December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: gewoon alles tegelijk proberen en kijken of het lukt om het overzicht te houden :) (kijk uit dat je niet je Ipad in de oven stopt!)

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oei, heb net de H&M gids binnen gekregen...gevaarlijk!!

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @doortje: Nee he?! Niet weer die vieze slijmprop...? Heb dankzij Riti nog steeds nachtmerries over die dingen... Hoorde trouwens laatst nog zo'n ranzig verhaal waar ik nog steeds last van heb (fijn alles visualiseren). Willen jullie het horen? Wees wel gewaarschuwd, het is goed ranzig....

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; KDV belt mij terug over de mogelijkheden, vacature bij het umc/wkz is er helaas niet meer.
    uitzendbureau neemt een loopje met me...
    gaat lekker dus...not!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; spit it out :p

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Net een heel stuk getikt...weg...

Anyway...

Panos
    Ik had toch al geen zin meer in bananenmuffins...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nee geen eetpapier :)
    Was even wat chaotisch en ik zet er een voor haar op haar tafeltje, bedacht het me net pas en kan niets meer vinden.
    Op dus.

@ Panos; nachtmerries van mij?? oh jee, dat is niet best.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @panos: ik ben ook wel benieuwd! mischien schiet van schrik de baby er wel uit!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff jeetje telefonische intake net gehad.. krap half uur verder.. Lenn slaapt nog steeds, maar zal vast niet lang meer duren.. Ging ook nergens over, alles was al bekend uiteraard..

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Nog druk met zoeken dus... Hopelijk vind je snel iets leuks! Weet je wel al wat je zoekt?

Komt ie dan....
    Gaat over vrienden van ons (al 20 jaar samen met zn vrouw, eigen zaak, 2 kids). Volgens mij had ik laatst al verteld over dat hij dus vreemd was gegaan en er een scharrel op na hield. Scharrel had ie opgedaan tijdens een 'men-only' wintersport vakantie afgelopen winter. Blijkbaar was het nogal een hoerig en sletterig type. Tot zover de achtergrond informatie. Blijkbaar had hij daar zulke ranzige sex gehad met haar terwijl ze ook nog eens ongesteld was dat de bloedspetters dus echt overal zaten. Op henzelf, op de muren op het bed, op de bank. Jak! Ik zie die jongen dus de hele tijd voor me in zn blote piel onder het bloed. We hebben het nu dus steeds over 'een rode lul' halen als het over vreemd gaan gaat.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; zo'n 2e intake stelt weinig voor idd, zo ervaarde ik dat toen ook.

@hier; 2e KDV gebeld, aldaar in het dossier opgenomen...toch iets positiefs!
    Met mijn diploma kan ik daar iig al wel aan de slag mochten er vacatures zijn.

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Miss kan je na mn verhaal switchen naar aardbeienmuffins ;)

@doortje: En? Had mijn verhaal het gewenste effect?

@riti: Niet van jou hoor! Van je slijmprop ;)....!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    wat een maf figuur van het uitzendbureau zeg:( Fijn dat je elk geval iets kan bereiken bij een KDV.. Nu hopen dat er snel een vacature komt..

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    hi, kom ff bij lezen!

Roeltje, Oh hoop idd niet dat Lenn ziek aan t worden is..
    verassingen bij de kassa ken ik ook haha (zowel kwa producten die er opeens bij zitten als de prijs:p)
    Vind het altijd wel grappig ;)

Lottie, al meer sijntjes??? Volgens mij bedoelde Deed ook eerst die ongi gevoelens ;)

Dees, aah zie t helemaal voor me hoe ze met zn 2tjes aan tafel zitten. Scheetig!!
    Hmm, idd ff achteraan dan bij t uitzendbureau...
    *stukje verder* Pff.... Snob!! Zou idd ook zelf rond kijken.. Heb tot nu nog nooit een goede ervaring gehoord over het uitzendbureau.. Succes meid!

Panos, Hoger beroep was al, in casatie ook, dus dit is echt definitief. Ga ff de gelderlander in de gaten houden of dr al n nieuw artikel over is.. Kan mooi bij mijn rechtzaak afdeling.. (en dat is ondertussen al n hele verzameling)

Uitspraak, Die l*l had zitten janken daar en gezegd dat hij bang was voor de TBS ivm de mensen die daar rond liepen.. Of dat ze TBS alsjeblieft niet konden schrappen...:$
    Ja ZAK wat denk je zelf!!!??? Daarbij is na mijn mening het gros wat daar zit net zo psychisch als hij zelf....
    Ach ja.. Zo zie je maar weer hoe achterlijk hij is;)

Hier nu lekker genieten van de rest van de dag.. Dalijk 2 lekkere flessen wijn halen voor vanavond.. Hebben natuurlijk iets te vieren!
    En wie weet kan er nog meer gevierd worden... Lottie.... Doortje...... ;)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ieuw!
    hahaha de rode lul

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    whaha wat een mafketel zeg.. alsof hij ergens komt met een potje zielig zitten janken.. opsluiten die handel en voorlopig niet meer loslaten.. Sukkel.. Laat hem er maar lekker tussen zitten, had ie zich eerder moeten bedenken..

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roeltje, de softere versie van wat mijn gedachten waren, maar idd ;)

Panis, Nice verhaal.... *ahum*

hier, eerste 5dec inkopen zijn binnen en ingepakt. Heb dr nu al moeite mee om t niet meteen te geven :p

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    wat ik in gedachten heb wordt vast niet toegestaan op het forum:)
    Laten we het er maar op houden dat een deel daarvan bestaat uit het uhm.... verwijderen van enkele organen uhm....zoiets..

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gaap
    was braaf een uurtje aan uitrusten op de bank. Zat alleen niezo lekker;). Kon alleen niet slapen door de hoofdpijn (dag 7 vandaag:$!).

Collo
    denk t ondertussen al niet meer:(. Voel niks als ik rustig zit en proppie was niet de gehele lijkt me. Of ik heb m gemist, dat kan nog;). Kleintje hikt alleen maar;)
    Wel heel lief berichtje van je! Als t begint en weer zo rustig als bij Milan dan kan ik t vast niet laten jullie ff bij te kleppen tussen de weeën door haha:p
    ondertussen nog wat gedaan v je lijstje?

Dees
    wat een gedoe toch altijd om even iets te regelen, kan daar zelf echt chagie van worden.

Panos
    gadver!! Hoor dan toch liever wat info over de slijmprop!! Daar heb ik nu meer aan denk ik haha;). Zal dat verhaal niet onwijs overdreven zijn?

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roeltje, Uuhm eerste wat in mij op komt is nu:
    Nog n manier om n rode l*l te krijgen dus....

Sorry, ben echt niet in staat om nog een serieus gesprek te voeren. Hihi..
    Voel me net n kind die eindelijk van de Sint krijgt waar het al n jaar lang na uit gekeken heeft:p
    Mijn dag kan echt niet meer kapot!
    Zit gewoon de hele tijd te stuiteren op mn stoel, en krijg gewoon bijna zin om t huis van boven tot onder op te ruimen :$ (behalve de zolder dan.. Daar zitten spinnen;))
    Maar we houden het vandaag bij het opruimen van de kamer, en de was vouwen.

Deel Deze Pagina