hahahaha probeer mijn man uit te leggen wat er zoal hier gaande is. Zijn reactie: niet op het forum tijdens het eten dus Er hoeft ook maar ergens in een heel verhaal het woord 'slijmprop' voor te komen en het gaat helemaal mis .
whahaha had mijn man zijn reactie kunnen zijn.. 'Vond het al ranzig om van de jouwe te horen, maar over die van een ander hou je je mond maar' oke, schat.. Hij jubelt wel mee als er weer een mama is bevallen, maar de details hoeft hij niet te weten.. Held
@riti: ja chocorozijntje, lekkur! @lottie: je moet echt leunen om de harde buiken weg te puffen?? Dat zijn weeen, joh!
oehhhh spannend lotte!!!!!!!! kan iemand me sms-en mocht er een beebje geboren worden? anyway, ff een berichtje van moi Tis uiteraard hartstikke leuk hier, kids hebben zich erg vermaakt. Ik zal zo proberen een foto te spammen morgen is mijn meisje jarig!!!!!!!!!!!! 3 jaartjes alweer
Dretjuh Oh leuk Disney... Dat is echt altijd een mini vakantie voor mij. Het is wel heel commercieel en alles maar ik kan er niks aan doen, ik voel me daar altijd heerlijk. Alsof je even uit de echte wereld stapt. Veel plezier met je grote meid! Van harte alvast voor morgen! Die mannen van ons....die moeten ook wel denken. Slijmproppen vertel ik maar niks over. Roep af en toe wel even als er iets te melden valt. Ondertussen ben ik ook aan het proberen mijn Ipad te doorgronden, maar man man...wordt ik nou oud? Of is Apple gewoon niet zo heel erg goed in logische programma's maken? Ben nog steeds bezig muziek op mij Ipad te krijgen. Net stond ie helemaal vol en nu is ie weer leeg? Strange... Lotte Wat zegt R ervan?
Collo Dat probleem heb ik dus altijd met m'n IpOd..... zo ineens is ie weer leeg.. en voor ik die nummers er dan weer op heb staan.. ben ik twee dagen verder..