December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik wil graag, eerst ff zien wat beide kids doen qua slapen.
    Ik ga ze niet wakker maken :)
    Ze hebben beide hun slaap nog goed nodig

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Oeh oeh, ik heb echt goede hoop voor je :D
    Wat zijn de plannen bij de Ikea?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    nee eigenlijk wil ik niks haha. We hebbn nog van die bonnen van 10 euro die alleen sept geldig zijn:).
    Twijfel n beetje aangezien t een beetje zeurt in m'n buik maar zal wel niks zijn;). Tussen de oren zeg maar:p
    het is 30min rijden. Ik ga dan vanaf huis en R vanaf zijn werk.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    iig twee lampjes voor boven ons bed. Die zijn 10 euro dus kunnen we mooi de bonnen voor inleveren:). Verder misschien wat voor Milan en ukje! Ukje heeft nog geen eigen knuffels bedacht ik me gisteren!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; een beetje beweging kan ook niet verkeerd zijn. Al is lopen nu erg pijnlijk voor je.
    Succes en veel plezier bij de ikea.

@hier; *valt van stoel af*
    Ben zojuist teruggebeld...morgen ff op gesprek komen om te kijken naar de mogelijkheden.
    Ze vertelde eerst echt mijn e-mail niet te hebben gevonden...nadat ik vertelde wanneer ik de mail gestuurd had vond ze hem wel...?!>?!
    Anyway, morgen om 15u aldaar een gesprek.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    nou ben heel benieuwd wat voor gesprek dat dan gaat worden haha!
    Die is er iig niet helemaal bij!!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zou bijlezen maar hoor daar een broek letterlijk volschieten dus werk aan de winkel *

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; helemaal logisch hoor. Maura ligt er hier om 12 u in en de kinderboerderij plan ik voor haar, zelf hoef ik niet zo nodig :D.
    Wij zijn laat, ga nu pas fietsen.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Luca is iig alweer wakker, die pluk ik nu net uit bed.
    Beau ligt nog op 1 oor :)
    Dacht dat je zelf ook graag behoefte had aan de kinderboerderij :p

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Onderweg naar Ikea:) mannetje is eerst naar huis gereden dus gaan in 1 auto. Wel fijn:)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zo weer terug van de vk! Ik had het strippen even verkeerd begrepen helaas... volgende week (ben dan 41w) heb ik weer een afspraak en gaan ze ook proberen te strippen. Beetje een teleurstelling, maar snap het wel. Dan is de kans op het beste resultaat.

@panos: gatverdegatverdegatver! wat een ontzettend smerig verhaal! wat ik me dan afvraag: heeft hij dit rond lopen bazuinen aan zijn vrienden? Niet echt iets om trots op te zijn. Helaas is de baby er niet uitgeschoten door dit verhaal haha!
    @dees: mooi, je speurwerk heeft wat opgeleverd! Nu hopen dat er een leuke baan tussen zit!
    @lottie: hoe is het met je propjes? oeh, gerommel? Ik ga liever ook niet zover van huis hoor! Stel dat...
    @hier: net gebeld door de consulent van het gastouder bureau in Haarlem. Ze heeft 2 kandidaten! Heel fijn! Er zitten helaas bij beiden wat maren... Kijken of het voor ons te puzzelen valt.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; fijn, 2 kandidaten. Nog even puzzelen met de maren maar er zijn in ieder geval mogelijkheden.

@ Lottie; ga maar niet bevallen in de ikea...

@ hier; lekker uitgewaaid op de fiets en bij de kinderboerderij. Eten staat in de oven en Maura is moe, die hangt op de bank al haar knuffels naar bed te brengen :D

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Kom maar op met dat poepverhaal!

@doortje: Balen van strippen! VInd wel dat ze jullie lang laten doorlopen.. En die jongen had niet opgeschept over het verhaal. Integendeel. Had aan goede (maar wel loslippige) vriend opgebiecht dat ie zich schaamde voor de zooi tov haar kamergenoot....

