Hé Dretjuh...jeetje meid, wat een stress krijg jij te verduren. Ontzettend naar dat het zo loopt met Peter.....ik sluit me aan bij Roeltje. Hoop echt dat jullie eruit gaan komen. Dikke knuffel!
@Dretjuh; Joh meid!! Wat een toestand zeg! Dit nieuws had ik dus echt niet aan zien komen, what happend tussen jullie? Loopt de spanning teveel op vanwege de situatie van stiefzoon? Ik hoop dat jullie zo straks een goed gesprek zullen hebben, ik denk aan je! @Roeltje; Ik heb het idd best lang volgehouden, eerst wou ik er echt niet aan om hem terug in bed te leggen wetende dat hij zich niet lekker voelde en dus eigenlijk wel hem graag bij me wil hebben. Maar hij begon zo 'vervelend' te doen in bed dat ik het ff zat was en ook zelf graag wou gaan slapen...achteraf gezien had ik hem misschien beter al eerder in bed kunnen laten leggen..hij sliep vrij vlot. @hier; Kerststress!! Ik moet nog zoveel boodschappen in huis halen, 1e kerstdag komen mijn ouders, mijn oma en mijn zusje hier eten en tja dan moet ik toch ff wat extra koken en daar schiet ik nu van in de stress. Ik heb mijn menu klaar maar nu alle benodigdheden nog...ik heb er maar een A4-tje bij gepakt Daarnaast ook nog de laatste cadeautjes halen voor onder de boom, ik heb mijn moeder dus daar nog 2 dingetjes voor halen. Ohw en last but not least staat onze boom nog niet eens!!! Dat moet ook nog gebeuren Vanmiddag om 16u mag ik even voor 3 uurtjes werken...drukke dag voor de boeg dus.
Dees Tja, achteraf weet je alles van te voren Zolang je met dit soort situaties doet wat jou het beste lijkt is het prima toch? En anders volgende keer alleen even lekker kroelen in het grote bed en dan weer terug in eigen bed.. Moeten wij eigenlijk ook doen, maar merk vaak niet eens dat hij bij me komt liggen en als ik het al merk ben ik te lui om op te staan Kneiter, de action leeggeroofd Nieuwe klok, nieuwe theeglazen, nieuwe waterkoker, (boodschappen)tas, twee potten voor de suiker en suikerklonten, ding om koffiepads in te doen, theedoeken, handdoeken.. Uhm... en nog wat, maar wat ook alweer.. Nouja, elk geval, 32 euro kwijt Dus....... zag nog veel meer leuke dingen, maar goed, niet overdrijven
Haha ja he.. Ook zo lekker goedkoop Heb de boeken van hotelbon binnen gekregen gisteren.. Zit dit keer een blad bij voor dagjes weg voor het hele gezin.. Zit even te struinen naar leuke dingen Zo snel thee opdrinken en richting VK
@drejtuh: Sterkte meid! Wat een stress! Hoop dat het een tijdelijke vlaag van verstansverbijstering is van Peter door alles wat jullie mee hebben gemaakt.... Sterkte meid!! Als ik iets voor jullie kan doen...! Ga nu verder met sneeuwpoppen kleien (don't ask..)
Panos hahah veel plezier *ben wel erg nieuwsgierig naar het eindresultaat* Goedgekeurd door de vk.. ze verwacht dat ons meisje zo'n 6 á 6.5 pond zal zijn.. ongeveer hetzelfde als Lenn dus.. En ze verwacht ook niet dat ik 4 januari ga halen.. Ben benieuwd
@roeltje: Zie net je handtekening... Hoe is het nu met Romy? Heb het topic niet meer kunnen lezen door alle drukte... En fijn dat alles goed was bij de vlos! Dus geen reusje in je buik
Panos Nope, wederom een kleintje Ze is stabiel, gaan de kunstlong langzaamaan afbouwen.. Ze weten wat ze heeft: ARDS.. Nadeel: Het is niet te behandelen.. Moet uit zichzelf herstellen, er zijn geen medicijnen voor.. Kleintje van mn zus heeft vannacht 2x 60 ml gedronken.. Probleem: Waarschijnlijk verkeerde fles/speen. Maar wat ik dan niet snap.... Waarom heeft de kraamhulp dat niet geopperd? Ze hebben dezelfde fles en speen gehaald als in het zh en dan kijken of het idd daar aan ligt.. Zo ja, dan mag hij snel weer mee naar huis
Dretjuh Die had ik niet aan zien komen. Kan me niet voorstellen dat jullie uit elkaar gaan. Gaat vast niet gebeuren, maar wel flauw dat hij ons niet even op de hoogte wilde houden. We waren zo ongerust! Hoop dat jullie goed met elkaar kunnen praten en dat hij alles weer een beetje op een rijtje krijgt. En mijn deur staat altijd voor je open... Hier Auw, verdoving is uitgewerkt, maar nu pijn in mijn gevulde tand. Hoop dat het zo wegtrekt, niet grappig. Ferdy moest ivm mijn tandartsbezoek beide kids uit bed halen. En natuurlijk heeft op zo'n dag Amy haar bed volledig ondergepoept. Twee grote plekken in het matras omdat de Molton nog in de was zat, dus nu het oude matrasje maar weggedaan en bij de Leenbakker een nieuwe gehaald. Lekker fris weer alles!
