Riti jeetje zeg wat een verhaal.. Vreselijk Het kan zo ontzettend snel gaan.. Ontzettend verdrietig.. Sterkte meid Doortje Wanneer is de boel definitief klaar? Fijn dat het nieuwe huis jullie bevalt Mag ook wel na een verhuizing Nou hier zakt het al weer af en neemt af en toe weer wat toe.. Geen touw aan vast te knopen dus maar ben er nu al zat van Zit ook te wachten tot het 16.00 uur is.. Heb de cd van Bobo opgehaald vanmorgen, die was eindelijk binnen gekomen.. En het zijn echt leuke liedjes Maar ze heeft het ingepakt dus moet echt wachten tot Lenn thuis is ik ben zwanger, dan mag ik Bobo leuk vinden....... Goed excuus?
@Doortje; Hey hoi! Al een beetje gesetteld? @hier; Haal Beau nu net met 39.5 uit bed...hij voelde erg warm aan en had zelf zijn pyjamabroek uit gedåan. 2 dikke rode wangen en wil maar al te graag drinken. Zien wel weer waar dat naartoe gaat...
Heel veel sterkte Riti.....ik weet hoe hard het ineens kan gaan...erg kl*te met deze dagen ook. @Hier..heb zo'n pijn m'n rug en maagzuur....kan bijna niet meer zitten. Iemand tips?
Arm kind, in de C1000 een enorme driftbui bij de kassa.. Dus ik werd al lichtelijk boos en geïrriteerd.. Komen we thuis en hij begint me toch te gillen en te slaan tegen zijn wangetjes.. Maar zag het toen pas.. Achterste kies komt door.. Het arme kind heeft er echt vreselijk last van.. Hij is bijna door, maar is wel dik, rood en bloed af en toe..
Beau heeft nog steeds 39.5...kippenvel overal op zijn lichaam en kijkt me een partij raar uit zijn ogen. Pcm lijkt niks te doen. Hij wil niks anders dan bij me zitten/hangen/liggen... arm schaapje weer
dees he bah.. ik zou toch het zh weer bellen voor een vroegere afspraak.. beterschap meid.. net telefoon van mn zus.. ukje ligt in het zh.. spuugt weer en drinkt niet meer.. valt ook weer af.. vanmiddag opgenomen, ze willen nog 1x proberen om de fles te geven.. lukt dat niet dan krijgt hij sodevoeding.. begint er op te lijken dat in onze familie een normale kraamtijd niet mogelijk lijkt
@Roeltje; Ohw gut wat zielig voor het kleine mannetje SV is gelijk wel ingrijpend! Sterkte zeg, ik hoop dat de kraamtijd van jullie meiske wel goed en mooi zal verlopen. @hier; Beau ligt op bed met een pcm, ik hoop dat de temp wat gaat zakken nu.
Dees Hij heeft sinds vrijdag praktisch niks gedronken.. Gisteren leek het goed te gaan, maar vandaag dus weer niet.. Hij zal nu toch echt moeten gaan drinken, want hij valt veel te snel en te veel af.. Hopelijk knapt Beau snel op van de pcm.. En blijft hij lekker slapen.. Nog steeds rare harde buiken hier.. Zet maar door hoor Nouja, vrijdag dan
Roeltje He wat naar voor je zusje. Is vreselijk als ze niet willen eten/drinken. Hoop dat hij snel de smaak te pakken krijgt en zelf goed gaat eten. Tja, als je dan toch mag kiezen zou ik ook even wachten op vrijdag tot je man weer thuis is, maar anders zijn wij hier hoor! RiTi Wat een vreselijk nieuws voor je oom. Onverteerbaar hoe snel zoiets kan gaan. Panos Kijk uit he meid. Te lang onder zulke spanning gaat echt niet lang goed. Zorg dat je het af en toe allebei even kwijt raakt, zowel je werk als je kids, dat heb je nodig. Dees Oh nee, dat is ook wel weer erg hoor zeg. Arme man. Houd hem maar goed in de gaten en als je twijfelt naar de hap hoor! Ondanks het berichtje van Peter vind ik het nog steeds raar... Waarom kan hij wel op internet en Andrea niet? Ik snap het niet... Chicken Maagzuur.... Het enige dat bij mij naast bakken Rennies werkte was vanillevla.
Ff snel want zit de kerstfilm van ice age te kijken Riti en Happy, bedankt voor de verjaardagskaartjes! Roeltje, heb het cadeau namens de groep nog niet gekregen, kan je met track en trace zien hoe ver ie is?
Collo Dank je Vroeg me idd gisteren ook al af waarom Peter wel op internet kon en Dretjuh niet, maar misschien is daar een reden voor dat je denkt: Oooo ja, dat kan natuurlijk ook.. We zullen het morgen wel horen denk ik? Leuk hoor.. Zit dus Serious Request te kijken.. Hoor ik ineens dat de slaapgast binnen is.. en ze begon te praten en kreeg er kippevel van.. Britt Dekker............. Vreselijk..
@Roeltje; Hij moet dan nu idd wel goed gaan drinken, ze hebben nog zoveel nodig! Wens ze maar veel sterkte, dat hij maar zelf gaat drinken nu. Ben heel benieuwd wat Beau gaat doen vannacht, ik hoop dat de temp onder controle blijft. @Collo; Best wel hoog weer he, ik schrok er zelf ook flink van. Hij zat echt te bibberen en had de kippenvel dik op zijn lichaam staan. Bij twijfel zit ik zo weer aan de lijn van de HAP. Misschien dat Andrea alleen met de kids en haar moeder in Engeland zit en Peter misschien in NL is...ik weet het ook niet...ik blijf ook maar gissen. @hier; Ice age op rtl4 aan het kijken, hilarisch
Dees Ah Ice Age.. helemaal gemist! Heb m er ook maar op gezet.. Ben ik van die Britt Dekker verlost Arm mannetje.. Vervelend dat hij zo vaak ziek is de laatste tijd..
Ice age blijkt dus wel erg kort te zijn, haha. Ik dacht echt even er lekker voor te kunnen gaan zitten maar 30min is wel erg kort Beau is idd wel vaak ziek nu, ik ga sowieso even aan de bel trekken bij de HA/ZH wat we moeten doen.