December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Lekker morgen naar het uitzendbureau hoor! Vreemde snuiters op je werk....laat ze je niet inpakken hoor. Jij hebt al genoeg hooi op je vork. Eerst je kindjes weer lekker gezond.
    Enne...nog meer tanden? Ik zit hier nog steeds met smart op de eerste van Lizzy te wachten. Die is nog trager dan Amy met tanden en ik vond Amy al zo traag (8 maanden de eerste)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Die opmerking viel bij mij dus ook echt ff in het verkeerde keelgat en weerhield me dan maar van enig commentaar terug.
    Voel me er nu zeker niet meer op mijn gemak.
    Zeker nu ze zo achterbaks gaan lopen doen alsof ze zo'n perfect team zijn...;)
    Luca is wat dat betreft ook best vlot, hij kruipt inmiddels aarsig vlot de kamer al door.
    Zo lag hij vanmiddag ineens onder de salontafel :$, daar had hij zich dus achterwaarts onder gemanoeuvreerd.
    Echt baby is hij niet, tenminste zo zie ik hem ook niet...gisteren ook de box weer een standje omlaag gedaan;)

@Collo; Mijn kinderen gaan nu echt voor!! Kon vanmiddag wel janken toen ik ze weer ophaalde van het KDV.
    En tja toen Beau naar bed ging en Luca een kusje kwam brengen brak er iets in me...so sweeet!
    Yupz, nog meer tanden! Niet de voorste 2 tanden breken nu door maar aan weerskanten ernaast...net als Beau toen :D
    Bij Lizzy nog niks te zien qua witte randjes?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Hier echt helemaal niks...qua tanden.
    Lizzy is ook echt geen babybaby. Die kan echt geen seconde stil liggen en lekker bij je liggen is er ook al nooit bij geweest. Dat was bij Amy wel weer lekker... Ben heel benieuwd hoe ze verder gaat ontwikkelen qua karakter.

Ik ga ook lekker naar bed, morgen weer werken.

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, o meen je!! Wat belachelijk zeg. Die opmerkingen waren bij mij echt geknapt. Goed van je dat je je toch redelijk rustig heb weten te houden!
    Idd, lekker opzoek naar ander werk. Laat het ze lekker uitzoeken als ze zo'n goed team zijn!!
    Hoop voor je dat je toch n goede nachtrust tegemoed gaat.

Verlanglijstje, hier word ook alles door geschoven wat niet van het lijstje geschrapt kan worden. Maar wil wel nu vast beginnen met dingen in slaan, zodat de kosten niet in een keer komen. Wil niet zeggen dat ze ook alles wat in huis is voor sinterklaas ook dan al krijgt hoor.

Hier, de nacht begint al lekker *ahum*..
    Ga nog n poging wagen....

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen iedereen!!

Al baby-nieuws???

Hier opzich wel lekker geslapen (toen ik eindelijk sliep)..
    Dalijk ff douchen, en dan beginnen we maar met opruimen en poetsen. Word om half 10 opgehaald voor mn werk, en wil nog best veel gedaan hebben voor die tijd!
    Hier nog ff n spam van ons knutselwerk. Hij is nog niet helemaal af, want wil dr nog n sneeuwitje bij, maar die kreeg ik niet uitgeprint:( (die witte dingen drin zijn de door Uk ingekleurde 7 dwergen :p):

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen! ....

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen...

Was gisteren plots de hele dag weg, dus niet terug kunnen lezen...
    Had vannacht rug en buikkrampen. Heb er niet echt op gelet omdat t niet regelmatig was en ik doodop;). Zal wel niks zijn:(;).
    Heb wel al 3 dagen koppijn (dit wordt de 4e) en vandaag is t wel heel erg. Bloeddruk is elke x netjes, maandag ook;).

Hoe is t hier??

