December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Klinkt als een mooie bevalling meid.. Heeeeeeerlijk genieten en hopelijk kan papa daar ook snel mee beginnen:)

Collo
    Vreselijk he:( Is je afspraak nog komen opdagen vanmorgen?

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; erg mooi verhaal!

@ chicken; de updates staan ook steeds in het topic op zp, heb haar ook niet op hyves. Vreselijk verhaal.

3. mroos

mroos Niet meer actief

@Joyce, erg mooi om te lezen! Klinkt als een goede bevalling. Die moeheid komt me erg bekend voor;), maar probeer ook lekker te genieten.

@Romy, verschrikkelijk. Geen woorden voor.

Boaz is ziek, dus die blijft morgen lekker thuis. Abel heeft geslapen van half 5 tot half 8 en nu alweer vanaf kwart over 8, meteen in slaap gevallen. Ik geniet ervan!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hallo hallo.

Prachtig om je verhaal te lezen Joyce. Fijn dat je BV ook al goed op gang is, super hoor!

mRoos, hopelijk knapt Boaz snel op...al die zieke kindjes! Lekker genieten van je manneke's hoor.

Panos...bah de waterpokken...hier moeten we er ook nog een keer aan geloven...

Hier de kleine Job weer veel zieker...heeft nu ook puffers. Dus twee kids aan de puffers :( Hoop dat het vannacht een beetje gaat want afgelopen nacht was echt soms eng! Tijs hoest wat minder gelukkig...heel zijn toet is schraal! Trouwens zijn er nu 2 van de laatste kiezen door...hopelijk komen die anderen ook snel...dan hebben we het maar gehad!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Ach wat sneu dat Job nu ook een puffertje moet hebben. Lijkt me inderdaad wel eng bij zon kleintje. Hier ook een puffer voor Amy, maar gelukkig maar nauwelijks nodig gehad.

Roeltje
    Wat prachtig om dat koppie te zien bij het openen van de kado's. Heerlijk verwend dus.
    Afspraak is nite komen opdagen maar was mijn eigen schuld. Had die ochtend al een terugbelverzoek gehad waar ook in stond dat hij de afspraak niet ging halen, maar had ik overheen gelezen. Tja...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @collo..oh neeeeee...zit even te janken...wat vreselijk zeg. Heb er geen woorden voor...ik ga nog maar even kijken bij m'n mooie mannetje. Wat heeft ze nu precies??

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Heb topic met updates gevonden....

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Ben wel blij om te lezen dat ze het aan de ECMO toch weer zo goed doet. Ze kan daar natuurlijk niet eeuwig aan blijven liggen maar zo kan ze in ieder geval proberen te herstellen.
    Heb vandaag mijn dames veel extra knuffels gegeven, waar Lizzy het uiteraard niet mee eens was.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Bedankt voor je kaartje, kwam vandaag binnen :)
    Lizzy vandaag 11 maand...nog 1 maandje en dan alweer 1 kaarsje uitblazen..

@joyce; Mooi verhaal van je bevalling, leuk om het altijd van een ander te lezen.
    geniet van je gezinnetje!

@Romy; Heb nog niks gelezen maar ik lees hier dat de artsen haar hebben opgegeven??! :(
    Ik zit al de hele avond met haar in mijn hoofd...

@hier; Wat een avond zeg, 2 spoedoproepjes gehad tijdens mijn dienst..dus extra druk en kom nu net pas thuis.
    Vanmiddag was erg leuk met de koper, hele leuke aardige man! Hij wil veel dingen overnemen en wij nemen ook aardig wat dingen van hem over...ook natuurlijk weer een hele blik kunnen wagen in het huis en ohw ik wou dat ik er al zat..wat een heerlijk huis met ruimte!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Truste, ik ga slapen..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Hier LAG er sneeuw.. Nu nagenoeg niet meer. Jammer, had wel zin om met Lenn in de sneeuw te spelen:D

Dees
    Drukke dienst gehad dus? Bevalt het werk? Niks veranderd?

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties dames:)!!

Ben benieuwd of Milan kaartjes krijgt, want had er dus zelf niet bij nagedacht dat we t weer zouden doen..oeps..

Verjaardag was super! Hij nam steeds mensen mee naar boven om op z'n kamertje te spelen. Echt lief. Hij heeft genoten!

Xx

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Uhm, niet zo'n handige timing als Lenn dit echt gaat doen.. Hij komt ineens aan lopen met zijn potje en een onderbroekje.. Luier moest af en mocht niet meer om.. Heeft af en toe op de grote wc gezeten en laat een boel scheetjes als hij er op zit, maar nog niet geplast.. Maar luier mag absoluut niet om.. Lekker handig, gezien het feit dat ik elk moment kan gaan bevallen..

Wat nu? Hij loopt nu in een onderbroekje door de kamer.. Potje binnen handbereik.. Gewoon laten gaan met het risico dat hij tig keer in zijn broek plast? Gadver, lastig zeg dit.. Hoe weet ik nu of hij er aan toe is? Als ik vraag 'moet je plassen?' zegt hij sowieso ja dus daar kan ik het niet aan merken.. HELLUP! :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Was een behoorlijk drukke dienst, vandaag maar even weer overleggen met het team. Weer veel dingen moeten oplossen omdat mijn collega's denken bekwaam te zijn in een bepaalde handeling en er dus niks van bakken..ik kan de zooi weer opruimen of de clienten gaan zelfs bellen naar de 24-uursdienst dat er echt nog weer iemand moet komen maar niet diegene die dus geweest is...lekker dan.
    Qua werkzaamheden is er niet veel verandert, alleen is het wel drukker geworden en draai ik langere diensten.

