December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    nou normaal is hij ook niet te noemen hoor;) Zondag middag kwam ik binnen en ineens vliegt hij van de bank af: mamaaaaa............. Kusjes en knuffels... Wist niet wat ik meemaakte haha..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    volgens mij wordt t alweer minder! Jij kan aLsnog de eerste zijn. Misschien lukt t strippen niet eens;).

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: nee maar echt meis, ik hoop voor je dat het doorzet! Het is wel genoeg geweest voor je! Ik red het nog wel even (1 dag of zo ;))

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Begin hier langzaamaan een beetje te stuiteren. Heb alles gelezen maar door jouw gerommel alles weer vergeten. Ja jajajajaja we krijgen er weer een beebje bij....ik hoop het zo voor je. Lekker thuis in jullie nieuwe huisje. We horen zo wel wat van je als je onder de douche uit komt?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Nee, dat kan echt niet hier (dat poepverhaal...hahaha). Ik vertel het wel als ik op kraamvisite ben.

RiTi
    Amy heeft bij de Starbucks ook wel eens een muffn met papiertje op, gedeeltelijk althans. Sindsdien is ze niet meer zo dol op muffin...*mmmm*

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; jeetje wat spannend wordt het nu zeg. In ieder geval morgen de vk, weer een stap. De knuffels lagen heerlijk toegestopt op de bank onder kussens, servetten en een theedoek, allen in diepe rust. Echt een moeke die Maura.

@ Doortje; nou vooruit nog 1 dag dan, maar daarna mag het wel gaan beginnen.

@ Roeltje; lief als ze je zo'n dikke knuffel komen geven en kusjes.
    hihi Hij wou gewoon lekker gaan slapen, super!

@ hier; chocorozijntjes :p

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hahahahaha als je het zo brengt begin ik spontaan mee te stuiteren!!! :D:D:D

Hihi, Lottie, wie is je buddy;)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hahaha die Amy. Ze heeft het hele ding in 1 keer naar binnen gekiept en zonder kauwen weggewerkt. Doet ze wel vaker :).
    Maar goed, Amy leeft ook nog, fijn!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ben blij dat we een nieuwe laptop beneden hebben :D
    Go Lottie!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Zie dat je schoonzus een excuus heeft gegeven waarom ze niet langs zijn gekomen zondag.... Ze werkt trouwens bij Trudo zie ik, werkt een ex collega (een hele leuke) van mij ook.

En ja, Amy heeft het ook overleeft. Beetje papier kan geen kwaad denk ik.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Lekker mee stuiteren dan! Ik wordt er altijd heel onrustig van. en ben ook blij dat ik 2 laptops en twee Ipads tot mijn beschikking heb.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    lief van je:). Maar ik hoop toch op tegelijk;). Las nou net dat t nog wel n paar dagen kan duren na de prop. Tsss;). Hoop dat ik iig gestript kan worden!

Collo
    whaha gekkie;). Ahh lief:) hoop ook dat t thuis lukt:).
    Ik probeer jullie zo lang mogelijk op de hoogte te houden! Maar heb zo t idee dat t vals alarm zal zijn (mede door te googlen naar info;)).

Riti
    ben echt erg benieuwd of de vk komt en of er iets te doen valt;) moet binnen 12uur werken dacht ik als t werkt;)
    wat n lieverd die maura, zie het helemaal voor me. Kletsend dr popjes naar "bedje" brengen:)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb boven m'n 'Ipad' liggen en beneden de laptop.. Stroom er vast opgezet.. Ik ga voor een slapeloze nacht met een live bevalling..

whaaaaaa....

Lottie: GA DOUCHEN!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; handig he fb. ik had bij mijn broer ook iets geplaatst in de trant van 'Maarssen is vlakbij'. Blijkbaar is het toch even ter sprake gekomen bij hun (op welke manier dan ook) en dat vind ik eigenlijk al heel wat.
    Een oud klasgenootje van mij bleek ook haar collega bij Trudo, wie weet is dat ook wel jouw oud collega hahahaha snap je m nog?

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha iedereen in rep en roer!
    Ik hou mijn telefoon bij mijn bed hoor Lottie! (weleenswaar op stil, maar word toch tig keer wakker :)). Hoe ben je er zelf onder?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben buddyloos;) heb doortje die ik sowieso sms en verder heb ik nog wat nummers van jullie (collo bijv. maar weet niet of zij het aankan:p en Roeltje, maar jij bent nie altijd snel online om te melden toch?)

17. @lotte... hoor net van Roel dat er wat gerommel is! Zet hem op meid!! Je kan het :)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ lottie: weet niet of je achter een pc zit? Je hebt een heel mooi verdeeld gebruik van smileys in je laatste post, mooi blauw en geel patroon zo.
    hihi sorry, zit jij ook lekker op te wachten dit soort onzin.

Er is nl niks op tv....

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: zie mijn berichtje boven jouw berichtje

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587