@dees: Raar uitzendbureau! Wat lekker dat je op KDV snel op gesprek kan komen. Spannend!

@minnie: Heftig hoor. Wel fijn dat de uitspraak nu definitief is!

@riti: Lekker tripje gehad? Lekker he dat die kids altijd zo rozig worden van buitenlucht?

Vanmiddag nog even een rondje over de kermis gelopen. Uk1 is dol op de draaimolen, erg schattig. Daarna kwam er nog een vriend van Stephan langs en over 5 minuten kraamvisite. Ben nu toch wel beetje moe....

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kom straks weer terug lezen.

Heb harde buiken om de 5-6min. Nu een half uur. Doen geen zeer, maar zeurt beetje. Zal wel oefenen zijn dan;).

Nu onderweg naar huis:).

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Spannend! Hopelijk zet het door!

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lottie, je moet naar t zh! Niet naar huis...

Doortje, idd ff n domper. Hoop dat al eerder mag. Fun dat er iig 2 kandidaten zijn.

Hier. Schone ukki. Dalijk dr naar bed brengen, en dan meubels uit zoeken. Binnen kort eindelijk voor. (Ivm schadevergoeding rechtszaak). Ook n geschikte Rijschool zoeken nog. Nu kan t eindelijk :)

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; niet zo gek dat je inmiddels een beetje moe bent.
    Ja heerlijk rozig was ze, ook veel gelopen, geklommen en gespeeld. gegeten als een bouwvakker en lekker om 1830 naar bed :).

@ Mini; veel plezier met plannen maken.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    whaaaa jij gaat bevallen hoor, let maar op!!
    *tipje: test even onder douche;) Als het afneemt is het vals alarm, anders waarschijnlijk de big deal:p*
    nee hoor, doe jij maar lekker rustig aan.. laat je even verwennen en doe even een avondje rustig aan.. Voor hetzelfde geldt beval je wel vanavond/vannacht..

Uh...... Is dit normaal??? Ik ben net weggestuurd met de woorden: Mama daaaaag.. Kreeg een kus en zwaaide me vrolijk uit.. was nog niet eens op de helft met het verhaaltje en meneer deed het boekje dicht en ging liggen.. Dus....

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zooo thuis:)

minnie
    heb t stukje gelezen. Wel fijn om t op papier te kunnen zien of niet?
    Haha liever niet naar ziekenhuis, wil thuis bevallen;)

Doortje
    ah balen zeg!! Heb je nog niet veel voorwerk gehad? Bij een tweede kan t meestal namelijk al eerder dan bij een tweede. Hopelijk zet t eerder door!!
    Heb 3 echt vrij grote slierten verloren en nu net klein stukje.

Riti
    slapen maura de knuffels al;)?

Panos
    leuk dat ze zo kan genieten van de draaimolen:)

Roeltje
    ik hoop het;). Ga om half 9 douchen als Milan al slaapt:) even alles bijwerken voor de vk morgen komt haha.
    Ahh weggestuurd door Lenn haha;)

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: lekker rozig klein meisje, zo schattig!
    @mini: idd heftig, maar fijn dat je het een soort van kunt afsluiten.
    @panos: aha, in vertrouwen verteld, maar diegene heeft het doorverteld? Hij moest eens weten! Ik hoop niet dat zijn vrouw deze details weet? Snap dat je moe bent, hoop dat het kraambezoek niet te lang blijft...
    @lottie: oeoeoeoeoe, jeetje, spannend! Inderdaad even onder de douche jij! Nouja, dan ben ik de hekkensluiter, geeft niks ;) (ik was in dec 2009 ook 1 van de laatste)
    @roeltje: nee, dat is niet normaal :) Je weet toch dat jouw kind raar is? nee hoor, grapje, maar wel erg geestig!

Deel Deze Pagina