December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ahhh Dretjuh.....ik vind het zo rot voor je....weet niet wat ik moet zeggen...

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @drtejuh: Wat ongelooflijk klote voor je!! Hoop echt dat ie weer bij zinnen komt en jullie er samen uit komen! Hou je taai daar!!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Poeh meis. Het gaat er bij mij ook echt niet in hoor. Maar als hij erop aanstuurt, dan moet je inderdaad maar zaken gaan regelen. Maar ik neem aan dat je bij je ouders nog wel even terecht kan? Dan hoef je niet op stel en sprong zaken te gaan regelen die onomkeerbaar zijn.

HIer
    KIespijn is gelukkig over. Kerstinkopen voor het grootste gedeelte gedaan. Helaas nu echt een maandje heel weinig geld, dus moeten even goed bezuinigen. Hadden ook veel minder spaargeld dan ik had verwacht. Tis een duur jaartje geweest.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @collo...daarom doen wij geen kadootjes dit jaar...aanbouw, inrichting, verjaardag en sinterklaas in december....ik ben al blut!

5. mroos

mroos Niet meer actief

Ach lieve Dretjuh, ik vind het echt heel naar. Hij kan je toch niet zomaar in de steek laten? Jullie hebben twee kinderen?
    Jullie leken me juist altijd zo gelukkig samen pff.
    Dat heen en weer reizen kan ik wel inkomen, maar dan kan je toch ook gewoon weer lekker samen in NL wonen? Heb je ook dat gedoe met jou ouders en Peter niet.. En met geld omgaan kan je ook leren toch?
    Maargoed, als zijn besluit vaststaat dan is dat zo ja. Nog even bij je ouders kan wel toch?

Dikke knuffel vanuit hier iig.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ geld; t is zo weg altijd :(

Hier wel een 13e maand, en die hadden we al ingecalculeerd (lees: uitgegeven).
    Wel een voordeeltje doordat Dennis nooit spaarloon heeft genomen, en nu dus nog een jaar kan inleggen en die in januari terug krijgt met bijbehorend voordeel.

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Blut, blutter, blutst... Fijn 2 huizen, 2 kinderen en alle apparatuur die vervangen moet worden.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Wij krijgen in januari gelukkig ook nog wat spaarloon van Ferdy en een afkoop van mijn pensioen via Start dus dan hebben we iig weer wat spaargeld. Dan weer snel aangifte doen zodat we weer een wat dikkere spaarrekening hebben.

Dretjuh
    Weet natuurlijk net precies wat hem dwars zit maar heeft hij niet het idee dat hij faalt als man door het niet hebben van (genoeg) werk, het getob met zijn stiefzoon, het heen en weer gereis etc. Heeft hij het niet gewoon moeilijk met wat hij jullie aandoet? Of zijn het echt wrijvingen tussen jullie?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Jee, jij zit nog steeds met je andere huis natuurlijk. Jee.... dat moet er ook behoorlijk inhakken zeg.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Oooow, twee huizen hakt er behoorlijk in.. Dacht dat je je huis al verkocht had joh..

Dretjuh
    Relatietherapie? Is dat niet een optie?
    Ow getver, volgens mij willen we dit allemaal voor je oplossen..

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    jullie zijn ook allemaal zo lief voor mij, waardeer het echt heel erg.

tis bij peter denk ik alles bij elkaar, wrijvingen duren maar even en we zijn ook zo'n lekker stel samen vind ik, 2 tegenpolen, dat knalt er vanaf goed of fout.

blut... tja kan er over mee praten ;) hihihihi
    zo heb je alles, en zo heb ik niks meer.. maar peter laat me/ons niet vallen dat heeft hij me echt wel duidelijk gemaakt. Hij zal mij en de kids altijd goed blijven steunen, ook financieel. maar ja... All I want for christmas........................

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Nogmaals: ik hoop echt dat ie bijdraait!! Misschien moet hij even wat tijd hebben om alles op een rijtje te krijgen. Anyway, wie ben ik, zit ook maar te verzinnen hoe iemand die ik niet ken zou moeten denken... Dretjuh, als ik iets voor je kan doen! Al is het maar met een middagje afleiding... En als je geen auto hebt, dan plannen we gewoon een zp date bij jou in de buurt!!!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Er is weer een update over Romy..
    Kort gezegd: Ze heeft een terugval gehad.. Als ze weer een terugval krijgt als ze van de ECMO af is, doen ze niks meer.. Hun meisje is uitbehandeld :(

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jeetje wat verschrikkelijk Roeltje! Ik ken het verhaal niet (heb je een link naar iets ofzo??) maar wat erg :( zoiets is niet in woorden uit te drukken.....

