jeeej, reactie van de school in haarlem terug gekregen! Vanaf 2 1/2 jaar kunnen we haar inschrijven, en we kunnen altijd bellen voor een rondleiding. Ook de psz zit daar die we kunnen bellen voor inschrijving. Fijn, fijn!
@ Doortje; aaah wat een leuke foto. Wat fijn dat psz en school allemaal zo goed geregeld is straks! Gaat Sara in Haarlem ook naar een gastouder evt gecombineerd met psz? Over school gesproken. Dennis is gisteren bij school 1 geweest, praatje, vragen kunnen stellen, boekjes mee en inschrijfformulier. Hij was erg enthousiast! Zij kunnen meestal 50% van de inschrijvingen plaatsen. Over 2 maanden gaan we samen kijken. Ik ga volgende week langs bij school 2, en zo hopen we een shortlist van 3-4 scholen te hebben waar ze straks ingeschreven staat .
@riti: ja wil graag een combinatie van psz en gastouder in Haarlem. Hopelijk is dat werkgewijs goed te doen! wat goed dat jullie ook zo bezig zijn met uitzoeken! Ik hoop dat Maura op een leuke school terecht komt! Ja, is een vermoeiend ochtendje geweest voor Maura Lekker lang slapen. Hoe laat moeten jullie weg?
@riti: je zult het niet geloven, maar het rommelt hier weer Van die ongiepijnen, zijn dat voorweeen of zo?
@Doortje; zou best kunenn at het voorween zijn of dat het daarmee begint @Hier: pff om 15.10 zou die hier zijn, belt ie 5 min geleden op of we hem om 16.00-16.30 willen ophalen thuis :S fiets kapot, en hij moet zn kamer nog opruimen pff kan ik me zoo gruwelijk aan storen he!
@ doortje: hop in bad, lekker heet ' versterkt het goed hihi leuke foto!!! @ hier druk geweest vandaag maar goed.. vanavond heeft mannetje kookcursus dus ga aan de poets en strijk en dan prutsen en bijlezen natuurlijk. @ school: 21 november is het open dag op de basisschool naast ons huis. daar zit ook bso bij en gaat ze dan heen en de baby staat ingeschreven op de dagopvang die erbij zit.
Basisschool zal ook eens bellen Vragen qua inschrijven.. Sjoeft gelijk weer weg.. net man opgehaald en krijg zo eters..
Kom vanavond weer meekletsen hoor, vanmiddag uitzendbureau gebeld en heb nu een adres waar ik mijn cv etc naar toe mag sturen. Dan wordt ik maandag terug gebeld. Vandaag ook weer wat meegemaakt op het werk, komt vanmiddag rond 14u een collega binnenlopen om haar dienst te beginnen. Kijkt wat raar uit de ogen, maar verder niet echt bijzonder... Totdat ik met haar een kleine ronde in het huis loop, vond een verschrikkelijke walm om haar heen hangen, ze zwalkte over de gangen heen, flinke grote ogen en kon me soms echt verbaasd aan staan kijken als ik haar wat vroeg. Toen werd ik gebeld door haar (ze was inmiddels elders bij iemand een stoma aan het verzorgen) of ik haar kon helpen want ze kreeg het maar niet voor elkaar..*kan gebeuren*. Die dame in kwestie (van de stoma) was compleet over haar toeren...bleek dus dat mijn collega maar wat aanrommelde en niet leek te snappen wat ze nu deed. Ik kom weer beneden en merk wat geroezemoes op over die collega, schijnbaar hadden er al meer gezien dat ze "bezopen" liep en een hele drank lucht bij zich had hangen. Ik deed dus mijn verhaal en niet lang daarna naar het teamhoofd doorgespeeld wat we allemaal opmerkten. Teamhoofd heeft haar buiten aangesproken *ze stond inmiddels buiten te roken*, ze ontkent te hebben gedronken en geeft aan prima te kunnen werken. Nou echt he, als we het dan over verantwoordelijkheid hebben....hoe kan een bezopen iemand nu haar werk doen in een huis waar mensen medicatie van haar krijgen!!?? Ze laat haar gewoon werken Ze hebben wel een collega gevonden die tot 18u blijft op de afdeling om wat extra begeleiding te geven maar dit kan toch niet
@Dees: bezopen situatie op je werk letterlijk en figuurlijk blijkbaar. nee zo iemand zou ik per direct ontslaan ipv laten werken. @Hier: nou meneer zn fiets (mijn oma fiets eigenlijk) is helemaal kapot, dus of we voor a.s. maandag ff een nieuwe wilde halen. nou nieuw sowieso niet, ga niet om t half jaar een nieuwe fiets halen, gewoon een ouwe via marktplaats dan is t nog te doen. Afgelopen 5 jaar heeft hij wle 8 fietsen gehad dus vind t gescheten Vanavond lekker wijntje bij LittleWonder drinken
@ miniminibaby; oooooooooooooh wat was ze mooi. 52 cm, 3660 gram 40+3, apgar meteen 10, paar hechtingen en gelijk weer naar huis . Met z'n allen op het grote bed (Maura haar nichtje is 4 maanden ouder, dolle boel). @ Doortje; rommelen is goed toch? heb er echt geen verstand van, maar geen dank . @ Dees; moet er niet aan denken dat ik ooit afhankelijk wordt van de hulp van dat soort prutsers brrrrrrr @ Dretjuh; wat vermoeiend zeg, hij kan de verantwoordelijkheid steeds maar niet aan. Kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt, lekker even een avondje er uit vanavond. Veel plezier! @ hier; zie nu eigenlijk pas dat ik helemaal niets heb dit weekend, nada, noppes. Gut wat saai, en mijn man wel dus dat maakt het saaier. Niks gepland èn slecht weer, wat een topcombi.
