@ Dretjuh; nou maar hopen dat er ook snel plek is. @ Dees; toch even langs de ha, wel fijn dan weet je in ieder geval of het de bof is. @ hier; ben een lamp aan het maken voor Maura, nu pas , aangezien het idee en de spullen al in huis zijn sinds ik 3 maanden zwanger was . Beetje jammer dat ik nu ik bezig beter achter kom dat ik het beter anders kan doen, dus dat wordt binnenkort overnieuw .
@ dretjuh: succes met je stiefzoon.. klinkt zwaar... @ hier: mannetje dus toch niet naar kookcursus gegaan.. vrijdag op zaterdag weer slecht geslapen door uk-spook. zaterdag waren we dus moe.. wel ff langs de kapper geweest en toen bij supermarkt naar pietendans oefeningetjes wezen kijken, erg leuk. 's middags ff een dip momentje,maar daarna naar sint wezen kijken, lianne vond het geweldig! zondag was beetje een mindere dag.. mijn god wat was lianne lastig........... maar goed.. we lagen er zaterdag al op tijd in, maar zondag wel hele dag op pas geweest.. (ouders in het zeeuwse) was wel gezellig maar net te laat terug.. thuis gegeten en 1 op bed gelegd. gelukkig was het verder wel gezellig 's avonds Vannacht waren wij met zijn 2-en aant spoken.. slaapt lianne een keer door .. maar meteen op een leuke manier besteed @ chicken: wow.. volzinnen joh?? jeetje... das wel echt super goed 2 panos: hij zegt zelf ook al, van mij mag die baby snel komen, dan is hij ook vrij.. tuurlijk is het dan pittig, maar goed .. verplichte middagdutjes 2 happy": gefeliciteerd! @ hier: joepie!! beide suikertantes hebben ja gezegd! @ dees: ja! dat systeem zoek ik inderdaad! we willen straks voor uk2 een pearl en hebben bedacht dat het wel erg fijn is met een maxicosi... dus vandaar! de plaat die je in de auto klikt bedoel je toch he?? en als je er nog 1 hebt, wat vraag je ervoor? @ mroos: 5 kilo!!! wow... GEFELICITEERD geniet er lekker van! en dat in minder dan 2 uur! wow.... wow! wat loop je alleen in je tekst al over van geluk! Klinkt als een mooie prestatie ! mag je trots op zijn! @ amy: wat ben jij een grote meid zeg met op het potje plassen en poepen!! @ spelen: hebben jullie kids ook meer moeite met alleen spelen dan voorheen? @ schoen: heeft hem keer gezet met wortel en water en dag erna zaten er speldjes in! leuk he? en een sint diadeem ... hier mag ze hem van mij dagelijks zetten maar gaat er niet elke dag iets in... en soms vergeten we het wel eens @ memrorie: hebben op ipad bumba en die heeft een memo spel wat goed ging dus proberen nu soms de gewone memorie maar gaat soms goed soms niet.. @chicken: sterkte met je svader @ mili: heeel veeel sterkte meid! weet dat je hier je verhaal altijd kwijt kunt! @ sint: ik probeer filmpjes te uploaden via mobiel maar lukt nog niet helemaal.. @ mroos: klinkt goed! lekker rustig aan doen meid! zag de fotos, wat een heerlijk mannetje @ grote kindjes: op een of andere manier is iedereen tot nu toe van zo'n reus bevallen bij de 2de toch??? begin te vrezen ms ook omdat deze uk bij enkele metingen op 36 weken uit kwam ipv 34... @ boerenkool: melk, zout, peper, gebakken spekjes erdoorheen en rookworst erbij en dan mosterdsaus van de calve (glazenfles) @ panos: alles naar wens verlopen wel met de verbouwing? @ roeltje: gaat lekker bij jullie, hoe gaat het nu met man en lenn? @ kdv: hier word je met 38 gebeld om je op de hoogte te stellen, loopt het op en is kind anders dan anders dan ophalen. anders houden ze er gelukkig rekening mee dat ik niet om de hoek werk. hier dus geen koorts meer, wel hoesten en dus beetje drammerig en hangerig en moeilijk zelf spelen @ drejtuh: dus dan zittie in soort gesloten instelling waar die niet uit kan dan dus?? ben benieuwd ... sterkte!