@Dretjuh, ook ik had dat niet zien aankomen zeg, bah. Hopelijk beseft Peter heel snel dat hij jou nooit kwijt wilt raken en komen jullie er samen uit. Doet je telefoon het ondertussen weer? @derest, hoooi
@All: lieve berichten van jullie. tis niet alleen met zijn zoon, ook dat verhuizen steeds, en dat hij dan steeds een tijdje zonder werk zit en we steeds geen potje kunnen opbouwen. Dan mn vader die niet normaal tegen mn stiefzoon kan doen, mijn familie die alleen maar lult over ons, tis continue iets wat flink stress veroorzaakt en dat werk je op elkaar uit en op een gegeven moment is hij alles zat en wil hij er vanaf. Zoals het er nu uit ziet gaat hij echt bij me weg Zijn hart zegt iets anders, maar zn hoofd zegt dat het niet gaat werken. Dus ik ben mn man kwijt Ik ben echt helemaal kapot gewoon..... ik wil hem niet kwijt, ik houd veelste veel van hem en ons gezin. een half jaar geleden hadden we alles....... en nu niks @Mroos: nee hier nog geen tel, peter kan vanaf nederland niks regelen kennelijk :S maar deze of volgende week haal ik een Nederlandse pre-paid dan heb ik een NL nummer ipv engels nummer. peter is nu ff naar de stad met zn zoon, hebben alleen kleding voor zn zoon gehaald, heb zelf niks :S moet t met mn all-stars doen, maar goed dat is mijn toekomst..... gaat nu ff ruim 300 mailtjes en berichtjes bekijken :S
Dretjuh; Nee toch, dat kan toch niet zo maar. Jeetje zeg. Zit jij nu bij je ouders? Heb je een beetje hulp en steun nu. Allemachtig zeg, schrik er van. Hele dikke kus en als ik ook maar iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. Knuffel!
we zitten allemaal bij mn ouders, peter ook... en dat gaat goed, hij houd nog super veel van me. Maar zijn hoofd zegt gewoon dat het niet gaat werken. Peter is nu de laatste rekeningen in engeland aan het betalen (kregen net een aanslag van 2300 pond binnen van gemeente belasting whoppa) en krijgt pas over 2 weken weer loon en tja voor hij iets gevonden heeft duurt ook eeuwen. En nu ik nog.... weet niet waar ik moet beginnen. Moet werk hebben, opvang voor de kids, een woning :S dus ga morgen wat opzoeken en rondbellen
Ik kan er van buitenaf natuurlijk helemaal niets zinnigs over zeggen. Maar het heeft toch erg lang ook wel goed gewerkt? Vind het echt heel erg voor je.
Het heeft altijd goed gewerkt, alleen alles erom heen maakt het ook zo dat hij er klaar mee is. Je werkt het een beetje op elkaar uit, hij heeft ook veel thuis gewerkt dus je zit op elkaars lip en dan die stress erbij en dan is het bij hem op... hij is gewoon op. hij houd super veel van me, dat is niks veranderd, hij is ook erg lief voor me nu. Maar ja...... ik ga dalijk zonder hem hier wonen... erg pijnlijk..... pffff jank weer.... ga de kids op bed leggen xx
Jeetje meid wat k.. Maar hij kan toch niet zomaar weggaan? Of speelt dit al langer? Ik bedoel, wil hij er niks meer aan doen? Ben nog helemaal verbaasd, had dit nooit verwacht.. Weet dat je hier altijd terecht kan he.. Onze deur staat altijd voor je open (moet je wel een eindje rijden) Lenn slaapt
volgens hem speelt het al langer, dr is regelmatig ruzie geweest om bepaalde dingen (ik kan niet met geld omgaan etc...) en dat issie zat. we maken t steeds wel goed, maar uiteindelijk veranderen we niks. En dan barst op een gegeven moment de bom... jullie zijn lief x
Oke, nu snap ik het beter.. Kon me er niks bij voorstellen dat het zo ineens was namelijk.. Bah meid..