Doortje haha geloof dat ik t rustigst ben van alle dec mama's. Denk niet dat t doorzet. Net wel harde buik die weer doortrok naar m'n onderrug. Straks gebeurd er niks en dan is niemand meer geboeit als t echt zover is...daar denk ik dan weer aan whaha
Lotte Ik weet ook niet of ik het aankan...whahahaha SMS mij maar lekker hoor! Ik update midden in de nacht nog als het zover is! De Ipad ligt op mijn nachtkastje. Het fijne is dat als het vannacht niet doorzet je in ieder geval morgen het strippen op de kalender hebt staan. Aangezien je al wat aan het rommelen bent denk ik dat je gewoon nog even een zetje nodig hebt. Gerommel alweer helemaal weg? Ik zeg ook: Douchen! En graag van onder de douche een update...hihi
Ach Lotte, wij hebben allemaal een vreselijk lange concentratieboog....we houden het al een kleine 9 maanden vol. @ Doortje; hihihi dat je bent gaan kijken ook .
Lotte Lieve schat, al is het 100x vals alarm. Wij hebben hier toch niks beters te doen..haha nee grapje. Het is zo bijzonder als er iemand een kindje krijgt, laat staan als het 1 van ons is, dus dat is ook na vals alarm bijzonder en bijzonder boeiend. Heb liever dat je ons 10x lastig valt met vals alarm als dat we ineens horen tussen neus en lippen door dat je de bevalling al achter de rug hebt. Is ook niet erg natuurlijk, maar dit is leuker!
ja gisteren toch nog even komen buurten? Of eergisteren? Elk geval vanuit Frankrijk.. Ben alleen wel benieuwd of ze nog na heeft gevraagd over het medicijn..
Riti ja is goed! Jij bent er ook wel vaak! Sms er gewoon 3 ofzo haha. Roeltje jahaa ga zo douchen!! Collo sms ik jou ook gewoon! Gezellig toch. Zien we wel wie t hier als eerste meldt. nee gerommel is niet helemaal weg. Wel iets minder vaak maar trekt wel weer door naar m'n rug. All nu stil dan ga ik douchen! Neem m'n foon mee whaha lol
@riti: ik verveel me ook! @lottie: wat collo zegt! echt, daar moet je niet druk over maken, en zeker NU niet! Het is en blijft spannend!
@ Collo; nee ken haar niet, maar ze klinkt gezellig . @ Mroos; ja gisteren is ze geweest, maar ben benieuwd hoe het nu verder is gegaan.
Is het water al warm? (eigenlijk nog heel veel te doen maar ik krijg mezelf niet weggerukt achter de pc) RItI Ben ook wel benieuwd of ze nog een echo heeft laten maken of dat ze het na de hik van haar beebje toch weer vertrouwen heeft gekregen dat alles goed zit. Hoop dat ze het nog laat horen.
Haha jullie zijn lief en grappig ook nog. En jullie maken me vrolijk tussen de harde buiken door . Die nu weer meer worden. Snap er niks meer van! Ben trouwens ondertussen boven, leun op m'n 3 meter hoge bed. Kom langzaamaan in de buurt vd douche Gelukkig blijft het boeiend vond ik bij jullie ook, kan nu al niet wachten op de volgende hahaha. Maar eerst doortje en ik mroos alles was goed toch? Hij had de hik gehad
Lottie oooh meid ik hoop zo voor je dat dit het begin is van de bevalling.. je bent er aan toe En wij ook