Liefs Lot

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: heb ik met Layla ook gehad, die kon al staan als wij haar tegen een tafel aan zette of een hand vast hielden :s echt belachelijk, net als luca met 7 maanden al kruipen en zitten en met 18 maanden sprak ze al zinnetjes met 4 woorden :S heeel knap ons einstein maar geen baby meer

@MinnieMe: ahh wat een leuk knutselwerkje zeg!!!
    nou zag gisteren bij mn vader het intertoys boek dus denk dat ik alvast wel kan beginnen met lijst voor sint en kerst :p whahaha

@Roeltje: moggel!

@hier: dani en peter slapen nog, layla is vrolijk en speelt lekker en eet goed. Straks ff naar de stad om wat kleine dingen te halen die in t vliegtuig niet mee konden (extra deo, oorverzorging voor layla blabla)
    Vanavond naar LittleWonder toe, stiefzoon komt vanmiddag ook weer.
    Dus dagje is gevuld

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lottie: ahh en wij maar denken dat je stiekem onderweg naar het ziekenhuis was ;)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Jeetje wat een stelletje horken daar zeg:$ idd direct naar het uitzendbureau vandaag..

Dretjuh
    veel plezier in de stad vandaag!

Minnie
    haha ziet er leuk uit hoor, die paddestoel:)

Nou vanmorgen vast de laatste boodschappen gedaan.. Nu eerst kopje koffie en daarna naar de Blokker.. Bakblik is kapot zag ik net, wil een kwarktaart maken straks.. Man komt vanmiddag al thuis, hebben alweer bereik dus die zullen zo de haven wel in gaan..
    Als Lenn slaapt even een doek door de woonkamer en klaar maar weer..

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    haha ik las het net! Oeps!! Nee, ik was weer eigenwijs. Milan zou naar m'n schoonouders gaan en ik moest v man thuisblijven. "Doe jij eens een keer gewoon niks" zei hij. Maar ben toch meegegaan omdat ik dan gelijk slingers kon halen enz. Nu zit ik op de blaren:p
    fijne dag vandaag:)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Waar is iedereen??!!

Lottie
    Haha luister dan ook eens een keer naar 'm;)
    Nouja, heb je dat elk geval ook weer klaar..

Vanmorgen eerst dus boodschappen gedaan.. besloten om een kwarktaart te maken voor vanmiddag/vanavond.. Dus hup Lenn op het aanrecht gezet en taart maken maar.. Al heeft hij geloof ik meer zitten snoepen dan iets gedaan te hebben:D Daarna aan het verven en kleien geweest.. Hij had bedacht dat vingerverven met de waterverf sneller gaat dan met een kwastje.. Dus hup, wederom op het aanrecht en handen wassen maar.. Daarna kwam hij aan met mijn telefoon (oeps, laten slingeren) en riep papa papa papa.. Maar goed, papa is nog aan het werk dus maar een smsje gestuurd.. Daarna kwam hij met de huistelefoon aanlopen en wilde oma bellen.. (handjes in de lucht = oma) Dus oma gebeld.. Daarna broodje gegeten en nu ligt ie lekker op bed:) Hartstikke moe en helemaal kapot:)

Vanmiddag rustige midddag, is mooi weer dus jas aan en naar buiten.. Krijgen nog wel visite geloof ik..

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zo ben ik ook even. Wat is dat toch lastig type met een dove vinger :( Zo toch maar eens met het zh bellen.

Nou hier alles gepoetst schoon mama komt vanavond eten. Luuk ligt nu op bed. Wat is hij toch weer ziek bah. Om hal 3 naar de ha.

Mijn vriendin schiet ook niet echt op. Zijn Dinsdag begonnen met inleiden en er is nog steeds niks. Hopelijk krijgen we vanavond een telefoontje.
    Ik vond die drie dagen bij mij al lang duren.

Hoe is het hier met iedereen.

Heb aardig wat mooie knutsels voorbij zien komen.

En er waren nog meer zieke hoe is het daarmee?

