December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0

mmm dat is echt irritant!!!!!;)

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag meiden!

Dat is lang geleden! Ik kwam even spieken of er al beebjes geboren zijn, kan iemand me even bijpraten??

Hier alles prima, kleine meid is echt een bijdehandje. Heerlijk!

Voor degene die het leuk vinden, ik heb toch weer een facebook profiel aangemaakt, ik weet niet wie van jullie allemaal facebook heeft.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Kneiter, had al een zere kont na 1.5 uur fietsen afgelopen dinsdag:D
    Veel plezier!

Psje
    Job van happy is geboren, had je al gezien?
    Zal mijn profiel van facebook even opsnorren.. Doe er ook niet zo veel mee..

Weer door de keuring gekomen.. Bloeddruk iets omhoog.. van 80/40 naar 90/50 naar 100/55.. Ijzer iets gezakt naar 6.8.. Voorraad ijzer iets omhoog.. helemaal goed dus.. (vorige week bloed geprikt) waarschijnlijk over een week of 8 nog een keer prikken..
    BV even doorgesproken.. één van de VK's doet nu een opleiding tot lactatiekundige dus hopelijk is ze klaar als ik beval.. Wil dit keer echt goede begeleiding i.v.m. dat geklungel van vorige keer:(
    Zwangerschapsverklaring meegekregen.. Kan baas dat mooi regelen.. Over 10 weken is het al zo ver, nog maar 35 dagen werken:$

nu een uurtje op de bank en dan Lenn ophalen..

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: nee dat happy bevallen washad ik gemist. Ben echt 2 weken niet meer hier geweest volgens mij.
    Fijn dat je weer goedgekeurd ben, zou wel fijn zijn goede begeleiding bij de bv! Kan me voorstellen dat je het graag wilt.

@facebook: ik heb via stink een aantal van jullie uitgenodigd, misshien heb ik nog iemand gemist. Sorry niks persoonlijks!

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hooi, Doe t ff zo, want heb heel snel erdoorheen gelezen ivm dat ik op mob mee lees nu, en niet echt heb onthouden wie wat berichte....

15km fietsen, Mijn god!! Dat je het zoekt!! respect!

Knutselwerkjes, Mooi mooi mooi!!!

Geb.kaartje, Wouw!! Ziet er leuk uit!

Poetsdames, Goed bezig!!

LW, slaap lekker ;)

Rest, sorry.... Straks uitgebreider lezen

Hier, Ff pauze van het knutselen. (verf moet drogen) zal zo ff n tussendoor-spam splaatsen.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @PSje: hallo, alles goed met je ? Hoe is het met Emma?
    je hebt met op FB al gevonden zag ik :)_ Leuk!

@Roeltje: fijn dat je weer goedgekeurd bent en de boel hebt doorbesproken met de VK, handig een vertrouwd iemand die hopelijk dalijk ook je lactatiekundige is!
    bah steeds bloedprikken is ook niks he :(

@hier: dames, ga ff met een dweil door de benedenverdieping, koffertjes in de auto laden, kids ophalen.. terug naar huis om hun tasjes af te zetten en met de voetjes naar de bushalte te lopen, 3 halte's en ik sta op het vliegveld..
    16.30 engelse tijd vliegen we, 1 uurtje vliegen dus sta om 18.30 weer in eindhoven, zal na GTST wel online zijn :D hihhi
    lekker relaxt zo ipv 6 uur autorijden

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
  8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff n tussenstand

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    O roeltje, super dat alles goed was!!!!

Nat zadel.. Jakkes!

Hier, verder met knutselen / verven / tekenen / etc etc.. :D

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Manoe/Doortje/Lotte
    Kom op! Anders gaan jullie straks echt allemaal tegelijk!

Chicken
    Stoer pak!

Elmo
    Hahaha...da's lief. Maar jij zag er ook prima uit hoor. Ik weeg minstens zoveel als jij voor de op.

PSje
    Zag net al iets voorbij komen....

Minnie
    Leuke spam!

(ik ga effe een tukje doen, ben gesloopt)

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden, zo wat kan een mens zich zo veel beter voelen na een middag tukkie van 1,5 uur. heerlijk!

