Dretjuh ja hoor Nog meer liefhebbers? Hij wil je echt niet nog een kans geven? *hoopt en duimt flink verder* Lenn slaapt.. Keuken is gestofzuigd.. Met schoonmaken wacht ik tot man terug is..
nee dat wil hij niet, zeker niet nu hij gevoelens voor een ander blijkt te hebben. Veel plezier met je mannetje Ik ga zo ns naar de kapper... geen zin in, maar t moet... zo'n naar gevoel in mn buik, ben er misselijk van gewoon
Dat is het nadeel he. Als hij niet wil, houdt het al snel op Het zal wel van twee kanten moeten komen.. Dikke knuffel! Lemi Groepshuilen.. Lucht best op
toch fijn dat ik niet de enige ben die me rot voelt... klinkt raar maar ik heb liever een hoop ellende over me heen dan blije mensen weet niet of LW nog is geweest, maar zij zit in het zelfde schuitje als ik, alleen is zij degene die weggaat. Ironisch..... samen uit elkaar gaan...... terwijl je samen zo goed bevriend bent met zn 4en. 27ste komen ze bij ons een soort van 3e kerstdag "vieren" en we gaan nog samen een dagje weg, heb nog een bon van mn verjaardag. nou... op naar de kapper.... t liefste drastisch kort knippen maar doe ik toch niet
Dretjuh Joh echt waar? Volgens mij heeft ze dat hier nog niet geschreven, of ik heb het helemaal gemist.. Haha ik wil wel even klagen hoor als dat je 'beter' laat voelen Nee even serieus.. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar.. Kan vreemd lopen he.
@dretjuh: Wat een ellende!! En LW ook nog... Hopelijk kunnen jullie elkaar hier doorheen slepen... En dat Peter gevoelens heeft voor een ander maakt het ook niet makkelijk. Nu 'begrijp' ik wel waarom hij er niet voor wil knokken. Vind het erg verdrietig voor je... Hier alles redelijk. Beide ukken zijn weer eens naar de KDV. Maar eerst vanmorgen naar de huisarts geweest... Uk1 heeft een schimmeltje (ze lijkt wel een baviaan). Met dank aan de creche woensdag!! Irritant!! En uk2 heeft een creme gekregen voor een paar ontstoken waterpokken op zn ballen en kont. En trouwens ook anitbioticum omdat hij slijm op zn longen heeft en hoest (al meer dan 6 weken). Moet ik verder nog klagen of is het zo genoeg ellende voor dretjuh @roeltje: Das schrikken! Goede kwaliteit ook bij de Action....
Panos Ach jee, nog steeds een ziekenboegje dus.. Is nu wel klaar hoor, kom op kindjes, nu weer beter worden.. Schimmeltjes, pokjes... Denk dat je een eind komt met de ellende Nou, man mag vanmiddag mooi naar de blokker om nieuwe kopjes op te halen.. Heb de rest weggegooid.. Voor hetzelfde geldt is het een productiefout en zijn de rest van de glazen ook niet stevig genoeg.. Mn hele been is nog rood Pff, man is onwijs vervelend (is nog niet thuis gelukkig, ben m nu al zat) smst ie: Is best grappig.. Mwa, hilarisch.......
Panos. Tjee gaat niet echt lekker hè de laatste tijd.. Arme knaapje pokjes op z'n balletjes.. Hij kan t nog een keer krijgen omdat ie zo jong is toch? Hoop t niet. Roeltje Haha, arme jij Hier Ik moet de koffers nog inpakken..oeps...en we kunnen elke moment weg moeten haha. Hangt er vanaf hoe laat R thuis is..
@ Roeltje; handig, speciaal servies voor 'speciale' familieleden @ dretjuh; LW heeft er hier niets over geschreven, kan me goed voorstellen dat je steun aan elkaar hebt. @ hier; heerlijk rustig, en dat blijft het. Geen speciale dingen voor kerst gedaan of ondernomen, was veel te moe afgelopen week. Dus gewone boodschappen en dat is helemaal prima. Tweede kerstdag even bij mijn broer langs en verder niets, aan de ene kant heerlijk en aan de andere kant een beetje triest. Voor het eerst een jaar niet zelf initiatief getoond en georganiseerd en geen van de mensen (op mijn broer na) die de afgelopen jaren bij ons aan tafel of op de bank zaten hebben iets laten horen. Kan net zo lopen natuurlijk, waait ook wel weer over .
Het zijn nog steeds goede vrienden hoor, is zeker geen opzet in het spel maar gewoon jammer. Heb een heerlijk huis, mooie boom, geweldig kind, fijne man en juist door niets extra's te willen en te doen heb ik er erg veel zin in. We zien wel, alles kan . Ben ook gek op wild en we houden ook erg van koken beiden maar het zat er even niet in om wat te verzinnen zonder dat er stress bij kwam kijken. En laten wij nou helemaal geen kerst nodig hebben om een avondje iets bijzonders te koken . Dennis heeft 2 weken vakantie en we hebben al een heel deel van de plannen en verwachtingen die eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn laten gaan. Hoofdthema is ontspannen en leuke dingen doen, dan kunnen we er wel weer tegen in het nieuwe jaar .
Ah okee, gelukkig maar dat t verder goed zit.. Het zal vast gezellig worden, lekker saampjes met je gezin. Lekker dat Dennis twee weken vrij heeft. R heeft ook twee weken vrij, maar dat moest vh bedrijf haha. Hebben geen plannen behalve met kerst. Oud en nieuw ook nog geen ideeën over eigenlijk. Zien wel..
Ja he.. Uh ik woonde nog verder weg hoor van Utrecht, dus uhm.... ik ben je 3 jaar geleden al tegemoet gekomen, alleen wist je dat toen nog niet.. Wil je wel halen hoor
@ Lemi; maakt toch niet uit waarom R vrij heeft? Lekker van genieten! Dennis is ook deels verplicht vrij, blijft leuk.