hij wat opknapt! @lottie: jaaa dat was het! Nouja, nu weer misschien? Dan begint het de 22ste 's nachts
Doortje en de rest oehhh net voor t eerst een stuk slijmprop verloren!! Dat denk ik tenminste??!?? Heldere dikke sliert snot. of is dat gewoon normaal?
Las iig dat als t de slijmprop is dat t anders is dan wanneer je m al weken van te voren verliest. Ben eigenlijk heel snel vd wc gevlucht dus misschien was er nog meer haha. Weet k nu dus niet.
@Strippen; Ik ben bij Beau met 41+4 gestript met succes!! Rond 13u ben ik gestript en om 18u begonnen bij mij de weeën krachtig door te zetten. De rest van de middag had ik een gevoel alsof je ongesteld moet worden, heb toen lekker met een kruik op de bank gelegen..
Dees bedankt voor de uitleg. Ik voel me nu juist of ik ongi moet worden haha. Doe t in de verkeerde volgorde dus