December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Wauw! Morgen 38 weken! Dat had je ook niet verwacht denk ik hè.
    Ben heel benieuwd wanneer jullie meiske zich laat zien.

@Collo; Ik moet ook nog een afspraak maken maar ik durf niet...(mijn 1e gaatje ooit) :)

@hier; Morgen met Beau naar het peuterbureau, toch maar eens het eten weer aankaarten want momenteel is het weer 1 groot drama.
    Verder wel benieuwd naar de statistieken van hem.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Is ook weer mijn eerste keer sinds 4 jaar. Zie er best tegenop, maar weet ook dat het niet het einde van de wereld is.

Roeltje
    Hahaha. Ik lach me dood als je overtijd gaat lopen...

even....
    wat een domme wijven in dat Serious Request topic zeg! Hoe vreselijk egoistisch kun je zijn? Gelukkig geloof ik in karma, die krijgen hun deel nog wel.
    Roeltje, trouwens goeie opmerkingen van jou in dat topic over "lokale" goede doelen.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Net op MP een skibroekje voor Amy gekocht. Blij dat ik laatst bij de Hema die toch niet heb gekocht want nu heb ik een hoop geld bespaard.
    Ook nog een lief jurkje gekocht...en een Kerst boekje van Dick Bruna (bedankt RiTi). Ik ben weer op dreef.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    ben benieuwd of beau nog gelijk op gaat met lenn.. succes morgen..

collo
    haha zou wat zijn he.. maar gaat de laaste dqgen een stuk beter dus als het zo blijft is dat ook geen ramp..
    ach het gaat nerges over daar.. als je geen geld hebt is het logisch dat je niet doneert en als je niet wilt omdat het belachelijk is, slaat t nergens op maar ben je tenminste eerlijk..

maar zeggen 'het komt toch niet aan' daar kn ik dus helemaal niks mee..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb net trouwens even de man van Dretjuh een berichtje gestuurd via FB, ik zag dat hij wel online is geweest is FB en reacties achterlaat..
    Ben benieuwd wat er nu gaande is aldaar...

@hier; Ik kruip mijn bedje in, tot later!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    trusten meid.. heb ook geen sms terug gehad van dretjuh.. op twitter is ze ook niet meer geweest inds de atte dag in NL.. terwijl ze.daar normaal gesproken heel actief is..

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb haar vanavond nog maar eens een e-mail gestuurd. Zag idd dat Peter wel online is geweest. Wil ook graag weten of alles goed is. Vind het zo raar dat we helemaal niks horen...

Roeltje
    Klopt, sommige mensen grijpen alles aan als excuus om niks te hoeven geven.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    beetje jammer alleen dat de tegenstanders niet meer reageren.. bn op dreef :D

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, Heb inmiddels al een tijdje zowel een mail, als een fb bericht als een sms gestuurd. Niets voor haar dit.

@ Collo; ik bedoel het zeker niet bot, dus alvast excuus als het zo overkomt. Maar als je opziet tegen de prik dan begin je toch zonder verdoving? Heb helaas vreselijk veel ervaring (tandarts, endodontoloog en kaakchirurg) en zal altijd voor verdoving kiezen omdat ik de pijn niet hebben kan (ook bij een gaatje), dan valt de prik altijd mee in verhouding.
    In je gehemelte kan naar zijn, maar het is snel over (vergeleken het boren zelf) en als hij goed gezet wordt valt het reuze mee.
    Succes in ieder geval.

@ hier; kinder ehbo gehad, inclusief koffie en filmpjes. Nu ben ik niet zo snel van slag door die filmpjes, maar bij thuiskomst kreeg ik het bericht dat mijn lieve oom (ben niet zo van de familie, maar deze wel) in een paar weken tijd van niet zo lekker, naar ziek, naar longkanker met uitzaaiingen in o.a. lymfe is gegaan. Dennis sliep al, en die laat ik liggen want die was echt omgevallen.
    Maar zit nu toch een beetje vreemd op de bank in mijn upppie. En die koffie was ook niet handig.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ request topic; heb alleen ff grof gescand. Veel geschreeuw zonder van de hoed en de rand te weten lijkt mij. Ga ook niet lezen verder want irriteer me denk ik alleen maar :).

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    haha ik zei gisteravond al: Veel geschreeuw met weinig inhoud..

Goedemorgen met zn allen.. !

