December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lottie: 30 uitnodigingen, dus niet mensen... in totaal 62 mensen :S
    Waarvan ik van 3 mensen weet dat ze komen.. heel frustrerend

@Riti: heb je de huisarts al gebeld? want dit is niet meer te doen toch :(?
    Ow wacht lees t al.. hmmm op dat moment mag de HA zn diplomatieke antwoorden voor zich houden :S grr

@Roeltje: arme jij, heb t erg met je te doen nu :(

@Dees: ja wat doe je daaraan he.. zo frustrerend als je niet weet wat er is en dus niet weet wat te doen
    CB bellen is niet onverstandig

@Hier: pony geknipt! Badkamer nu ff schoonmaken, de kids worden alweer n beetje krielig van t vroeg wakker zijn dus hopelijk tukken ze vanmiddag ff

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Zal er straks even voor gaan zitten om het duidelijk hier te omschrijven.
    Astma is ook een heel lastig probleem, heb het zelf gehad maar ben er overheen gegroeid. Vanuit de praktijk ken ik de ellende maar al te goed.
    Sterkte!

@Dretjuh; Dat is idd wel heel frustrerend, zijn het vaak dezelfde personen?
    Misschien straks ook maar even toch het CB bellen, wie weet.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; dank je, maar ik ben er dus ingegroeid :( of zo. Hopelijk kan ik er alsnog overheen groeien :D.
    Hoop dat je een beetje constructieve tips krijgt straks in ieder geval.

@ dretjuh; leuk pony! balen dat je niets hebt gehoord op al die uitnodigingen zeg.

@ verjaardag Maura; inmiddels iedereen gesproken en erg blij met hoe het nu gaat lopen, klein maar fijn en vooral erg gezellig :).

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik denk het haast niet dat je er nog overheen groeit :)
    Als ik het zo hoor lijkt het wel chronisch te zijn..sorry!

Ik ga bij de Ikea even een paklijst maken van wat we allemaal nodig hebben voor de nieuwe kamer van Beau.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: tja familie van mn vader's kant, van mn moeder's kant, van peter's kant (zijn maar 10 mensen in totaal) en dan Esmee :D
    sommige personen komen nooit zijn idd dezelfde, die stuur ik ook geen uitnodiging meer

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Hè gatver, vind dat je daar echt wel over mag "klagen". Benauwd zijn is vreselijk vervelend en vermoeiend. Sterkte riti..

Dees
    Het is nog vroeg, misschien komen er toch aardig wat mensen op z'n verjaardag:).
    Arme luca..hij is wel al een aantal keer nagekeken toch? Kan het een sprong in combinatie met z'n klachten zijn?

Pepernoten
    Ohh kunnen ze ook goed ingevroren worden? Ga ze steeds leuker vinden :D

Dretjuh
    Ohja haha sukkel ik, dacht er niet bij na. Dat is zeker zuur zeg...
    Echt niet leuk...hopelijk valt het uiteindelijk wel mee.

Dees2
    Zag t kamertje op fb, ziet er zo aangekleed wel leuk uit! Is het wel m gangbare maat matras? Want dit is ook nog wel betaalbaar voor ons namelijk:)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Lekker gezellig dan toch, hier zal het bij elkaar ook zo'n 12 man zijn denk ik.
    Nog nieuws over Peter zijn werk?

@Lemi; Familie is niet zo groot en als de helft al gelijk afhaakt blijft er weinig over. Er komen nog meer vrienden dan familie.
    Luca is al vaak onderzocht, zit nu te dubben om zijn urine weer eens na te laten kijken..die blaasontsteking popt nu ineens weer bij me naar boven.
    Matrasmaat is 90x200, 1persoons dus. Ideaal en kan lang gebruikt worden de komende jaren. Ben nu ff aan het zoeken naar de juiste matrassoort..daar is ook weer genoeg keus in en de prijzen verschillen enorm.

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, wat gebruik je voor de astma? Ik heb het al mijn hele leven maar in principe meestal goed onder controle. Loop je bij longarts of huisarts? Eerste heeft er namelijk véél meer verstand van.
    Pepernotenrecept van Dretjuh laat zich goed invriezen? Dan vind ik dat ook nog wel een idee om in grote voorraad te maken als de baby er dit weekend nog niet is!

@Dees, wat vervelend zeg van Luca, cb kan altijd meedenken maar zou als ik jou was ook naar HA gaan. Heb je zelf een idee wat het kan zijn?
    Morgen gestript ja, om 10 uur al, ik hoop zóó dat het iets teweeg brengt he.

