@ Roeltje; dat is inderdaad leuk. Ik woonde letterlijk op de lapjesmarkt van Utrecht, zo is het bij mij gekomen toen.
Mm, toch mn ma maar even vragen.. zat er laatst al eens aan te denken maar compleet vergeten.. heb ik straks wat te doen in mn verlof
@ Doortje; Als jij Nigella mag zeggen, bel dr dan ff voor het recept . Komen beide uit het boek met de ergste titel....
uitzendbureau gebeld en tja ze is weer eens met lunchpauze, of ze me straks terug mag bellen...uhh "ik bel zelf wel" Afspraak maken kan ik niet zelf doen, moet de verwijzing van de HA eerst opsturen en krijg dan me 2 wkn een afspraak in huis. Gaat lekker zo, ik dacht spijkers met koppen te kunnen slaan nu maar valt toch tegen... Nu eerst ff op zoek naar het adres van de KDV hier in de buurt, ga ze eens opbellen of zij nog personeel zoeken en of ik daar evt aan de slag kan met mijn diploma's.
@riti: even opgezocht:' hoe word ik een goddelijke huisvrouw' ? Zelf gekocht of van je man gekregen? heb volgens mij de recepten gevonden, anders kom ik een keer je boek stelen!
@dees: oh bah, vervelend als alles tegen lijkt te werken.. Moet je nu weer naar de ha of kan dat ook telefonisch? Je moet zowiezo nog voor jezelf toch? En wil je als leidster aan de slag op het KDV? Of als verpleegkundige (hebben ze neem ik aan daar ook of niet?), of leidinggevende? Goed dat je zo aan het zoeken bent!
@ doortje; zelf gekocht . In het engels is de titel al wat beter . Ik heb de 'engelse'-engelse versie, zonder grammen en liters. Die paperback is nl erg goedkoop, even omrekenen en klaar is kees. Maar je kan hem altijd komen lenen, kopiëren of ik tik even wat over.
Mijn mond valt nu echt van verbazing open...bel ik terug naar het uitzendbureau krijg ik de receptie aan de lijn. Ik vraag naar die persoon die na 13u er zou zijn. Blijkt ze dus achter de receptie te zitten en niet nu aanspreekbaar/beschikbaar te zijn, of ze me met een uurtje terug kan bellen... Er ging d'r geen lampje branden dat ze mij terug zou moeten bellen gisteren... @Doortje; Voor Beau hoef ik niet weer terug naar de HA, kwestie van de doorverwijzing die ik hier heb liggen opsturen. Had alleen gedacht nu gelijk een afspraak te maken. Moet nu dus maar geluk hebben dat de afspraak die zij maken mij uitkomt... Wellicht als leidster, misschien ook wel wat anders...ik wil toch graag wat anders zoeken...andere tak van zorg zeg maar.
@ Doortje; How to be a domestic godess ben ook fan van spoons en cups, ideaal. Af en toe staan er ounces en pints ...dan moet ik altijd even nadenken. snickerdoodles zitten in je mail
@dees: ja is ook leuk om je wat meer te verbreden. Ik zit ook een beetje vast in de kinderpsychiatrie... maarja, wat wil/kan ik dan?
@ Dees; wat suf dat je niet zelf even contact met kno kan opnemen voor een afspraak.Ik zou solliciteren bij dat uitzendbureau, die kunnen wel iemand gebruiken zo te horen
@Doortje; Ik heb echt geen idee, ik ga maar wat rondbellen om te vragen of ze wat aan me hebben Ik kan me altijd nog om laten scholen.. @RiTi; Hihi, dat zou ik dus echt geen leuk werk vinden
Aloha! Stelletje ouwehoeren! Wat is er veel geschreven sinds gisteravond! Ik haak hier weer even in.... Net Joyce en Lianne op visite gehad. Was erg gezellig! Gelukkig hebben Lianne en Uk1 heerlijk samen gespeeld deze keer! Ok, af en toe een kleine botsing, maar dat moet kunnen..... Heb ik nog bevallingsnieuws gemist.....??
Minnie Fijn dat de uitspraak niet tegenviel. Geniet van de rest van de dag. Ergens hangt er nu een verbinding bij mij tussen slijmproppen en bananenmuffins...ik hoef even niet meer Thanks Lotte! Lotte Ik heb ook wel hoop voor je. Denk dat het zo maar ineens eens kan gaan doorzetten bij je. Heel veel succes in ieder geval, als ik je niet meer spreek. Laat alles maar lekker op je afkomen en probeer nergens aan te denken. Knuf! iK BEN DRIE DINGEN TEGELIJK AAN HET DOEN EN er komt echt helemaal niks van zo. Ik wil 1. Koekjes gaan bakken 2. Mijn Ipad doorgronden (kom nu niet eens uit de Itunes....!!:x) 3. Kleertjes op MP zetten 4......(= bonus....) helemaal niks! En dat lukt aardig! Al die andere dingen gaan gewoon niet. Mijn moeder is hier ook aan het schoonmaken en die wil zo nog even naar de juwelier. Even mijn ring ophalen die ik had laten schoonmaken.
@panos: niet veel gemist beetje geneuzel over bevallen, slijmproppen, ongiepijnen, etc. Lottie en ik lopen nog dik rond. Leuk dat het gezellig was met Joyce en Lianne! @riti: whahaha, die Maura! Was zeker geen eetpapier?
Nog geen baby's?? Jammer hoor!! @collo: Hier ook een lijstje dat iedere langer lijkt te worden. Ben gewoon te lui actie te ondernemen (en ik heb nog wel verlof...) @riti:Haha! Lekker cupcakes dus ! @dees: Hoest met de banenjacht? @minnie: Ik lees net van de uitspraak. Is deze definitief of is er nog beroep mogelijk? Ik hoop dat je alles nu kunt afsluiten!