December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @LW: oja met aardbei ook lekker!
    @roeltje: leuk kaartje met die klompjes! Haha, ok, jij hebt duidelijk iets tegen bananen :)

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@roeltje wat een leuke kaartje had je voor lenn :)

@hier ga me bedje weer in zo ik vanavond fit kan werken. heerlijk zo verkoudheid bah bah.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    zie achternaam;) Vonden we wel grappig:D
    Ja vind bananen vreselijk.. Lenn krijgt ze alleen in het weekend als man thuis is.. Mocht hij 's nachts ziek worden en alles onder spugen kan man het opruimen.. Vind dat zo vreselijk smerig, de lucht als hij die nacht dan spuugt of een boertje laat.. Plus het geluid als hij het in zn mond stopt of met zn vingers oppakt.. Blegh..
    Oja en het stinkt:D

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoooi!!!

Zo zeg wat een hoop geklets!!!

Riti, gefeliciteerd met je nichtje Tirzah! leuke naam... zo heet mijn nicht ook.

Chicken, gefeliciteerd met je verjaardag!!! en wat een leuk pak!
    Beau heeft ook regelmatig een gilet met colbert aan met verjaardagen ofzo, altijd schattig!

Lottie, mmmm auto.... ja denk onderweg naar het ziekenhuis.

Roeltje, leuk werk kaartjes uitzoeken

Collo, jij hebt zo'n operatie toch ook niet nodig?? je ziet er goed uit hoor!!!

hier vanmorgen een productief ochtendje gehad, eerst alle kinderen gewassen en aangekleed daarna natuurlijk ontbijt etc. toen Renée naar school gebracht en de hond naar het pension.
    3 wassen weggewerkt en beide koffiezetapparaten ontkalkt, de keuken en woonkamer gepoetst, konijnenhok verschoond en boodschappen gedaan en om 12 uur was ik alweer op mijn werk.
    Oma is aan het oppassen en Renée blijft over vandag dus dadelijk Renée naar muziek en dans brengen uit school vandaan en nog wat wassen er doorheen werken.

Ik ga weer even aan het werk.

Beval ze dames!!!

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    OO Dees, toch allergisch..... raar dat dat middel nog gegeven wordt als zoveel kinderen allergisch ervoor zijn.

Sterkte met alles!!!

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    mmm lekker brood met banaan en een klein beetje suiken (eet ik nu helaas niet meer)

brood met aardbeien ook jammie!!!!

krijg hiet s'morgens niet meer weg dan een half sneetje roggebrood met kaas haha

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: ja daarom vond ik die klompjes leuk gevonden! Haha, echt een aversie tegen bananen. Wil je erover praten? :)
    @LW: beterschap!
    @elmo: pfff, wordt moe van het lezen wat je allemaal hebt gedaan in 1 ochtend! respect!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; iets tegen bananen, iets tegen biggen...ik zoek de overeenkomsten ;)

@ Doortje; eet je dat altijd of is het een zwangerschapsding? Ik heb me helemaal klem gegeten aan brood met sesampasta en banaan toen ik zwanger was en nog lang er na.

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Doortje, maar jij bent hoogzwanger... dan mag je overal moe van worden hihi:D

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: prachtige knutselwerkjes, die boom is mooi!!

@doortje :ahhh 5 jaar alweer, gaat snel he :) Lief dat je mannetje voor je gaat koken!
    Leuk zo'n briefje van oppas, maar 16 is een betere leeftijd inderdaad.

@Doortje: haha ik houd niet zo van banaan en ook niet van boterham hmmm ;)

@Oppas: had de mijne via marktplaats gevonden :p

@LW; hoooooiiiiiiiiiiiiiii

@Roeltje: Leuk kaartje van Lenn! Misschien zoiets in het roze en n meisje voorop nu ?

@Elmo; whoeps my daily routine zowat ;) Vandaar dat ik altijd raar aangekeken word :p maar wel TE vermoeiend, zeker met 3 kids!

@Hier: bijna klaar met mn taken hier in huis, alleen nog dweilen maar dat doe ik altijd vlak voor we gaan.
    Half 3 halen we de kids op, rijden we de auto naar huis, lopen we naar de bushalte en op t naar t vliegveld.

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha dretjuh. dat verklaard waarom je zo prachtig slank bent!!!;)
    zoveel poetsen en dan ook geen bananen en gen brood lustten:D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Elmo; pfff goed bezig

Jemig, ik voel me wel een beetje ontaarde huisvrouw/moeder naast al die ijver.
    Ga vanmiddag ook niks meer oden want het wordt inderdaad 15 km fietsen. Even verzinnen hoe dan wel fris en fruitig van de fiets af te stappen ;).

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whahahaha tja maar wel heeeel graag koekjes en chocola :p
    die hoop ik er zo vanaf te rennen :p

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: nee, vind ik altijd wel lekker. Geen gekke verslavingen dit keer! Hmm, fris en fruitig van de fiets afstappen na 15 km? Onmogelijk :)
    @elmo: das waar!
    @dretjuh: hoop dat de terugreis goed gaat!

Joepie! Mijn zus komt maandag!!!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0

Lijkt goed te lukken haha

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maura kan het wel hebben toch, uurtje op de fiets. Ruggetje is nu wel wat gewend dacht ik zo.

Ben eigenlijk hartstikke moe, maar goed het komt allemaal iets te goed uit vandaag: mooi weer, man kan eerder weg en heeft de auto mee.
    Zonde om niet te doen.

nou ja, goede work-out laten we maar denken.

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha fris en fruitig van de fiets afstappen na 5 km lukt me al niet hihi:D tijdens het fietsen nergens last van maar als je eraf stapt breekt het zweet uit.;)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    irritant is dat.

Mijn zadel is lek, man man wat kan er veel water in zo'n ding :$.
    Ik was bij en vriendin, maar was dus al plakkerig van de 7 km onderweg maar had ook nog een natte broek tot halverwege mijn benen van het zadel.
    Alles behalve fris en fruitig ;).

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Doortje: Ahh wat leuk :)
    Gaat ze vliegend of met de auto?

@RiTi: respect hoor 15 km, ik heb geen goede conditie, zou het niet meer kunnen met kind erbij.

Deel Deze Pagina