December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Begrijpelijk, maar wilde je toch even waarschuwen;)

Collo
    Vruchtensappen geven bij kleintjes toch sowieso diarree? :) Of zeg ik iets raars?
    haha valt mee hoor, hij slaapt alweer en ik zit weer film te kijken.. Het is ook geen probleem hoor om hem weer terug in bed te krijgen.. Maar ben er vaak te lui voor :D

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wat erg voor Romy en haar ouders.... hartverscheurend zeg :(

Ik krijg trouwens ook weer last van mn linkerknie dus mag snel weer naar de fysio :S
    gaat zo naar bedje toe..... ben op....

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    trusten meid.. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht..
    knuffel!

ik ga ook zo richting bed.. Lenn slaapt nog :) Tot morgen!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Heb je vandaag eigenlijk nog met hem gepraat? Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.

Roeltje
    Vruchtensappen zijn altijd wel laxerend, maar bij Amy komt het lijkt wel 3x zo hard aan.
    Ik krijg Amy van het KDV bijna altijd in andere kleren mee terug dan ik haar gebracht heb. En als ze dezelfde kleren aan heeft zijn die vaak al een keer gewassen en gedroogd daar, dus dan is het haar tweede en soms zelfs derde set kleding.
    Lizzy heeft het een stuk minder gelukkig.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ach, Beau zo ziek :(

@ Roeltje; agussie, dacht hij zijn mama aan te treffen zit ze nog beneden. Hopelijk zet die kies snel door, is hij daar in ieder geval van af.

@ Collo; dat is wel heel veel, lijkt dan toch dat ze inderdaad ergens gevoelig op reageert. Maar ja, kom er maar eens achter voor wat.

@ lieve grappige Maura; vanmorgen heerlijk aan het spelen onder de kerstboom (waarin ook slingers hangen), kerststal uitgeruimd, poppetjes van de speelboom er in en lekker aan het kletsen en zingen. Toen ik inmiddels voor de tweede keer 'lang zal ze leven' voorbij hoorde komen vroeg ik wie er jarig was. "Jezus" antwoordde ze laconiek, de speelboompoppetjes hadden zich allemaal om de kribbe verzameld waar het jarige jobje in lag :D. Met dank aan Dick Bruna die dus heel helder heeft weten uit te leggen hoe dat nu zit met dat kerstfeest :).

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Hier vandaag ook het kerst boekje binnen gehad. Boekje is uit 1976 dus gaat ook al even mee. Staat alleen niet op rijm, id dat alleen in de nieuwere versies? Ik heb het vandaag gelijk voorgelezen, maar het is wel redelijk aan de lange kant voor Amy.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, nee hier ook niet op rijm en nog steeds identiek aan die van 'thuis', ook uit '76 :D.
    De laatste pagina heeft ook geen plaatje, dan is ze dus ook al van schoot. De plaatjes kijken is ook het leukst. De dvd is precies het zelfde, de beelden bewegen een beetje, het wordt voorgelezen en er zit soms een deuntje bij. Daardoor weet ze wat er gaat komen en vindt ze het boek ook leuker geworden.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    DVD lijkt me ook leuk, maar is niet los te krijgen. Zal na komende maand Marktplaats een in de gaten houden.
    Bij de laatste pagina was volgens Amy het boekje ook "op". Dat ik bleef voorlezen vond ze maar storend...

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    :x rotje...Maura wakker, poes in de stress...gussie

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik geloof dat ik het allemaal niet meer zo leuk vind.. lenn ligt heerlijk te slapen en mij lukt het niet :x ellendige harde buiken.. bah bah bah..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen! Lenn heeft heerlijk doorgeslapen tot half 6:$ 2e nacht op rij.. Nouja, wel een keer wakker geweest natuurlijk, maar dat geef ik af op zijn doorkomende kies :D

Pff half 3 zag ik nog op de klok.. Heeft daarna boven gespeeld tot half 8 en toen maar naar beneden gegaan.. Man smste wel al om half 5 dat ie bereik heeft dus als het goed is is hij idd op tijd thuis.. Kan hij boodschappen doen met Lenn, ga ik slapen..

Nu even verder ontbijten en dan even douchen..

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Nou hier een rampzalige nacht gehad......
    Peter heeft de afgelopen 2 weken heel wat van mij gelezen hier op ZP. Mag.... heb geen geheimen maar kreeg me toch een hoop over me heen. Wat ik hier vertelde over zijn zoon en dat ik nooit wat vertel over ruzie's tussen mij en peter.

nougoed.... ging niet zo lekker gisteravond tussen mij en peter. Met als klap op de vuurpijl dat hij me vertelde dat hij de afgelopen 2 weken gevoelens voor iemand heeft gekregen.
    :(

De reden dat ie ook bij me weggaat is dat ik hem niet de liefde heb gegeven die hij wilde.
    Ik ben niet zo van het knuffelen althans ik geef ze niet gemakkelijk uit mezelf en hij wil heel veel knuffelen.
    Daarnaast schijn ik ook erg veel aan mezelf te denken en bijna elke zin bij mij begint met "ik".
    Dat is natuurlijk altijd al zo geweest en daar issie nu klaar mee....

