December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Zou je die berichten willen melden dmv de meldknop bij het betreffende bericht te gebruiken?
    Ik heb ze niet voorbij zien komen.
    Alvast bedankt.

@hier; Ik kruip zo het bed maar in, als Beau niet gaat slapen in zijn eigen bed gaat ie maar een nachtje bij mij liggen.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier voorspelt de avond helaas ook niet dat de nacht beter zal verlopen dan de laatste paar, pfff.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Maura ook wakker?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben inmiddels in bed gaan liggen, beide kids slapen en ik hoop dat ze dat nog even volhouden.
    Truste!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nee niet helemaal. Die slaapt alleen zo onrustig dat we er wakker van worden en wordt 2-3 keer per nacht helemaal wakker, van dr padje af en overstuur, overtuigd van het feit dat ze zeker niet terug haar bed in zal.
    Volhoudertje dus ;). Met veel geduld en geruststellen en overtuigingskracht krijgen we haar wel weer aan het slapen maar dat duurt even.
    Ik slaap niet 4 x per nacht gemakkelijk weer in helaas dus vandaar het slaapgebrek hier.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tegenwoordig ook veel wakker snachts door een huilende Lizzy. Natuurlijk niet vergelijkbaar met jullie zieke kindjes of zieke zelfjes, maar wel lastig. Ben het ook helemaal niet gewend, wordt er best sacherijnig van. Even een haffeltje spenen inslaan voor Lizzy denk ik. Ik weet dat we bij Amy ook altijd een speen of 5 in bed hadden liggen

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    uhm slaapt mijn kind momenteel beter dan die van jullie?

hier kruipt hij inmiddels bij me in bed en slaapt weer verder.. na een paar minuten leg ik hem terug in eogen bed klaar maar weer.. en sommige nachten blojft hij in zijn eigen bed.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; nou dat is het ook, niets gewend hier op dat vlak. Vandaar dat ik al wakker wordt bij ieder geluid dat ze maakt (zonder babyfoon, dun muurtje) echt irritant. Er is nl niets aan de hand, beetje frustrerend.
    Wel wat gelezen over 2-jarigen en dromen wat een beetje herkenbaar was, slechte combi met slecht slapende moeder in ieder geval.

Dennis is er trouwens ook nog, als ze helemaal wakker is is hij er ook bij. Maar die valt ook om van de slaap inmiddels en het is hem aan te zien ook.

@ Roeltje; heerlijk toch dat Lenn zo lekker slaapt!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Jij hebt ook echt we genoeg slapeloze nachten gehad voor een heel leven (en waarom probeert mijn kat mijn kerstschuimpje uit mijn hand te eten?)

Net The Family MNan gekeken. Wat is die film oneindig veel mooier als je zelf ook een gezin hebt zeg...*pinkt nog een traantje weg*

RiTi
    Trouwens nog over het onverdoofd boren...euh,,,Neeeee! Ik heb als kind echt een trauma opgelopen omdat de jeugdtandarts het niet nodig vond om te verdoven ondanks dat ik dat eerder wel had gehad en erom vroeg. Heb toen zo'n pijn gehad en dat is ook zeker weten de grondslag van mijn tandarts-trauma. Dus die verdoving komt er echt wel. Ik verheug me er alleen niet bijzonder op.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

heerlijk geslapen tot 5uur.. meneer was klaarwakker :$ bij mij gelegen tot 6.15 en mocht toen gaan spelen.. mijn buurman wordt elke ochtend opgehaald om die tijd en zodra hij de auto hoort mag hij spelen.. die vloog het bed uit haha..

zo even ontbijten

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hebben wij de zelfde tandarts gehad vroeger? Ik trof een loodgieter destijds brrrrr. Hier ook niets zonder verdoving.

Vannacht goed geslapen, zeker 5-6 uur aan 1 stuk, doet ons allemaal goed :).

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vannacht ook voor de verandering eens goed geslapen. Lizzy was wel weer wakker rond 04.00 uur, maar het even aangekeken en ze is uit zichzelf weer gaan slapen. Good girl!

Heb zin in een glas cola, maar dat gaat mijn tandarts vast niet waarderen zometeen...

Vandaag Dretjuh weer terug dus als het goed is:
    Welkom terug Dretjuh!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh! *gaaap*

Beau heeft de hele nacht liggen spoken, constant huilen en niet kunnen slapen..hij lag maar te draaien en te draaien in ons bed.
    Rond 3.30 was ik het zat, ik had zelf ook nog geen oog dicht gedaan en heb Beau weer terug in zijn eigen bed gelegd (met veel protest) maar ik had (vond ik zelf) niet veel andere keuzes.
    Hij was overduidelijk echt moe en na kort te hebben gehuild is hij in slaap gevallen en heb ik hem net om 7.15 wakker moeten maken waar hij niet blij van werd.
    Hij is nu naar de opvang zonder koorts, ik heb hem wel voor de zekerheid een pcm gegeven..