@ Chicken aaah vet stoere foto! haha gaaf

@ Dretjuh druk druk! succes!

Pff rest allemaal al weer vergeten, sorry lady's. Ga ff boodschappen doen hier.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    ziet er leuk uit:) Wat een lang haar heeft ze al joh! erg mooi:)

Nou, even de aardappelen schillen en bedenken wat we precies gaan eten.. Boel klaarzetten en over half uurtje richting Lenn:)
    Buurmeisjes komen ook zo thuis van school en buurjongen zit al een uur te vragen waar Lenn blijft:D (vraagt ie: Is Le?) Jochie is 2 .. schattig.. Die twee hebben elkaar helemaal gevonden:)

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dretjuh: alles goed hier! Ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekend. Hadden familie reunie van mijn familie. Met zn 28e in een huis, was erg gezellig maar ook vermoeiend. Emma vond het helemaal gezellig, die vind het nu maar stil in huis....

Voor degene die het zich nog herinneren, ik had ontslag genomen op mn werk. Daarna is er nog het eea gebeurt, uiteindelijk als team onder proffesionele begeleiding van een coach gekomen en een paar heftige gesprekken gehad. Alles is nu uitgesproken en we zijn nu een stuk opener en duidelijker naar elkaar. Ik heb besloten om mijn ontslag in te trekken en tot eind van het jaar te kijken of we dit vol kunnen houden. Ik heb er het volste vertrouwen in. 1 van mijn vaste collega's is wel per direct gestopt en zij is inmiddels vervangen voor een goede nieuwe collega. Mn ontslagbrief heeft de boel in ieder geval wel open gebroken en nu een nieuwe start!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ psje: heftig hoor!

@ roeltje: fijn dat je goedgekeurd bent!

@ minnie: wat een mooie meid! :)

@ verder tja geen idee meer

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; heee daar ben je weer. Wat goed dat er zo veel beweging is gekomen op je werk nav je brief, hopelijk blijft het zo en komt het helemaal goed.

@ Mini; wat een knappe meid, lekker bezig jullie

@ fietsen; was een mooi tochtje en Maura vond het heel leuk om naar papa's werk te gaan en hem daar op te zoeken :). Valt reuze mee, besef me nu wat ik op normale dagen fiets dat loopt blijkbaar ook al gemakkelijk aardig op. Maar vond het wel prima met de auto terug te kunnen, Maura ook trouwens.

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Psje, idd heftig. Wel fijn dat het nu beter gaat.

Roeltje, aah lief van buurjongetje!!
    Lange aartjes valt wel mee hoor haha. Komt net tot onderin dr nekje;)

Knutselwerk is af!! T is n heel grote paddestoel geworden van de 7 dwergen :D foto is al gemaakt, maar kan niet spammen, omdat de pc bezet us:S zal morge ff n foto drop gooie.;)

Ga nu afwassen, dan bank hangen en op tijd naar bed.
    morge werken van 11 tot 22.. heb dr zin in.. *not*
    Mss kom ik straks nog ff spieken ;)
    Iig iedereen n fijne avond!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    haha is 'maar' tot in haar nekje.. vind het een best eind:D

Lenn is alweer gedouched en wel beneden.. Heerlijk.. schoot lekker op vanavond.. Nog even tv kijken en dan kan hij richting bedje.. Zit al in zijn oogjes te wrijven..

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Abbo

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Halloooo meiden!

Ik had een paar jurkjes besteld voor de trouwerij van m'n broer morgen. 3 stuks in small en in medium. Nou uiteindelijk past er maar eentje. Best leuk, maar hij is dus ook best bloot. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Als ik er een jasje overheen doe, is het wel wat beter, maar m'n (.)(.) zijn best nog wel prominent aanwezig zeg maar...whahahaha...van mij mogen ze trouwens zo blijven (van m'n man ook!!!) maar weet even niet of ik het wel moet aandoen. Wat denken jullie? Heb echt een goede diepe spleet van boven zeg maar. Met jasje en ketting valt het wel wat minder op.

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Chicken, gewoon lekker aandoen met jasje en ketting en trots wezen op die dingen haha.

Psje/, zo dat heeft de boel opgeschud zeg!:D

Deel Deze Pagina