Lottie, Ah meid!! Duim dat je vandaag al mag. En anders word het morgen mhv de vk...... Lottie-beeb, Hikjes is zoo lief, maar we willen actie!!!!!Hup druit jij!!
Hier ligt een klein meisje heel lekker te slapen. Komt goed uit, want mijn 5 dingen-tegelijk-doen gingen niet al te best en heb dus nog wat op te ruimen
Panos Wow....dan dacht ik een erg verhaal te hebben met poep tegen de verwarming (don't ask...). Hij mag blij zijn als zijn snikkel er niet af valt met zo'n meid...brrrrr...wie weet wat je oploopt. Lotte Ja maar....kom op he! Wij zitten hier ook te wachten...hahaha We worden een beetje ongeduldig.
@panos; Wat een heerlijk verhaal...not! Yikes!! Ik zag het gewoon voor me, bah bah bah. @Minni; jij bent er vlot bij met inkopen, ik moet nog eerst bedenken wat te halen... @hier; KDV belde net terug, de 1e die ik gebeld had. Ze hadden wel interesse, er ligt een vacature open! Dinsdag mag ik op gesprek komen Is van dezelfde organisatie waar Beau en Luca ook naar toe gaan, alleen dan andere vestiging.
Minnie ben echt zo blij voor je! Wat zal die opluchting je goed doen! Geniet van je drankje vanavond Dat hikken vind ik al n tijdje niet zo leuk meer haha. 6x per dag zo'n lang ritmisch getik haha. Sorry Collo sorry, beeb lijkt op z'n vader...altijd te laat
Ga zo maar naar de Ikea als manlief er ook heen rijdt vanaf z'n werk.... Milan is wakker dus ga m halen. Eerst nog ff broekloeren haha
Dees, Super dat op gesprek mag!! Inkopen, Wil het graag beetje verspreid doen zodat de kosten niet opeens heel hoog zijn. Heb mn lijstje, en als er iets van in de aanbieding is haal ik het vast Dit keer met name knutselspullen.... Niet echt passend bij dr leeftijd, maar merk dat ze echt uitgekeken is op alleen potloden en verf....
Ik ga nu het uitzendbureau weer terug bellen dat ze het van mij uit kunnen zoeken...zit nu alweer 1,5 te wachten op een telefoontje terug!! Ben klaar daar...
update: Ze kon mijn e-mail nog niet vinden, had bij de receptie gezeten en had nog geen tijd gehad om wat uit te zoeken voor mij. Ze zegt dat ze mij beloofd had mij met een uur terug te bellen, is haar niet gelukt en gaat het straks weer proberen. Heb d'r gezegd dat ik tot 15u thuis ben, binnen nu en een 30 min. zou ze mij terug bellen... *ik geloof er geen drol meer van*
@Lotte; Verder geen krampen o.i.d.? @Collo; Ik is blij @RiTi; Ik had zulke goede ervaringen bij dit uitzendbureau...dat is nu echt niet meer. Ga nu ff uitzoeken welke ik nog meer kan benaderen.
@ Dees; jammer dat het dan zo moet gaan he. In ieder geval zelf al een gesprek voor volgende week geregeld, dat geeft vast een kick, goed bezig.
mijn cv is bij het KDV goed aangekomen, kreeg al gelijk een reactie terug van haar. Goed om te weten dat mijn cv goed is aangekomen...en nee het was geen automatisch gegenereerd e-mailtje
beide kids slapen ook hier nog...wel fijn dat ze beide tegelijk naar bed kunnen. Heeft moeke echt ff rust
Dees zijn meer steken als ik loop en zwaar onderbuik gevoel. Niks boeiends nog dus wat n muts bij t uitzendbureau
@ Lottie; nog helemaal naar de ikea, moet/wil je daar nog veel? respect meid, en rustig aan. Hoor al wat gerommel, ga ons klaar maken voor een frisse neus bij de kinderboerderij. Dees, als je nog komt, zie ik je wel verschijnen!