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Goed gedaan meid. Zijn eigen bedje is ook prima en je moet idd ook een beetje aan jezelf denken. Hoop dat hij vandaag weer de oude is.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

vandaag naar ziekenhuis met Levi voor heupjes. Is voor zekerheid ivm stuitligging derde trimester..

Dees
    wat n vermoeiende situatie steeds met zieke kids. Snap dat je alles geprobeerd hebt en dan geen andere keus hebt hem te laten huilen..

All
    fijne dag

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Morrrrrrrrning....burb......

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi hoi. Lees wel mee via telefoon maar reageren is lastiger zeker zonder vwsfouten. Kwam ff spieken of dretjuh er alweer was.. Verder hier alles goed!! Yoeri zit op geboortegewicht!! Nu nog zorgen datie niet 24uur per dag om de 3uur wil drinken. Lianne lijkt langzaam rustiger... Heb soms echt met d'r vd doen... Gister wilde ze wel mama toe dus dacht samen douchen... Nou? Gillen!! Werd helemaal hysterisch... Krabte zichzelf en ging steeds de douche uit... Maar wilde dan weer mama toe met dikke tranen. Daarna nog paar keer hard gevallen... En later papa toe maar ook papa krabben en schoppen... Ze wil wel en toch niet...

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Vermoeiend he, zulke nachten :( Prima toch dat je hem terug hebt gelegd in zijn eigen bed? Doen wij normaal gesproken ook, alleen ben ik er duidelijk te lui voor :D Zeker als lenn zo zou wiebelen bij ons in bed, vind dat je het nog lang hebt volgehouden :D

Dretjuh
    Waar ben je?! Al terug in NL?

Straks eens op zoek naar een waterkoker bij de Action.. Hebben er nu één die lijkt op het Senseo-systeem.. Op een knopje drukken en er komt direct 1 theekop heet water uit.. Maar wilde gisteren kijken of de kruiken niet lekken (lijkt me niet, vorige week nog getest.. Neuroot), maar ben er achter dat het echt geen doen is op deze manier :D Dus even een goedkope halen bij de Action.. Ben al begonnen met opruimen, maar heb geen zin meer :D

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    jaaaa ik ben er weer!!!!
    oke word een lang verhaal

ik had geen internet thuis :S peter kon dat niet vanaf nederland regelen, hij probeerde wel maar is niet gelukt.
    Ik vroeg hem of hij jullie op de hoogte wilde houden maar dat wilde hij niet :S

daarnaast was mijn telefoon afgesloten :S
    heel raar, die van Peter deed het nog en de mijne niet, terwijl alles op 1 rekening staat en betaald was, dus kon ook niemand sms-en.

met Peter gaat t niet zo goed, die is overal klaar mee, met alle stress die zit er helemaal doorheen en dat is zo erg dat hij niet eens weet of hij wel met mij verder wil.
    De eerste week zat ik er helemaal doorheen, heb niet geslapen of gegeten, sta onder de pukkels van de stress en tja... zit gewoon in spanning, ik kan elk moment te horen krijgen dat het over is en ik maar een urgentie woning hier in NL moet zoeken.

daarnaast zijn deze week beide konijnen overleden! samen tegelijk in 1 nacht, terwijl ze aten en dronken goed, en hun ontlasting er ook goed uit zag, het was niet te koud dus ik snap er geen hol van :S

en dan daarnaast............... ik heb jullie zo ontzettend gemist!!
    ik heb me op zitten fokken omdat ik niet online kon of kon sms-en of wat dan ook.
    Wetend dat ik er niks aan kan doen, voel ik me toch ontzettend schuldig dat ik jullie zo in onzekerheid laten zitten.
    iedereen bijna zijn of haar 2e verjaardag gevierd en ik kon niemand feliciteren of een kaartje sturen :(

Heb wel een geboortekaartje van yoeri ontvanen :D thnx joyce en wat leuk, gefeliciteerd!!!!

Verder nog nieuws?

ik ga dalijk ff met peter praten en nog even naar de stad een hapje eten. Hopelijk komen we er samen uit :(

Ik zal alle kaartjes die ik heb gemaakt vanavond dan maar per e-mail versturen en jullie verder op de hoogte houden.
    Ik ben er vanaf nu weer gewoon

snik snik.... pfff zo dat is eruit, heb jullie echt gemist!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ach lieverd toch.. Wat een verhaal.. Ik begon me idd zorgen te maken, maar hoopte dat het kwam omdat er geen internet was in UK..
    Is relatietherapie een optie? Neem aan dat er een boel stress zit over/van zijn zoon?
    He beah meid.. Wat vind ik dit k.t voor jullie :( Hele dikke knuffel meid..

Deel Deze Pagina