@Joyce: leuk speldjes!! Dani was 3460 gram, 90 gram zwaarder dan Layla dus hier geen 2e reusje Ja dat zal een gesloten instelling worden waar hij niet weg kan en afhankelijk van de instelling hoevaak hij naar huis mag, soms om het weekend, soms 1x per maand en vaak de eerste maanden helemaal niet.
Ha Joyce!! Wat een lap tekst weer, vind het iedere keer weer knap van je..hihi. Yep hier, hele volzinnen. Ik kan echt gewoon een gesprekje met hem hebben, zo ontzettend leuk. Die klep staat de hele dag niet stil. Wij hadden van de week vis voor 's avonds en ik had ook inktvisringen. Dus ik geef Milan er één, dacht eens kijken wat hij doet. Zegt ie: Hé cirkel. Daarna bijt hij hem door, zegt ie: Hé slang. whahahahaha wij keken elkaar aan en waren stomverbaasd!!
@joyce; Familfix is helaas al verkocht, 1 via Mp en die andere willen de buren graag overnemen ivm de komst van hun 1e kindje. Beau heeft ook wat meer moeite om zichzelf te vermaken, trekt gauw de aandacht en wil heel veel samen spelen. Hij pakt dan mijn vinger en begeleidt mij waar hij mee wil spelen. @Dretjuh; Een gesloten inrichting is best pittig zeg, ik hoop maar dat hij daar gauw op zijn plek is en er natuurlijk op korte termijn een plekje vrij is voor hem. @RiTi; leuk idee zo'n lamp zelf maken. @hier; Beau heeft dus idd flink opgezette klieren! De HA schrok ervan en vond het erg fors! Wederom oorontsteking aan 1 kant, iets geïrriteerde keel en verkouden. Zijn lichaam is zelf al bezig het tegen te gaan, AB willen ze nog niet gelijk mee starten. Wel moet ik doorgaan met de PCM. Nu 2 dagen aankijken wat de zwelling doet, wordt het groter moet ik gelijk bellen...is het na 2 dagen nog zo dan moet hij weer beoordeeld worden. Ik ga er nu weer vandoor, heb om 14u gesprek op mijn nieuwe werk.
@ chicken: hihi, wat een grapjasje Ach, doe mijn best met bijlezen en reageren voorlaatste dagje voor verlof he, dus sowieso langzaam afschakelen
@Chicken: zo knap van Milan, ik had dat met Layla ook op die leeftijd maar dan sta je inderdaad continue stomverbaasd naar m te kijken dat hij/zij zo goed kan praten @Dees: arme Beau Hopelijk snel beter.. t kereltje Veel succes bij het gesprek!
@Dretjuh..hahaha..dus Layla had dat ook!! Ja, zitten we elkaar echt aan te kijken joh... En ook bijvoorbeeld als ik vraag: wil je drinken. Zegt ie: nee DANK JE. whahahahahaha...echt geen idee waar dat vandaan komt hoor.
