Berichtje van mij. 1hechting heeft al los gelaten eergisteren. Wond is nu erg lelijk. De andere hechting daar zat een gedeelte van in mijn wond. Die heb ik dus net eruit moeten pulleken. En aan de binnen kant van mijn vinger heb ik nog steeds gen gevoel. Erg irri. Voor de st is voor de verandering luuk weer eens ziek. *zucht*. Die ligt nu dus op bed met een pcm. Hopelijk slaapt hij toch door vannacht maar be er bang voor.
Stink He getver.. Het zit je niet mee he Beterschap voor Luuk.. Chicken Gaannnnnnn en laat ze maar zien hoe trots je op je memmen bent..
Whaha ja he sorry word een beetje melig.. Alles loopt gesmeerd vandaag en dat is vaak HET teken dat er iets ergs aan zit te komenhier loopt het namelijk nooit soepel..
Chicken, showe die memmen!!!! Stink, he bah!! Beterschaps voor jullie alle 2 Roeltje, lekker van genieten nu het nog kan dus Dees, hoe was t op je werk gegaan of heb ik het gemist?) Hier, had ff snel n foto gemaakt van onze paddestoel maar kan m niet uploaden.. moet toch gewoon op de zelfde manier als via pc...??? Naja.. anders toch morgen...
@Minnieme: wat n leuke foto's zeg, en wat een knappe meid heb jij. @RiTi: en fris en fruitig na 15 km fietsen? @Stink: jeetje dat is niet mis met je hand en vinger En nu? Ahh Luuk ook ziek, kan dr ook nog wel bij @All: sorry doe t ff uit mn hoofdje Vlucht is goed gegaan, kon geen twitter verslag doen, foon kreeg maar geen connectie met WiFi.... 20 min. vertraging en beide kids op bed gelegd dus vlak na gtst kon ik niet meer halen maar toch goed gedaan Peter dropte ons thuis af en moest meteen door naar een vergadering dus kon ff alles alleen doen, zit nu met mn vader alleen.. kids op bed, mams in barcelona, lekker rustig nu
@ Dretjuh; de overtocht weer goed doorstaan dus, ondanks geen wifi. Ik was niet geheel fris meer, wel fruitig . Nee hoor, viel reuze mee had nog deo mee maar was niet nodig. Bleek het ook binnen 45 min te fietsen. @ Chicken; jammer dat je niet de keuze had uit al je jurkjes. Niets vervelender op zo'n mooie dag dan om je ongemakkelijk te voelen. Dus lekker cliché, jij moet je er prettig bij voelen dan maakt het echt helemaal niets uit hoe diep of ondiep je cleavage is. Aan de andere kant, geen betere gelegenheid dan een bruiloft om net even wat feestelijker, anders dan anders etc. te doen. We willen natuurlijk wel een foto zien! Wat een rust hier verder...
Dretjuh, whaha en dit is nog een gan de sufste koppi's die ze trekt maar toch thnx Bale van de vertraging! Geniet van de rust! Veel plezier morgen by LW
Iemand trouwens al bezig met verjaardag / sinterklaas / kerst verlanglijstjes?? Vind het zo moeilijk voor uk! Iemand tips??
Minnie Nope nog niet mee bezig.. Sinterklaar vieren we alleen als hij het door krijgt via het KDV ofzo.. Maar dat is gewoon een gezellige avond met een klein cadeautje.. (uitgebreid koken, sinterklaas ritselen die op de ramen klopt, pepernoten etc.) Nu lekker mn bedje opzoeken
Manoe Lekker die tukjes blijven doen zolang het nog kan hoor! Succes met de laatste dagen... PSje Wat fijn dat het met bemiddeling nu weer werkt. Hoop voor je dat het blijft werken ook na december. Stink HE meid, het zit ook niet mee zeg. Veel beterschap voor je manneke. Gaan ze nog iets aan die hechtingen doen? Chicken Als ik ze had, zou ik ze showen. Helaas werkt hier niet eens een zwangerschap voro een grotere cupmaat. Dus: showen! Sint/verjaardag Ben er in mijn achterhoofd al een beetje mee bezig. Denk toch dat ik veel Duplo of boekjes ga vragen. Heb wel al het Intertoys boek doorgekeken...maar zag eigenlijk niet heel veel leuks (ze heeft echt al heel erg veel). Is het sneu voor Amy om kleertjes te vragen? Over kleertjes gesproken Heb ipv online te bestellen vandaag maar even in de "live" H&M geshopt. Leuke winterjas (skijas) gekocht, wat jurkjes etc. Vanavond naar iemand van het forum hier MamaManuela geweest om een badzitje op te halen en uiteindelijk met een hele doos vol kleertjes erbij vertrokken. Haar 2 dochters groeien precies uit de maatjes die Amy & Lizzy nodig hebben dus zij heeft altijd de goede maatjes voor mij liggen. Ben weer helemaal blij!
Roeltje, oh, hier ook gewoon klein. Zeker ook omdat vriend en ik ook nog in jan. Jarig zijn. En hebbe t geld (helaas) niet op de rug groeien... Hier ook mn bedje op zoeken. Ben echt moe, dus moet goed komen vanacht. Tot morgen iedereen!!
@RiTi: ahh 45 min is opzich nog wel te doen @MinnieMe: nee nog niet mee bezig, hier nog in de verjaardagslijstjes sfeer, dan voor Dani en dan pas komt sint en kerst. Heb wel vaagjes een idee maar ben er nog niet mee bezig, vaak pas in november Maak altijd wel een lijstje voor hun verjaardag dus wat overblijft schuift door naar kerst en sint @Collo: goeie deal gedaan dus Qua kerst, tja als Amy alles heeft wat ze leuk vind en nog niet echt specifieke favo dingen heeft dan is het opzich niet zo erg om kleertjes te vragen. Zou Dani ook niks boeien, Layla wel die vind veel dingen leuk. Sint vieren we altijd heeeeel klein, kerst word wel altijd groot gevierd
Avond dames.. Niet de tijd gehad om bij te lezen maar wil toch even zeggen dat het gesprek vandaag niet zo heel lekker is verlopen. Ze hebben me een behoorlijk schuldgevoel aangepraat en hadden in mijn ogen makkelijk praten. Ik kreeg dingen over me heen zoals: "mijn kinderen waren nooit ziek" , "we verwachten toch meer verantwoordelijkheid voor je werk", "je hebt je collega's laten zitten", "je had het weekend al vervanging kunnen regelen"....etc etc. Voor mij is het nu duidelijk dat ik er klaar ben, morgen ga ik naar het uitzendbureau... Luca heeft er nog meer plekken bijgekregen, als ze goed bedekt blijven onder de kleding dan mag hij naar het KDV. Beau is wat mat, speelt wel maar bekijkt ook veel dingen van een afstandje... Het is nu weer tijd om het bed in te kruipen, al ben ik er bang voor dat het weer een gebroken nacht wordt...Luca is nu al een week elke nacht wel 1 of 2x wakker. Zal wel aan de tandjes liggen, nummer 3 en 4 staan op springen!
@Dees: pff "mijn kinderen zijn nooit ziek" wat heeft dat er nou mee te maken :S Als je je daar niet op je gemak voelt moet je gewoon opzoek naar iets andesr, of je nou wel of geen vervanging had kunnen regelen. Wauw 3 en 4 al Luca gaat echt vlot met alles zeg, stoer! maar wel snal baby af, doe maar lekker slapen en hopelijk een goede nacht @All: ik kruip er ook zo in, drink mn bakkie kruidenthee op kijk nog ff ATWT af met paps en gaat slapen