@Lemi; Beau kreeg zo'n 5 kaartjes van zp, Milan krijgt er vast ook wel een paar :)
    Heeft Milan al een nieuw bed?

@hier; De nacht ging redelijk, Luca is 1x wakker geweest en Beau heeft als een blok geslapen volgens mij..ik heb hem iig niet gehoord.
    Vandaag rustig dagje, straks ff boodschappen doen en hopelijk komt J. me rond 12.30 aflossen zodat ik naar mijn vergadering kan.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Oeh, geen idee wat wijsheid is. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig omdat Beau er ook nog niet zo heel veel aandacht aan schenkt.

@hier; Net Beau maar weer op bed gelegd, hij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan door niet te luisteren en echt boos te worden door dingen met opzet weg te gooien of ergens vanaf te duwen...hij lijkt wel gefrustreerd door iets...maar wat!?
    Hij gaf net duidelijk te kennen naar boven te willen en heb hem dus maar met zijn goedkeuring in bed gelegd.
    Luca gaat ook nu door naar bed want hij zit ook alleen maar te drammen...
    De dag start hier niet zo heel erg lekker lijkt wel, kinderen lijken wel van slag door iets.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Hup gewoon luier om. Het is nu echt niet te doen om 10 keer per dag te dweilen en L te verschonen. Zindelijk worden gaat doorgaans ook niet van de een op de andere dag, dus zou er echt even mee wachten tot je weer wat mobieler bent.

Dees
    Wow, dat kaartje is op zijn verjaardag verstuurd! Post doet er weer serieus lang over dit jaar...

Hier
    Baal als een stekker want heb vanmorgen een afspraak op het CB gemist. Schaam me dood, is nu al de zoveelste keer. Dus maar weer een nieuwe afspraak gemaakt. Moet helaas wel 2 keer in plaats van allebei tegelijk.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; oops, is mij ook al 2x overkomen om die afspraak te missen.
    Ik mag morgen met Beau..
    Post is idd weer wat langzaam, leuk kaartje! Beau zijn gelijk, Nijn!

@hier; Kreeg gisteren een brief van het UMC dat de afspraak van 5 januari a.s. bij de KNO arts niet door gaat en dus een nieuwe afspraak is gemaakt voor 2 februari...in de brief staat dus totaal niet waarom die afspraak gecancelled is. Net dus maar even gebeld en aangegeven dat ik niet zo blij ben met die wijziging.
    Ik heb er vrij voor moeten regelen en tja ik moest al even wachten op deze afspraak voor Beau, nu moeten we dus nog een maand langer wachten!
    Blijkt die arts ineens toch geen poli te draaien maar op de OK te staan, een afspraak eerder inplannen was ook niet mogelijk helaas.
    Ik was kwaad! En dat heeft ze geweten ook :)
    Ze heeft er nu wel een notitie van gemaakt dat ze er indien mogelijk wel bij moeten zetten waarom die afspraak niet door kan gaan..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ post; verloopt weer aardig rommelig dit jaar, heb alle kaartjes echt heel erg bijtijds verstuurd maar het wisselt enorm wanneer ze aankomen.

@ Roeltje; denk niet dat er een zindelijkheidskans aan je voorbij gaat als je hem nu een luier om doet. het is voor jou nu niet echt het moment, jammer voor de kleine man maar dan gaat er dus een luier om. Succes er mee!

@ hier; de dinsdag begint hier altijd met de papa-dag-restanten opruimen :D. Maar wel in de positieve zin van het woord. Ik heb dan meestal ook het nodige overhoop gehaald om te klussen dus altijd weer genoeg te doen. Ook altijd weer de dag voor Maura om weer helemaal normaal en gestructureerd in een ritme te komen, deze keer samen met een lekker lopende snotneus.
    Spelen met en bij de kerstboom zijn favoriet, liefst met de kerststal ook (door mijzelf eind van de basisschool en mijn ouders gefiguurzaagd en geverfd :p). De dvd met het kerstverhaal van Dick Bruna is het ook helemaal, dus Maura is zelf bijna een echte kerstengel :).

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag!

Ben even geïrriteerd....er belt net een vriend van manlief. Die zou in januari een week naar Dakar gaan met zn vrouw. Zij is ook zwanger en vond achteraf dat het misschien toch te zwaar is om dan te gaan. Omdat alles al geregeld is, heeft hij gevraagd of manlief meegaat. En hij gaat er ook nog serieus over nadenken! Ik ben dan ten eerste 38 weken zwanger. We zijn heel het jaar niet samen op vakantie geweest door alle drukte en nu zou hij mij straks een week alleen laten, hoogzwanger om een weekje te gaan lopen feesten in Dakar! Bleghhhhhh

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Collo, ik heb je kaartje gister binnengehad, erg leuk!

@Gimena, jou kaartje ook al een tijdje geleden, dankjewel:).

@Dees, goed hoor, even van je laten horen. Ziekenhuizen doen altijd maar, ze mogen ook best verantwoording afleggen.

@Riti, heerlijk, zo spelen om en bij de kerstboom en zelfgemaakte kerststal. Waar heb je de dick bruna dvd gekocht? Wij hebben dit jaar door alle hectiek niet eens een kerstboom.. erg slecht.

@zindelijkworden, op deze leeftijd kost dat volgens mij nog best veel tijd. Hoogzwanger zou ik er dus ook niet aan beginnen.. maar je moet doen waar je je goed bij voelt.

Beide mannen slapen, flesje is afgekolfd(ik ga vanavond uit eten met vriendinnen) dus ik ga ook even op bed!

Deel Deze Pagina