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; even lekker diep inademen en met frisse moed op zoek naar iets anders, leuker, beters, geschikter etc. Komt goed!

Vanmorgen bij Doortje en Sara op de koffie geweest, was heel gezellig.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lottie: oei heb je er last nu van dan? Lekker rusten vandaag dan!

@roeltje: hehe leuk die reacties van Lenn :) Kwarktaart is altijd lekker, met aardbeien of ?

@stink: nou lijkt me heel moeilijk met een zere hand en een "dove" vinger om alles te doen, met name typen.
    Luuk ook ziek, las t op je FB.. wat heeft ie? Succes bij de HA.
    Veel plezier (of succes ?) met t etentje vanavond.

@Hier: net ff de stad ingeweest, bij H&M was vandaag en morgen 20% korting op de kinderafdeling.
    niet veel gehaald hoor, alleen 5 paar sokken voor Layla, spijkerbroek en een prinsessenjurk *zucht* en een leuke trui voor Dani. Voor meisjes leukere dingen danvoor jongens vind ik altijd daar.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: ahh leuk bij doortje, hoe was t met dr buik en met Sara?

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; buik is móooooi :) en Sara heel lief en lijkt altijd vrolijk te zijn. Ze ging veelvraatje Maura haar druifjes geven, en Maura mocht haar boekjes lezen, lief toch?

@ Stink; beterschap met je hand en Luuk!

@ Lottie; rustig aan meid.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahh ja dat is lief, niet elk kind staat zijn of haar speelgoed af aan een ander, dus dat is erg goed van Sara. hehe veelvraat maura :p

Ik ga met n bak thee de bank op kruipen, ff comedy central kijken. heb net heerlijke warme sloffen bij accessorize gehaald, ohh had ik echt nodig, lekkerrrrr

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; jij bent echt al helemaal in de herfst en wintermood :D.

Ik ga koken, verwacht dat we laat thuis zijn dus dan niet meer koken is denk ik handig.
    Ben helemaal duf, niet van de gezellige ochtend maar omdat ik me druk maak om het ov, ben ik wel op tijd, kan ik het vinden, straks mis ik de aansluiting etc etc en waarom? Geen idee, het gaat zelden mis, Maura vond het allemaal helemaal prima dus waarom ik dan zo moelijk loop te doen :(

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Zoooo, even op de bank! Riti en Maura op bezoek gehad, wat erg gezellig was. Wat hebben we toch lekkere keutelmeisjes die elkaar stiekem best leuk vinden :)

@sint/verjaardag: niet uitgebreid, want al ons geld zit in het nieuwe huis haha. Alles wat ik bedenk, schrijf ik op. heb nu op het lijstje staan: kleine stoffer en blik, kleine bezem, houten kralen voor ketting/armband, tekenuitveegbord, FP garage (hoop ik via marktplaats te scoren met auto's!)
    @collo: leuk geslaagd via marktplaats!
    @dees: jeetje, ze weten je idd een goed schuldgevoel aan te praten. Hebben ze jouw kant van het verhaal ook aangehoord? Jeetje, kruipt Luca al??
    @minni: wat een geweldig kunstwerk! Jamie was er zeker wel trots op?
    @lottie: oeh, die krampen zijn spannend! maar weer afgezwakt dus? Nouja, oefening baart kunst, zullen we maar zeggen ;) Hoofdpijn is herkenbaar, maar dan alleen 's avonds. Rustig aan jij! Je man zegt verstandige dingen!
    @dretjuh: fijne dag vandaag en succes met je stiefzoon!
    @riti: hihi duf van het drukmaken. Blijven doen, dan krijg je er meer vertrouwen in (maar zoals ik al zei: het is heel herkenbar voor mij!). Goed idee, ik ga ook koken voor Sara. Ik verwacht natuurlijk een feestmaal van man vanavond :)
    @

Deel Deze Pagina