@Dretjuh; Als ik teamleidster was geweest had ik d'r gelijk naar huis gestuurd om d'r roes uit te zitten. Dan maar gelijk met onbetaald verlof thuis zitten... Gaat lekker met die fietsen, hij slijt er behoorlijk wat! @RiTi; Klinkt als een gezellig boel, erg leuk dat kleine prul! En het gaat er ook zo snel weer van af!! Ik hoop dat je toch nog een leuk weekend hebt. @hier; Nou Luca's 3e tandje is doorgebroken!! Meneer heeft gelijk een stel rode wangen waar je u tegen zegt. Vanavond de kids beide tegelijk alleen in bad gedaan, is ff wat werk maar het was te doen...Beau was echt helemaal munt geslagen!!
@dretjuh: fijn weer van je stiefzoon, weekend begint leuk... hoop dat het gezellig is bij LW (maar dat zal vast wel!) @joyce: oja, warm bad, zal ik onthouden! @dees: noujaaa, dat meen je niet!! wat bizar! En inderdaad Sonnenborgh @riti: aaaah, zo klein! Klinkt gezellig op het grote bed Hmm, geen plannen dit weekend? Slecht weer? Ik zeg zwemmen! (ik weet ut, je wordt daar niet blij van). En rommelenis goed, denk ik ook! Maar vond het wel geestig dat jij net was geweest @hier: pijnlijke buiken, maar verder niks.. Helaas pindakaas. Begin steeds banger te worden dat ik vreselijk overtijd ga... Lekker positief, he? rustig hier!
@Doortje; Bizar was het zeker! Ik ben er nog steeds mee bezig in mijn hoofd. Wie weet zetten de pijnlijke buiken over in weeën, you never know! @hier; Vanmiddag dus ook mijn HA gebeld voor een afspraak, bleek ik wel een telefonische afspraak vandaag te kunnen krijgen maar vanaf maandag blijkt mijn HA met vakantie te zijn. Kan dus alleen terecht bij een vervangende arts. Gut daar ben ik echt niet blij mee! Ik moet het dus maar weer uitstellen.. Vanmiddag wel ff mijn hart gelucht bij 1 van de leidsters *hele leuke meid*. Zij was van mening dat ik echt ook er zsm weg moet en zij zou in mijn situatie zich ziek hebben gemeld. En dan ziek in de zin van overspannen thuis...en eerlijk gezegd denk ik dat ik daar ook niet ver vanaf zit...
Even snel....sorry hoor. Het is een beetje druk hier; wel alles goed en aan het genieten hoor! Doortje; spannend meid. Ik voelde echt niks van te voren hoor, en opeens was het zover. Duim dat je niet overtijd gaat. Tijs blijkt een heupgewrichtsontsteking te hebben. Als het maandag niet over is krijgt hij nog een echo. Het komt vaker voor zei de HA...kan zomaar opeens en gaat meestal ook vanzelf weer over. Riti; heerlijk zo'n klein prulleke he!!
@ Happy; heupgewrichtsontsteking klinkt erg pijnlijk, hoe gaat het met hem? @ Dees; wat vervelend dat je nu net niet je eigen ha treft, maar misschien toch proberen? Desnoods op een ander moment bij je eigen ha nog eens. Zoals je zelf al aangeeft is ziek thuis al dicht bij, contact met je ha is dan wel erg fijn. @ Doortje; Hoop dat het gerommel stiekem gewoon een hoop voorwerk is en dat je dat dan maar weer gehad hebt. ik heb inderdaad zelfs aan zwemmen zitten denken (moet je nagaan haha).
@RiTi; geen excuus hoor maar ik wordt echt niet zo blij van een vervangende HA. Mijn eigen HA weet hoe de vork in de steel zit...ik ga nog ff verder dubben. @happy; wat zielig voor Tijs. Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Dat Tijs maar snel weer lekker kan rondstappen. @hier; lig al lekker in bed. Kan me nu al druk maken over morgen, die "dronken" collega moet weer dezelfde dienst draaien.
@ Dees; heel logisch. Vertel mij wat, ik heb het niet met een huisarts maar met de hele praktijk (3 artsen en de assistenten). Heb er erg mijn best voor gedaan ze te houden na de verhuizing, heb dus mijn ha in Utrecht. Zit er dan ook al 15 jaar.