@Chicken; Ik neem aan dat je je man ook precies zoals je hier verteld hebt hebt uitgelegd dat jij er niet vrolijk van wordt als hij gaat. Ik zou het er ook echt niet mee eens zijn. @mroos; uit eten met vriendinnen, gezellig Waar ga je uit eten?
@ Mroos; gezellig er even uit met vriendinnen! dvd zat bij het boek 'kerstmis' van Dick Bruna. Die hadden wij vroeger thuis al dus echt jeugdsentiment. Mijn moeder wil hem ook niet missen in haar boekenkast dus kreeg Maura vorig jaar een nieuwe. Kan me heel goed voorstellen dat jullie geen boom hebben, volgend jaar weer een kans toch? @ Chicken; ai, niet leuk. Kan me wel voorstellen dat het hem heerlijk lijkt aangezien het wel een heel ongecompliceerd aanbod is (hey ga je mee?). Ik neem toch aan dat als hij zich eea realiseert dat hij er toch wel van af zal zien? Jou alleen met de zorg thuis laten, hoogzwanger en een goede kans de bevalling te missen. Krijgt hij eeuwig spijt van.
@dees..heb alleen gezegd dat het wel zwaar voor mij is alleen en 38 weken zwanger. Hij vond het heel dubbel...snap ik ook wel, maarja, ik heb ook mn rust nodig. @riti...ik hoop dat hij er van af ziet...ben in staat om te zeggen als hij gaat dat hij dan maar weg moet blijven...is niet goed voor de hormonen dit...zit gewoon te janken. Ik heb verdorie niet een dag vrij gehad dit jaar, we doen weinig samen door de verbouwing, zorg voor peuter en zwanger wordt steeds zwaarder. En meneer gaat er even over nadenken!! Ook hoogst irritant van die vriend om dat voor te stellen. Z'n vrouw gaat niet mee omdat ze dan 28 weken zwanger is, maar wel z'n vriend vragen waarvan vrouw dan 38 weken zwanger is!! Sorry hoor...misschien zeur ik wel, maar heb momenteel zin om met iets te gaan gooien.
Chicken oei, daar zou ik ook absoluut niet blij mee zijn en dan druk ik me nog zacht uit.. Ik zou het hem zeker duidelijk maken en ook vooral waarom.. Potverdorie, je loopt dan op het einde! Nee hoor, gewoon het gesprek aan gaan en zeggen hoe je er over denkt.. Zindelijkheid Nou ik krijg die verrekte luier dus niet om Ik kijk het vandaag gewoon aan en dan zie ik wel hoe het loopt.. nu twee plasjes ernaast gedaan.. Tweede keer was eigenlijk per ongeluk. Hij was onderweg, maar liet het per ongeluk lopen. Ik moest zo vreselijk lachen toen ik zijn koppie zag, helemaal beteuterd (oooh mag ik niet om lachen, ,maar zag er echt komisch uit) Mroos Veel plezier vanavond! Heerlijk hoor, uit eten Geniet er van
Ben blij dat jullie niet vinden dat ik me aanstel ofzo....ik wacht het maar even af tot hij erover uitgedacht is. Ik kan de bom altijd nog laten ontploffen...en reken maar dat HIJ dan niet blij is.
Bedankt Dees, Milan heeft iig jouw kaart binnen Potje Haha Milan wil ook al n hele tijd steeds z'n luier af. Weet nog niet goed hoe ik t beste het kan stimuleren. Ik zet m nooit zelf op t potje. Oja hij speelt er ook mee:/
@Lemi; Gelukkig nog enigzins op tijd @Roeltje; Haha, die beteuterde gezichtjes zijn zo kenbaar. Van binnen moet ik dan ook altijd lachen. @Chicken; Je stelt je helemaal niet aan, ik kan me zelfs heel goed in jou verhaal vinden. Ik begrijp ook dat je man het erg leuk zal vinden naar Dakar maar het is even niet zo'n gunstige periode voor jullie. @hier; Luca en ik zitten nu even een broodje te eten, Beau ligt nog op bed. Boodschappen doen is dus niet gelukt, evenals de vergadering op mijn werk. J. kon niet weg..
Dees Balen dat je niet naar de vergadering kon.. eet smakelijk Lemi haha Lenn speelde voorheen ook met het potje hoor.. Chicken Ben benieuwd of hij zelf in ziet dat het niet echt gunstig valt die tijd.. Succes meid, en het zijn zeker niet alleen je hormonen..
Chicken Dat hij erover denkt zou ik echt al NOT AMUSED mee zijn. Maar ik ben dan ook een bi-atch als het om zulk soort dingen draait. En die vriend kreeg het ook echt te horen van me, mafkees! Neem aan dat je man wel weer bij zinnen komt en bedenkt dat het echt niet kan. Anders laat maar gaan die bom, want dan heeft ie echt even een schop nodig.
Oja gisteren bij cb geweest. Levi zit met alles boven gemiddeld. Hij liet nog ff zien dat hij al van buik naar rug rolt. Milan is lichter dan gemiddeld en langer dan gemiddeld. Verder alles goed
@ Lemi; fijn dat alles goed was bij het cb, Levi gaat lekker zeg. Milan loopt het zelfde als Maura, gezellig .
hahaha..net wat Riti zegt..heerlijk jouw reacties. Ik had dus ook wat jij zegt, alleen het denken er al over doet bij mij de tijdklok activeren...whahahaha...tik tik tik tik tik tik tik
@Roeltje...dat is waar. Ik ga het er verder ook niet over hebben, hoewel ik natuurlijk kook van binnen en het liefst het vuur aan wil wakkeren (dat komt dan weer wel door de hormonen denk ik)...ik laat hem gewoon ermee komen. Merk dat omdat ik het hier even heb opgeschreven dat m'n hartslag ook weer daalt van 200 naar een normale 80 en dat m'n oksels ook weer droog worden...beter dan thuis met glazen gaan gooien...
Iemand nog een leuke tip voor een site voor kaartjes? Ik laat het niet doen bij die klant van ons...zijn namelijk nogal van de pot gepleurd met hun tarieven....
haha ach, bij de Action zijn glazen niet zo duur Vaak is het beter om even te kalmeren voor je de strijd aan gaat.. Al lucht het soms wel op om flinke ruzie te maken.. Lenn slaapt nog steeds Al een kleine 1.5 uur! Komt mooi uit, zit met harde buiken op de bank.. Straks even stukje wandelen als het droog wordt en anders middagje kleien.. Heeft een klei-ding gekregen op zn verjaardag en even kijken hoe dat werkt..
@ Chicken; nou dat is dan ook weer mooi. Scheelt weer serviesgoed en een hoop energie! gaat vast en zeker goed komen.