December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; ik heb goede hoop voor je!

@hier; Beide kids zitten naast elkaar in de stoel te eten, wat een feest!! samen handje vast houden en eten wordt met elkaar gedeeld :D
    Wat een pracht om te zien.
    Straks naar bed en dan heb ik ff wat rust hoop ik, kan ik ff het ZH bellen voor Beau en achter wat banen aan...ik hoor maar niks terug van het uitzendbureau voor de 3e keer op rij *zucht*

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: dat ongie gevoel heb ik de afgelopen dagen ook gehad! Is nu weer helemaal weg, helaas!

Ok, ik ga even douchen en kippenpoten bakken. Denk dat de rest van de meiden al aardig gek wordt van ons geneuzel :)

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zit in de bus, maar kom ff n snelle up-date brengen. Uitspraak is bekend.
    6jaar + TBS + DVP!!
    ben echt zo bly dat er nu eindelijk iets af te sluiten is. Ook de straf valt me reuze mee. Had echt n stuk minder verwacht.
    Sorry voor t ego bericht. Kom als k thuis ben weer ff bij lezen!!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Minni; Groot gelijk dat je nu blij en opgelucht bent, je weet immers waar je aan toe bent nu.
    Geniet van je dagje vandaag!

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lottie, spannend!!

Rest, tot zo!!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: ah, dat klinkt geweldig! Leg je het wel vast? Geniet straks even van je rust en succes met de uitzoekerij!
    @mini: oooh wat goed, zeg! Ik ben heel blij en opgelucht voor je!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ doortje; oh wat heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen, wat scheelt dat he. Nou gelukkig gaat deze manisch depressieve periode weer over :).

@ strippen; geen ervaring mee, hoor vaak verschillende dingen er over

@ prinsjesdag: hele mooie dag om geboren te worden :).

@ roeltje; oh jee, draakje-Lenn, succes er mee.

@ Lottie; van de wc gevlucht hahahaha, kan heel goed een deel van de slijmprop zijn (zo klinkt het wel). Spannend zeg.
    Had even geleden in geuren en kleuren (ok niet in geuren) beschreven hoe die van mij er uit zag (in zijn geheel weliswaar). Wat je beschrijft klinkt wel bekend.

@ Mini; wat ontzettend fijn dat dit deel nu afgesloten is, en een goede uitspraak dus wat jou betreft. Top.

@ Dees; heb het even gemist geloof ik, Beau en zh? Voor zijn oren?

@ hier; lekker drukke ochtend achter de rug. Maura lekker gebadderd en ik gepoetst, groente gehaald, bananenmuffins gebakken en opgeruimd. Vanmiddag Maura-tijd, lekker even naar de kinderboerderij.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Klopt, omdat hij de afgelopen tijd zo vaak oorontsteking gehad heeft en vaak verkouden is (zoals nu).
    Wordt nu doorgestuurd naar het ZH.

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: klinkt als een gezellige, drukke ochtend! Kom maar door met het recept van de bananenmuffins! :)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh en van die snickerdoodles!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    alsjeblieft ;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    ahh wat lief zeg:) foto maken:D!!!

Minnie
    wat goed dat het je meevalt!! Wat een opluchting!

Riti
    zat me net te bedenken dat ik jij t omschreven had. Ga t zo terug zoeken haha. Het was iig niet groot. Net van die verkoudheidssnot haha. Niet groen oid. Eheh...
    Bananenmuffins!! Mmm nog nooit gegeten maar klinkt goed!!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ lottie: smakelijk :);)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; haha, is goed, ik tik ze even voor je. Mag het in het engels?
    grappig, komen beide uit zelfde boek van de britse mevrouw waar je fan van bent :D.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nouhou blijk afgelopen jaar nog een abbo te hebben gehad op de knippie, nooit meer wat van gehoord op dit adres, nog op het oude :)$). Begrijp wel dat ik betalen moet, maar heb dus allemaal leuke nummers gemist :(.

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: ow, maar dan kan ik ze zelf opzoeken toch? Kijk wel even op de website van Nigella (ik mag Nigella zeggen :)). Oeh, zonde van de knippie! Ben jij ook al creatief met stofjes? Jeetje, voel me steeds a-creatiever ;)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    kan t niet terug vinden helaas
    oh wat zonde dat je ze gemist hebt nu!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    oooh balen van de knippie!! Blader m in de boekhandel altijd even door.. Niet dat ik er iets aan heb, kan niet overweg met een naaimachine:D

Lenn ligt alweer een klein half uurtje op bed.. Vanmiddag even fietsen of wandelen naar het park en de markt over.. Op tijd naar bed vanavond, meneer is tot nu toe niet te genieten..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ik zoek ook al op de site, staat er volgens mij niet op :(.

@ de knippie; oh ik ben er echt even ziek van. Domme doos dat ik ook ben om dat gewoon niet in de gaten te houden bah bah bah

En ik ben helemaal niet handig met de naaimachine, heb destijds een paar naailessen gevolgd, van de knippie ;) en dan kreeg je korting op het blad en dat leek me heel gezellig met mijn bolle buik.
    ben nooit heel veel verder gekomen dan mijn specialiteit: vlaggetjesslingers evt met naam :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha kan wel eens aan mn ma vragen ofi k die van haar mag lenen.. lijkt me wel leuk om iets met dekbedovertrekjes te doen.. kom regelmatig leuke stofjes tegen op de markt om te gebruiken voor lakens etc.

Blegh, had even willen liggen, maar schoot me net te binnen dat ik gebeld word voor intake kraamzorg voor 14.00

Deel Deze Pagina