Zo misschien is het nu wel goed.

anyway, ik ben er helemaal kapot van!
    Dat je man bij je weggaat is al een ramp laat staan dat hij NU al verteld over een ander.
    Relatietherapie staat ie niet voor open, tja... dat begrijp ik nu...
    zucht...............
    moet nog naar t postkantoor en de kapper vandaag maar uit bed komen was al te veel.

kl*tezooi

13. mroos

mroos Niet meer actief

#2213 mroos, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
    Jeetje Dretjuh, wat krijg jij ineens allemaal over je heen van Peter.
    In de afgelopen 2 weken dat jij weg was heeft hij gevoelens voor een ander gekregen en dat zit hem nu al zo diep dat hij jullie relatie geen kans geeft?
    De dingen die jullie noemen zou bij ons allemaal over te praten zijn(geldpatroon, manier van liefde geven, familieproblemen etc..). Ik heb het echt met je te doen meid.
    Wat ga je vandaag doen?

Vandaag even met Abel naar de HA, doorverwezen door het cb voor maar liefst 3 dingen 1. echo voo de heupjes ivm stuitligging tot 32ste week 2. Doorverwijzing voor fysio aan huis voor stijf nekje en voorkeurshouding 3. piemeltje zwelt op als hij moet plassen, kan pijn veroorzaken..

Hij slaapt de laatste dagen al een stuk beter, stukken langer achter elkaar. Helaas had hij gister overdag zo goed geslapen dat vannacht pas om 1 uur in slaap viel, wel meteen tot 6.. Ik zie iig een stuk blijere Abel en een stuk meer uitgeruste papa en mama;).

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Tja peter zn humeur wisselt heel erg, het ene moment is hij erg lief en het andere moment zoals gisterenavond/nacht kennelijk niet.
    Tja valt over te praten, is ook wel gebeurd, maar meer in de vorm van ruziemaken. Ik heb dat nooit super serieus genomen of er echt iets mee gedaan. Dus ik snap hem wel van zijn kant, maar tja uit elkaar gaan is voor mij dan zo drastisch. Als hij dat zo voelt kan ik er niks aan doen. Kennelijk zie ik niet in hoe erg ik ben :S

Geld uitgeven hebben we het vaak overgehad en het lukt ons beide niet om echt te sparen waardoor we elke keer in de shit raken als peter een tijdje zonder werk zit.

Ik ga vandaag wat boeken op de post doen die ik aan een kennis verkocht had, en vanmiddag naar de kapper. Heb n flinke uitgroei.
    heb dr totaal geen zin in, maar t moet maar.....

Ahh arme abel, voor 3 dingen naar het ziekenhuis.
    Hopelijk is alles goed met de heupjes, en kan de fysio snel iets doen aan zn nekje en voorkeurshouding.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello allemaal.

@dretjuh
    We mailen verder;). Zag net jouw mail, Antw krijg je nog;)

@hier
    Vanmiddag naar centerparcs ins Zandvoort. M'n moeder had daar een te groot huisje gehuurd haha. We blijven tot de 26e smorgens waarschijnlijk. Daarna naar schoonzus en zwager kerst vieren..

@all
    Fijne dagen alvast als ik niet meer kom..

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whaaa Levi 3 maanden!

Roeltje,
    Denk dat er iets mis gaat met t groepscadesutje.,,heb nog steeds niks ontvangen. Misschien track en trace even nakijken? Hopelijk komt ie nog,,,,

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mroos; succes bij de ha, hopelijk valt het allemaal mee. Bij Maura veel baat gehad van fysio voor voorkeurshouding, heb je er al een op het oog?

@ Dretjuh; sluit me aan bij Mroos, het zijn dingen die in een relatie niet onoverkomelijk hoeven te zijn. Blijkbaar heeft er voor hem van alles gespeeld lange tijd en is het niet gelukt het daar samen over te hebben. Sterkte meid!

@ hier; lekker zacht weer ondanks dat het grijs is. Lekker stuk gefietst net met Maura en gelijk een boodschapje gedaan.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lemi
    Huh, nog niet binnen? Zal de bon opzoeken, nooit aan de track en trace gedacht:) Veel plezier meid!

Dretjuh
    Jeetje, gevoelens voor iemand anders.. Daar ben je lekker mee.. Weet niet zo goed wat ik nog kan/moet zeggen..

Boodschappen zijn binnen voor volgende week.. Man is sowieso voor 2 uur thuis, dus dat is ook wel lekker.. Ik smste hem vanmorgen hoe laat hij thuis was, want anders wachtte ik nog even met boodschappen doen.. Vorige week zei ik hem dat hij of wij samen de boodschappen moeten doen, want het lukt me niet meer.. Het boodschappen doen op zichzelf wel, maar die krat naar binnen sjouwen wordt teveel.. Dus smste hij terug: Rond 13.00 uur thuis.. Maar je kan toch gewoon boodschappen doen? Je hebt je eigen auto toch bij huis ja..
    Zucht.. Alsof ik dat zelf niet door heb;)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tja peter zal wel gedacht hebben dat ik het op zou pakken en het zou veranderen, maar in mijn optiek is er nooit serieus genoeg over gesproken.
    en dan gevoelens voor n ander... zo snel al.... doet me erg pijn. Kan alleen maar huilen...... ik voel me echt zo verschrikkelijk.
    Ik wil hem helemaal niet kwijt, en het idee van je geliefde met een ander.. maakt me gek.

ga de kids op bed leggen.... laat me eigen vanmiddag inschrijven in tilburg vanaf daar kan ik alles verder regelen.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    godver schrik me dood.. had thee gezet, doe de melk erbij, spat het kopje uit elkaar! net nieuw gehaald gisteren.. au au, kokend heet water:( dat kopje spatte in retekleine stukjes en alles, echt alles zit onder de thee.. tot in de lades aan toe.. kan wel janken, gisteren de keuken schoon gemaakt..

Deel Deze Pagina