Hoi allemaal! Zo, net mijn fruitcoctail die de kraamhulp elke dag maakt, op. Hier nog steeds flink aan het genieten. Abel is alweer 20 gram aangekomen, dus we gaan de stijgende lijn op, ben érg benieuwd hoe snel dat gaat, en of ik panos mag gaan overtreffen haha, Boaz kwam namelijk op de bv ruim een kilo per maand aan, dus als dat zo is.. @Joyce, haha, ja, allemaal reusjes hé, maar niks te vrezen hoor; met 4 persweeen en 2 hechtinkjes is Abel geboren, ik had veel erger verwacht haha. Jij weet het geslacht niet toch? Bijna verlof, heerlijk! @Chicken, Wat leuk, 'dank je' haha. Milan was er ook al vroeg bij he met praten, dat weet ik nog wel van de meeting. Heerlijk, trots op zijn! @Dees, ach arme Beau, en arme jij. Zieke kindjes vragen veel energie hé(het zorgen maken ook..). Hopelijk knapt hij snel op. @Dretjuh, hopelijk brengt de gesloten instelling rust voor hem en voor jullie. Het klinkt heel zwaar maar deze instellingen zijn vaak juist heel gezellig en veilig voor probleemjongeren. Vaak ook genoeg te doen qua sport en dat soort dingen. Ik denk dat het een goede tijdelijke oplossing is! Maakt het niet minder zwaar voor jullie natuurlijk.. Hier een foto van zaterdagochtend trouwens.. Bekijk bijlage 198767
Ohhhhhhhhhh MRoos wat een heeeeeeeeeerlijke foto!!!!! Het genieten straalt er vanaf zeg!!!!!!! Wil ook! Wil ook!
Mroos wow wat een prachtige foto Hier terug van de ha.. Hij heeft in de wachtruimte wat gespeeld, maar klom daarna weer in de buggy en dommelde wat in.. Ha was helemaal verbaasd, altijd als hij Lenn ziet zit er volop leven in.. In de spreekkamer begon hij 'gelukkig' te hoesten zodat hij kon horen hoe het klinkt.. Hij schrok ervan.. Longetjes geluisterd en tot zijn verbazing zijn die helemaal schoon.. Alleen vertrouwd hij het toch niet.. Over twee dagen terugkomen als het niet beter gaat of als de koorts aan blijft houden.. Daarnaast zei hij dat als hij niet weet waar het precies vandaan komt hij ook niet weet hoe het gaat i.c.m. mijn zwangerschap.. Omdat de boel natuurlijk al getriggerd is hoeft er maar een infectie bij te komen en de harde buiken zetten alsnog door.. Mocht het zo zijn dat ik het alsnog niet vertrouw of er komen klachten bij, dan morgen even weer bellen.. we zullen zien.. Lenn hangt nu weer op de bank.. Zo slapjes was hij zelfs vorige week niet
@Mroos: wat een gezellige foto zo van jullie op bed Nee precies die instellingen zijn (voor zover ik gehoord heb) niet alles, maar geven hem wel de mogelijkheden alles te doen zoals sport of school, maar hij kan daar niet weglopen of te laat komen waardoor hij in de problemen raakt. (meneer was vanochtend weer te laat op school) Het is in ieder geval 2 jaar lang een veilige plek voor hem of hij/wij dat nou leuk vinden of niet. Ik heb hem liever daar dan bij ons en dat alles mis gaat. @Roeltje: arme Lenn, ja lastig dat hij eigenlijk nog niks kon doen. Ook niks voor het hoesten meegegeven voor Lenn? @Hier: kids zijn lekker aan het spelen. Peter heeft woensdag een intake in Eindhoven.. tja je moet toch iets he.. baal dr alleen van want wil zo graag naar huis. maar we maken het beste ervan
@mroos; Mooie foto, je kunt zien dat je trots bent Boaz kijkt ook zo blij, geweldig! @Joyce; Het spijt me! Nog 2 daagjes werken begrijp ik? Schiet het thuis al een beetje op? @Roeltje; Succes en sterkte met Lenn, heeft hij nog koorts? @hier; Net maar even een bezoekje gebracht aan het tuincentrum. 1 nieuwe plant gehaald en wat decoratiespul met kleine plantjes om de boel op te fleuren. Lekker gezellig en nieuw
@ chicken: de mc heb ik nog, maar die past ook op die plaat.. en die plaat vonden we 2 jaar terug vooral duur.. maar nu we de pearl hebben plus plaat en weten dat de mc erop past vragen we ons af waren we niet meteen de plaat hebben gekocht... klik en klaar, ideaal! @ mroos: heerlijk dat je zo geniet! leuke foto ook
2 dees: ja hoor, nieuwe plankjes hebben en klaar hihi en ff checken of ik alles voor een 2de wieg heb geeft niks hoor van die plaat, was ook niet snel mer reageren