December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    chicken
    iK heb geen geschikte sites gevonden.. We gaan nu toch gewoon naar de drukker.. Betaal dan wel wat meer, maar zijn wel mooie kaartjes en snelle levering..

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb wel schattige mini-tulbandjes in de aanbieding voor de liefhebber, citroencakejes en ze zijn best heel erg lekker al zeg ik het zelf :p

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje...ik reageer ook vaak uit kwaadheid en kan dan echt de vreselijkste dingen zeggen...waar je dan zo'n spijt van hebt. Zo is het beter! Lekker hard typen op de computer...hihi

Leuk kleien..kan ik ook wel even gaan doen straks..hoewel ik denk dat Milan nog wel een tijdje slaapt. Altijd de dag na kdv. Ik moet om 15:30 bij vk zijn en wil eigenlijk ook nog even met hem naar buiten. Kaplaarzen aan!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Oehhhhh....lekkerrrr......doe mij er 100? Of het receptje..mag ook.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha lang leve de laarzen :D NOoit gedacht dat we die zo vaak zouden gaan gebruiken.. Succes bij de vk straks..

Riti
    Klinkt lekker.. ziet er ook lekker uit.. Die foto van fb dan he:D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; 100 ook gelijk hahaha, dát zijn dan vast weer wel de hormonen. Mijn vormpje heeft plaats voor 6 :D. Recept is van Nigella, de Baby Bundts.

@ Laarzen; ideaal inderdaad, we gaan zo ook maar eens buiten stampen!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Wat leuk! Mini-tulbandjes! Nigella rocks!

Overigens mag Ferdy hier wel bijna elke avond voetbal kijken hoor... Niet dat jullie denken dat die jongen zielig in een hoekje geschopt zit door mij...hahaha Hij gaat zelfs in juni naar Barcelona met zijn werk voor 4 dagen. Ben ik dan weer niet heel blij mee, maar ja....hij heeft er wel zin in... Ben dan tenslotte geen 38 weken zwanger ofzo...

Overigens is mijn cyclus wel enigszins van slag volgens mij. Komt denk ik door dat ene maandje dat ik de pil heb geslikt. Is ook heel vervelend dat ik niet meer precies weet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Ben aan het twijfelen of ik straks toch weer aan de pil ga of niet...

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; die vorm is geweldig, heb hem al jaren en gooi er alle soorten cakebeslag in (vooral in december). siliconen en dan 6, ietsje groter dan een cupcake, heel gezellig.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Erg leuk om weg te geven ook...(geen hint bedoeld)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Quiche of Nasi...that's the question...

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Quiche van nasi?

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Net met Maura naar de winkel gelopen, brrrr nog een beste wind en een buitje meegepakt.

@ Collo; nasi! Ja zeker leuk om weg te geven, maar vooral vers het lekkerst dus moet wel net even zo uitkomen. Geef wel vaak kerstkoekjes weg in december, kaartje er aan met de beste wensen aangezien ik niet echt aan kerstkaarten doe.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mmmmm iets te eten straks. Denk volkoren spaghetti met room en zalm, vind Maura lekker en die eet al twee dagen als een zieke muis (avondeten dan).

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben ik de enige die over het algemeen doordeweeks hollandse pot eet? Hier gekookte aardappelen met sperziebonen.. Vlees weet ik nog niet, vergeten uit de vriezer te halen dus moet iets hebben dat snel ontdooit :D
    Morgen eten we stamppot spruitjes met spekjes en worst en donderdag rode bietjes..

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; vast niet, en lekker juist toch? Wij eten heel weinig echt hollandse pot, ben er ook niet goed in.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ik lees hier altijd alleen dat er weer iets exotisch word gebrouwen in de dec.mama'skeukens...

Behalve hier :D

Maar het smaakte prima..:D:D:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een rust!

pijntjes, krampjes, steekjes, weetjes, harde buiken etc.. Maar ik mag nu eindelijk hopen dat het door gaat zetten :D Of eigenlijk niet.. vanaf vrijdag wel, dan is man thuis tot minstens een week na de geboorte :D
    morgen 38 weken :D

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Nee, hier ook vaak standaard AGV menu hoor. Vandaag ipv nasi toch maar braadstoom kip met aardappelblokjes en spruitjes gemaakt. Hier ook veel gekookte aardappel enzo. Ik heb vroeger juist vrij weinig Hollandse pot gekregen thuis dus nu haal ik het in. Mijn vader had een hekel aan aardappels schillen...

Ferdy sprak zijn veto uit over de quiche en voor nasi was het alweer een beetje laat.

Moet donderdag naar de tandarts oa een gaatje bovenin vullen. Krijg dan ws een spuit in mijn gehemelte maar ben daar best een beetje bang voor...al lees ik op internet dat het allemaal wel meevalt

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Ik heb m daar liever dan in mn wang.. Qua pijn is het praktisch niks, maar na die tijd is het gevoel in je mond wat prettiger.. Alsof het wat minder hangt zeg maar..
    Poeh was al bang dat ik de enige was haha.. Wij eten ook vrij weinig pasta eigenlijk.. Vind het niet leuk om te maken en van nasi en bami krijgt Lenn buikpijn of eet heel weinig.. Hollandse pot word het kind helemaal blij van :D Mama dus ook, want hij eet me zo twee bordjes weg..

Deel Deze Pagina