Boaz was echt helemaal kapot omdat hij zo vroeg wakker was, ligt dan ook nu alweer op bed haha. ik ga tot 12 uur even van de rust genieten en daarna ook even slapen!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @MRoos..moet jij niet druk aan het bevallen zijn zeg....hihi. Hoe voel je je?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Afgelopen dinsdag nog bij de HA geweest vanwege het hoesten, koorts en niet fit lijkt.
    Ik heb zelf echt geen idee, ben radeloos..soms niet meer helder denken want ik maak me druk om alles.
    Ik duim voor je morgen.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ pepernoten en diepvries; het deeg! niet de gebakken noten :p.
    Ontdooien en balletjes draaien moet dan dus nog wel ( ik vries het in in rollen van pepernootmaat, zelfs slordig afgesneden nog leuk en lekker)

@ mroos; wil eigenlijk maandag ook doorverwezen worden naar een longarts. Dit speelt 'pas' sinds een half jaar, heb ventolin en een ander goedje (even geen idee hoe het heet). Het is zo geleidelijk ontstaan dat ik het niet echt in de gaten heb gehad, maar op een gegeven moment de chronische 'verkoudheid' zat was.
    Ik ben er vooral zo moe van, hoe is dat bij jou?

Pepernoten met muisjes! Lijkt me een prima idee :).

Net met Maura buiten de ramen gewassen en de zandbak schoon gemaakt. Dolle pret. Vanmiddag maar eens verder met de schuur opruimen, het is een mooie dag!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Verjaardag: met layla's verjaardag waren we met 30 a 35 mensen, dat is de helft van de mensen die uitgenodigd zijn, alsnog erg druk... denk dat ik vanaf volgend jaar meer kleding en cadeau bonnen ga vragen, ik weet niet waar ik het speelgoed moet laten straks en bovendien stimuleerd het de fantasie ook niet als ze van het ene naar t andere vliegen.

@Mroos: idd wat Riti zegt alleen het deeg in vriezen, misschien dat je alvast de bolletjes kan draaien en ze zo kan invriezen en dan bakken wanneer je ze wilt gebruiken.

@Dees: tis ook niet niks allemaal, net weer goed met J. jij met je werk, kids ziek nu jij ziek. Snap dat er veel door je hoofd spookt

@Hier: kids hebben erg goed gegeten, beide 2 boterhammen, liggen nu op bed, hopelijk slaapt layla ook ff anders is ze straks weer zo chaggie ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Kan idd geen kwaad z'n urine te laten checken! Goed idee:). Hoop alleen dat hij niet weer n uwi heeft natuurlijk:(
    Oh das n prima matrasmaat ja! Neem je n Ikea matras? Je hebt idd veel soorten en prijsverschillen. Wij gaan meestal n beetje middenin qua prijs

Pepernoten
    Aah jammer hihihi. Ach deeg invriezen is ook best handig:p

Riti
    Symbicort?

Hier
    Milan ligt al 45 min te spelen in bed ipv slapen;).

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; en voelen! de matrassen. Als je iemand van de afd vraagt wijzen ze aan op welke bedden welke matrassenliggen, dan hebben ze zo'n kast met kleintjes en kan je ook zelf even er op zitten/liggen hupsen :).

@ lemi; zou maar zo kunnen heb nog niet gekeken boven naar de naam :). Milan heeft pret in bed dus :D.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Haha ik dacht dan hoef je nie meer te kijken misschien:p. Maakt ook nie uit...het helpt je dus niet genoeg:( Heb je al eens anti allergie medicatie gehad?

Milan
    Denk dat ie nu slaapt:p

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja en Levi vergaat in vlagen vd krampjes.. Hij ligt tegen me aan..

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    aaah zo zielig krampen :(.

Ja, wel gehad, zo op en af vanaf mijn 15e of zo, soms weer een paar jaar niet en dan weer wel. Lekker logisch he :p.
    Ook niet altijd overal zo veel last van en soms dus wel, past wel in het beeld natuurlijk, als de boel eenmaal geprikkeld is ben je de pineut.

Heb nu een veel beter huis qua mijt en zo, was altijd behoorlijk dramatisch (oude gestoffeerde huizen, wonen boven de busbaan etc etc). Nu woon ik in een dorp in een (redelijk) fris en schoon huis en leef veel gezonder en nou krijgen we dit.
    Het is niet eerlijk ;).

Tja nu zijn de ramen buiten schoon, en dan kan binnen niet achter blijven natuurlijk. Altijd zo jammer dat de lol er wel af is halverwege ;).

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lemi; Ik hoop het niet, die AB van kort geleden zou dan ook zijn werk moeten hebben gedaan. Was in mijn optiek ook een breedspectrum AB.
    Ik neem denk een Ikea matras, is vaak goedkoop en goed. Alleen zoveel keus!
    Zag er nu 1 van €50,- die me wel okay lijkt.

@RiTi; Is ook een goed idee, maar het is voor Beau dus eigenlijk bedenk ik me dat alles dan wel okay zal zijn toch.
    Moet natuurlijk wel even mee gaan ;)

@hier; Moet boodschappen doen maar heb geen zin, 2 wasjes zijn gedraaid, 1 zit nu in de droger die andere zo ophangen.
    Luca's bed verschoond, zat weer lekker onder de kwijl..gelijk maar even het matrasje omgedraaid..wellicht helpt dat ;)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ja tuurlijk, er op liggen heeft niet zo veel zin. Maar sommige matrassen voelen al echt prut dus dan ligt ook Beau in een kuil binnen een paar maanden. Voordeel van het bed is dat hij er lekker lang mee kan doen, wel fijn als dat voor het matras ook zo is.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina