December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA!! DAT KUN JE WEL ZIEN, DAT IS CHICKEN!! GEFELICITEEEEEEERD!!!! MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN:)
    Al wat leuks gekregen?

Collo
    Ja, nu 2 anderen.. Met de één van vanmorgen heb ik meer een klik dan met de rest.. Iedereen is leuk en lief hoor, maar met haar heb ik gewoon iets meer.. zelfde leeftijd, twee kindjes, haar jongste is ongeveer net zo oud als Lenn..
    En Lenn is helemaal gek van haar:)Als ie haar ziet is het direct: Jaaaaaaa! Rent er dan vrolijk op af.. begint gelijk naar me te zwaaien.. Met andere woorden: Nou doei he.. :D
    Nouja, Lenn straalde er van dus daar ben ik allang blij mee:)

Iemand enig idee waar ik een prikbord vandaan kan halen? Heb ondertussen zoveel werkjes van Lenn in huis liggen van het knutselen dat ik het niet kwijt kan.. vind het zonde om alles maar weg te gooien, zitten mooie dingen bij.. Wil ze dan boven op de overloopkast hangen..

Doortje
    och meid, hopelijk komt spruit2 snel.. Niet leuk meer he:(

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

@ Doortje hier ook nog dik...begin nu toch wel naar de bavalling toe te leven, slaap zo slecht..ben momenteel een emo wrakje...

@ Chicken GEFELICITEERD hoor!!! Je hebt mooi weer! :D

@ Riti gefeliciteerd leuk hoor een klein hummeltje!

@ Lottie met jou ook alles nog goed?!

@ Roeltje wow jij hebt al veel gedaan vandaag! Lekker hoor!

Hier alles goed, ben moe en ga vocht vast houden, heb een kort lontje en omdat me man zo snurkt heb ik hem gewoon op de bank laten slapen vannacht...aaah voel me wel een beetje slecht maarja hij ging met alle liefde, als ik maar goed slaap zegt hij dan...die schat...Morris is me lekker aan het uit proberen die voelt ook dat mams een emo wrakje is ;)

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @manoe: ik kan alleen maar zeggen: herkenbaar! We slepen elkaar er wel doorheen! :)

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roel: kom je hier ook poetsen? Ik wil alle kamer soppen, stofzuigen en dweilen, maar ben de bank nog niet afgeweest :)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    haha wil best een keertje langs komen hoor;) Moet zeggen dat ik nu weinig puf heb om van mn stoel te komen:D maar goed, moet wel even, hik er al zo lang tegen aan, maar stel het boven steeds uit i.v.m. geen zin, geen energie, chagrijnige Lenn of tijdgebrek..

Manoe
    he meid.. Zit ook niet mee dan he.. Och, je man moet het er maar voor over hebben hoor;)

*geeft zichzelf een schop onder d'r hol en gaat naar boven*

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Riti jij gefeliciteerd met je petekind!

Oh meiden, kijk dit nou. M'n broer trouwt morgen en Milan heeft een 3-delig pak..hahaha. Zo schetig!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mili; fijn dat het de goede kant op gaat, lekker aan de salie thee.

@ manoe; jaa ook echt aan de laatste loodjes, duurt niet lang meer.

@ Mini; jeetje, net wat Collo zegt, respect meid en vooral snel een goede nachtrust. Knuffel voor jou.

@ Chicken; hieperdepiep!! ga je wat leuks doen vandaag?

@ Doortje; aaah jammer dat dat gevoel dan smorgens weer weg is. Zie je het nog wel zitten dat we morgen langs komen? Anders gewoon smsen he, ook op het laatste moment, gewoon doen. Maakt voor ons niets uit.

@ kraamvisite; waarschijnlijk eind van de middag, anders morgenmiddag. man is druk aan het regelen met zijn werk, en we gaan wel met zijn allen.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; aah stoer een pak bij Milan!

@ Doortje; och jee, dat wil ik niet eens zonder buik :)

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roel: doe niet zo gek! beetje bij mij komen poetsen met je zwangere toeter! Ik ga zo jouw voorbeeld volgen en mezelf naar boven schoppen :)
    @riti: jaaa, vind het juist gezellig en een leuke afleiding! Leuk, zo snel naar je nichtje kijken!
    @chicken: echt te schattig! Hij weet zelf nog niet of hij het zo leuk vindt haha!

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @hoogzwangeren: Laatste loodjes sucks! Sterkte ermee!! Na de bevalling wordt alles beter... Ahum. Anyway, je voelt je iig weer jezelf in je eigen lichaam. De gebroken nachten neem je dan maar op de koop toe :)

@riti: Joehoe! GEfeliciteerd met je nichtje!! Leuk dat jullie al zo snel gaan kijken!

@chicken: Gefeliciteerd!!

@roeltje: OMG! Wat kan jij poetsen!

@datezondag: Neemt nu niemand zn vent mee? Hmmm... wil de mijne eigenlijk wel meenemen. Ook om te helpen met de ukken, wel zo makkelijk. Alleen denk niet dat ie wil alstie met alleen maar vrouwen opgescheept zit...

@minnie: Heftig verhaal van je ouders.... Niet teveel van proberen aan te trekken. Je weet zelf het beste hoe het zit.

@dees: Heel veel succes vandaag op je werk! Hopelijk valt het mee en hebben jullie een goed gesprek! Kids alweer beetje opgeknapt?

@mili: Fijn dat het zo goed gaat!

@rest: Lost... Doe het weer eens uit mn blote bolletje...

Hier alles onder controle. Ben vanochtend alleen met de 2 monsters. Gelukkig is het gelukt om ze tegelijk te laten slapen, dus ik zit gedoucht en wil bij te komen op de bank....

Vanavond komen mijn schoonouders oppassen zodat mn vriend en ik samen uit eten komen. Beetje dubbel gevoel over... Fijn er even uit te zijn, maar ben er eigenlijk niet aan toe de zorg over uk2 uit handen te geven (erg he?!). Bovendien ben ik niet altijd even heppie met de manier waarop schoonouders met kids omgaan. Vind ze erg dwingend en weinig respectvol naar kids toe.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: heej helemaal je geboortenieuws niet gezien, ohoo!!!!
    Maar wauw gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Tirzah :)

@MinnieMe: jij ook veel succes met je huishoudelijke taken en knutselen *altijd leuk*

@Roeltje: balen van je loon, peter zn oude werk betaald nu al 3 maanden een dikke week of 1,5 te laat :S heel irritant

@Chicken: GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

@Doortje: ahh komt vast en zeker binnen 3 weken :p whaha
    sorry ff melig
    *schopt je naar boven*

@Manoe: oej.. emo wrak, laat die beeb maar snel komen dan!

@Chicken2; ahhhh wat een leuke foto van milan, stoer pak ook!
    Alvast veel plezier bij de bruiloft morgen! Leuk zeg

@Hier: zoow glazenwasser is ook weer klaar, kan peter tenminste op mn gemak naar de wc ;)
    dalijk koffertje inpakken, alles stofzuigen en dweilen in huis.
    Camera's worden opgeladen *en veel gebruikt de aankomende week hihi*

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Geweldige spam! Echt te cute!

@mili: Saliethee? Helpt dat ook al? Kende alleen de venkelthee...

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: misschien een andere oppas voortaan voor de kids? is voor jullie ook wel zo fijn om je goed te voelen als je ns weg bent. Veel plezier vanavond iig :p

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: hier gaat het redelijk, tijd voor weekend ;) hehe

@ meldplicht dames: zijn ze al geweest vandaag?

@ attentheid die niet beantwoord word: ja das wel erg vervelend ja!! doe je dan moeite voor niks... pff

@ kletsende kindjes: hier zegt lianne tegenwoordig dag tegen het eten voor ze het opeet (dag boterham, dag mama eten, dag papa eten, dag lianne eten) of zwaait ze naar de zon als die ondergaat (dag zon, gevolgd door slaap klindje slaap..)

@ sinterklaas:!!1 jaaa!!! echt wel! :) die bestaat ook gewoon hoor!

@ verdedigbehoefte: hier ook rihting familie en goede vrienden terwijl ik toch echt achter mijn manier van opvoeden sta..

@ panos: wonen jullie vlakbij de eindhovensebaan? zijn 2 verhalen trouwens... eindhovense baan en eindhovense weg.. omroepbrabant en ed.nl spreken elkaar tegen ;) handig he.. maar goed.. lijkt me idd raar ja... is niet niks wat er gebeurd is en dan zo dichtbij..