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; meisje toch :(
    Wederom schrik ik weer van je bericht! Dit hadden we met z'n allen toch echt niet zien aankomen.
    Jullie leken me zo'n perfect stel wat gewoon alles heeft, niet negatief bedoelt! Ik hoop echt dat jullie je weg naar elkaar weer terug vinden en dat hij inziet wat jullie aan elkaar hebben.
    Het eerst wat mij niet gelijk bezig houdt is...wat als je nu wel zwanger was geweest nog, en dus niet die vmk had gehad...was dit dan ook zo gegaan? Het is natuurlijk niet iets waar je graag aan wil denken maar dit schoot nu gelijk door mij heen.

@Roeltje; Wat een update! Pfff de tranen springen weer in mijn ogen :(

@financieen; Deze maand is idd wel erg, volgende maand gelukkig weer wat normale dingen en moeten ook echt even bezuinigen.
    Met de verhuizing in zicht hebben we mooi de tijd even wat dingen op een rij te gaan zetten en te kijken of het goedkoper kan.

@hier; Werd rond 12.30 gebeld door het KDV dat Beau weer 40.3 had...niet veel later heb ik hem opgehaald. Ik heb gelijk de HA gebeld en moest gelijk langskomen vanwege dat Beau benauwd was, hoge koorts heeft en niet of nauwelijks wil drinken.
    Beau heeft weer een oorontsteking aan beide oren, ook een virale luchtweginfectie...heb een recept mee gekregen voor wederom een AB-kuur maar zag later bij thuiskomst dat het de amoxi was waar Beau de laatste keer een allergische reactie op had laten zien, dus morgen maar even bellen dat dit wel goed in de computer bij de HA gezet moet worden!! Dit mag hij dus echt niet weer hebben!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Zie dat Collo al een link had geplaatst.. Vreselijk verhaal, dus bereid je voor (voor zover dat kan in dit geval:()

Dees
    Wow, dat is slordig van de ha/apotheek (of wie er voor zorgt)
    Morgen direct even bellen idd.. Arme Beau..
    Beterschap!

Hier: Zielig! (Oke, hormonen, maar toch)
    Ineens gebonk van boven en huilen! ja echt compleet over zn toeren!
    Kom boven, staat meneer heel verdrietig bij ons grote bed.. Ik kom de slaapkamer in en kwam meteen op me af vliegen.. Normaal is hij nooit voor 23.00 uur wakker en ik lig er eigenlijk altijd om half 10 wel in.. Mannetje krijgt zijn achterste kies door en is vreselijk verdrietig en onrustig.. heeft er echt last van..
    Arm schaapje:(

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Een beetje laat opblijven zit er voor jou dus niet meer in.

Dees
    Wat een stomme fout van de ha! Balen dat hij toch stiekem weer zo ziek is.

Hier
    Ook nog naar de ha geweest met Lizzy en Amy. Lizzy heeft van die bultjes om haar mond en wilde even zeker weten dat het geen schimmeltje was, was het gelukkig ook niet, dus niks aan te doen behalve vaseline smeren.
    Ook nog even voorgelegd dat Amy nog steeds van die episodes met enorme diarree heeft. Ze lijkt wel ergens allergisch voor te zijn, maar ik kan er geen regelmaat in zien. Ze reageert iig heel erg op vruchtensappen en ik vermoed ook op te veel melkprodukten. Maar ze schijnt er zelf geen last van te hebben dus besloten geen verdere onderzoeken ofzo te laten doen. Kunnen zelf een gaan proberen om dingen weg te laten en te kijken of het dan beter gaat.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ga het toch lezen..... t zijn de blije verhalen dat ik nu niet aankan ;)

@Dees: dat is precies wat ik ook tegen peter had gezegd... wat als ik die miskraam niet had gehad.... zei die niks op...
    voor hem was die streep niet duidelijk genoeg dus is er eigenlijk niks gebeurd in zijn ogen......

Maar wat sneu dat Beau zo ziek is :( arme jongen....
    erg slordig dat ze hem dezelfde AB kuur wilde geven :S

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ik kreeg vandaag de vervanger van mijn eigen HA, wanneer niet...;) Nu achteraf gezien had ik het wel verwacht van haar.
    Gelukkig heb ik nog niet de AB in huis gehaald, ik heb alvast een recept gekregen just in case...vannacht en morgenochtend ff zien hoe het gaat en dan kunnen we alsnog altijd starten met de AB.
    Kiezen die doorkomen zijn ook pijnlijk, dacht ook eerst dat Beau er mee kampte maar blijkt dus toch weer wat anders te zijn.

Deel Deze Pagina