Net ontbeten en zo even aankleden en richting KDV.. dan kijken of de billendoekjes weer bij de KRuidvat zijn.. Al twee dagen 'uitverkocht' terwijl ze nu in de aanbieding zijn.. Zoveel pakken voor 18 euro en mn zus wil ze graag hebben.. Zwager kan 's ochtends niet halen, 's middags gaat hij voor niks, want dan is er niks (meer).. Dus even kijken of ze hier nog zijn en even langsbrengen..

Verder helemaal niks vandaag.. Beetje opruimen, beetje schoonmaken (Ben nog bezig met de rommel van zondag;))
    Ondertussen alweer 38 weken vandaag en word zo langzaamaan wel heel nieuwsgierig..

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!

Manlief heeft helemaal uit zichzelf de reis afgezegd...hoorde de tijdklok toch tikken denk ik...hihi. Hij vond dat hij het niet kon maken en zou toch ook niet lekker zitten als hij weet dat ik zou kunnen bevallen. Voel me een beetje een bitch door m'n gemok.......heel klein beetje.......heeeeeeeeeeeeeel klein beetje....maar ben wel blij!

@Roeltje..goed op weg 38 weken!!

@Dretjuh...gek dat ze niets laat horen..

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Fijn dat hij het zelf in ziet.. Joh, dan maar een bitch hoor, in dit geval had je 100% gelijk.. Nu weer lief zijn voor je man;)

Pff ben het zat.. Lenn is op het KDV, ik ga zo als een razende met een doek door het huis en even doekjes bij mn zus langs brengen.. Hopelijk voor de middag weer thuis en dan de rest van de middag helemaal niks..
    IK wil bevallen!!

14. mroos

mroos Niet meer actief

Gister heerlijk en gezellig uit eten geweest met vriendinnen bij een turks restaurantje, had ik echt even nodig om weg te zijn.
    Daarna heeft Abel 's nachts ook nog voorbeeldig geslapen(ik heb 4 uur achtereen mogen slapen, wat een luxe!), dus ik voel me goed.

Wat minder is dat Boaz nog steeds ziek is, en Abel nu ook steeds meer verkouden wordt.

Ik ga even bijlezen!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als je twijfelt zijn het geen echte weeën he?

Pff harde buiken beginnen sinds halverwege de ochtend pijn te doen, maar zit geen regelmaat in..

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..het kan wel langzaamaan beginnen natuurlijk. Hoeft niet meteen heel regelmatig en heel pijnlijk te zijn. Oeh spannend!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat is waar.. Ik vergelijk het geloof ik iets teveel met Lenn zn bevalling.. Dat was direct vol in de weeën.. Zou het ook helemaal niet erg vinden eigenlijk.. Heb vanmorgen al gedouched, maar dat helpt ook niet en normaal wel.. Maar ene keer komt het om de tien minuten en dan is het weer een kwartier rustig.. blegh

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @ oeltje....vervelend. Het kunnen ook nog voorweeën zijn, maar als ze toch wel een soort van om de 10 à 15 minuten komen..tja..kan ook gewoon begonnen zijn. Je kan niks anders doen dan afwachten denk ik.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vervelend is het zeker.. Spring nog maar een keer onder de douche denk ik..

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Spannend, nog ff douchen is niet verkeerd.

@Dretjuh; Ik ben zo vrij geweest om Peter een bericht te sturen via FB, ik kreeg dit terug:

Hey Desiree,

Had via via al een en ander mee gekregen, dat jullie je zorgen maken.

Dretjuh komt donderdag weer terug in NL en zal dan weer vollop op Internet te vinden zijn.

Dus eigenlijk wil ik zeggen, nog even volhouden tot donderdag.

Wel lief dat jullie je zorgen maken hoor..

groetjes
    Peter

@hier; Met Beau bij het CB geweest, ze waren meer dan tevreden over hem. Tijdens het gesprek observeerde ze hem en vond dat hij al prima sprak (met 2 woorden), lekker aan het spelen was (pakte zelf wat puzzels) en heel goed op mijn vragen antwoord gaf.
    Qua eten hoef ik me niet druk te maken, hij krijgt genoeg andere voedingsstoffen binnen en genoeg vit.D.
    Zijn gewicht 11300kg en 83 cm....het was 10425 en 78.5cm

Deel Deze Pagina