@ kaartjes: mnoeten we hier ook nog eens naar gaan klijken..

@ gedrag kindjes.. tja soms denk ik we doen het best goed, ze is lekker onbevangen en nieuwsgierig en lief... maar soms dnek ik wat doen we verkeerd als we horen dat ze weer iemand heeft gebeten..... of als ze zo boos word..
    maar goed, das vast een fase denk ik dan.. ik ga in ieder geval niet terugbijten... (tip uit de jaren stillekes van mijn en zijn ouders e.d.)

@ mijn familie probeert zich er niet mee te bemoeien, maar goed.. ik ben het ook niet helemaal eens met bepaalde dingen van mijn moeder (bijv vla/yoghurt van 1 maand over de THT op tafel zetten en lianne voorschotelen.. ) en zij vind vast dat ik wel wat losser mag doen wat betreft oppas, chocola, snoep.. maar hier sta ik achter en dat accepteert ze..

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje...haha...hij kijkt heel serieus he. Hij was er wel heel trots op hoor, liep door heel die zaak heen.

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roeltje, Balen van je loon zeg! Hoop dat het snel binnen is!
    En idd, je kan het ook maar beter met een korreltje zout nemen.
    Doe ik hier al jaren wat betrefd mijn moeder;)
    Lekker bezig trouwens!!

Joyce, Thnx voor je lieve woorden. Ik weet niet anders he, dus het went. Heb iig n heel lieve opa en oma (opa is uuhm..ja.. opa, maar oma is altijd eigelijk meer mijn mama. Al zolang ik me kan herinneren;)) Zij zijn altijd achter mij blijven staan en zijn mij altijd blijven steunen. Zonder hen had ik het ook niet gekund hoor. Mis mn ouders zoals ze ouders horen te zijn ook niet. Baal er alleen wel soms van dat hier niet gelopen is / loopt zoals het eigelijk hoort te gaan.

Chicken, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
    Wouwi!! Bink in pak! Ziet er super tof uit!

Collo, Ook jij thnx, maar zoals ik al tegen roeltje zeg: Je went eraan ;) Jamie zal iig niks tekort komen!

Panos, Oh ik ken het princiepe van je kind(rs) uit handen geven met eenige twijfelgevoelens over manier van omgaan.
    En niks ergs aan! Heel begrijpelijk dat je er eigelijk nog niet aan toe bent. Hier soms ook nog van die momenten.

Iedereen over mijn fam, lees reactie op de rest ;)
    Alles met n korreltje zout nemen!!!!
    Maar wel heel erg bedankt voor alle lieve woorden. Doet me toch goed. En wat betrefd de nachtrust: Ben allang blij dat ik overdag bijna nergens last van heb. Wil niet dat Jamie er onder lijd, dus ben heel blij dat het af en toe de nacht is ;)

Alle hoogzwangere, ooh heb met jullie te doen. Duim dat het niet lang meer zal duren!

Hier, Jamie ligt op bed. De knutsel spullen staan al klaar voor als ze straks wakker word. Nu nog gaan bedenken wat we precies gaan maken........ (zoekt internet af)

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: GEFELICITEEEEEEEEEEERDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En wat een leuke foto van Milan!!!!!!!!! :)

@ panos: snap je helemaal! hier is lianne pas laatst voor het eerst wezen logeren dus ;) zou er echt nog niet aan moeten denk idd. zeker als je geen goed gevoel hebt bij de oppas.. maar.. hopelijk valt het mee ;)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whoehoe klaarrrrr!!!! Nog wel even wat was doen, maar goed, is kleinigheidje..
    Nu poging doen tot ontwerpen van een geboortekaartje:)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik meld me even, zit in de auto dus kan even niet reageren

tot snel xxx

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @panos: ja dat is het ook meer, wil graag mijn lijf weer terug. En ook al ben ik van plan om bv te geven, die buik is dan iig weg en kan ik weer wat meer. Wat goed dat je ukken tegelijk op bed hebt! Lijkt me een heel gepuzzel! Doet J nog steeds 2 slaapjes, of slaapt ze gewoon vroeg?
    @dretjuh: hahaha, leuk grapje...pfff 3 weken, moet er niet aan denken ;) Succes met de reis naar NL!
    @roeltje: ben trots op je!

Deel Deze Pagina