December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Vind dat ook absoluut niet netjes van 'm.. Kijk dat hij geen rekening houd met jou is natuurlijk te verwachten.. Maar de kinderen hebben geen idee waar papa nu is.. Maar aan de andere kant zit hij waarschijnlijk flink in de knoop en logische en normale beslissingen nemen is ook niet makkelijk dan..
    Lastig hoor :(

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Graag gedaan. Fijn dat je er blij mee bent. Lamaze is idd erg leuk!

Dretjuh
    Tis ongelofelijk klote, maar het is echt beter dat hij vertrokken is meid. Al die valse hoop die je ieder moment krijgt dat hij toch weer aardig en lief voor je is. Als hij er echt een punt achter wilt zetten dan is dit de manier. En als hij tot inkeer komt, dan gebeurt dat ook sneller als jullie niet op elkaars lip zitten.
    Wat allemaal niet inhoud dat het ontzettend veel pijn doet en ontzettend klote voor je is. Voel met je mee....

LW
    Jij ook heel veel sterkte meid! Hoop dat je snel weer op je pootjes terecht komt. Ik denk dat je een goede keuze maakt.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; de manier waarop zo doet natuurlijk veel pijn. Sterkte!

@ hier; bijna bijna bijna vakantie, Dennis is nu onderweg naar huis!
    Zijn 'kerstpakket' is een bijenkorfbon en 2 ( :() dozen australian bonbons. Ik denk dus dat ik subtiel een deel van zijn kerstpakket ga opeisen :D.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mijn ketspakket bestond uit een springvorm, een pak Honig Apple Crumble, rozijntjes, kaneelsuiker en slagroom en een Itunes bon van 30 euro. Heb wel eens beter, heb wel eens slechter gehad.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Australian bonbonsssssss.....ahhhhhhhhhhhhhhhh zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :p:p:p:p:p:p:p:p

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    2x9 :p ben benieuwd hoe lang die het volhouden

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    peter en chuvy zitten bij esmee nu..... that's all i know

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    euh...ik durf het bijna niet te vragen.... Maar het is toch niet zij waar hij gevoelens voor heeft neem ik aan?

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dacht ik ook even aan....niet te hopen.....

Heb het laatste restje chocolade brownie ijs opgegeten.....schuld van Riti met haar Australians...:):):)

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    heb hem er wel mee geconfronteerd maar werd uitgelachen want dat was absoluut niet waar... ik geloof hem wel... maar t knaagt wel aan mij.

als t maar niet wederzijds is dan :p

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    peter leest dit trouwens allemaal (hoi peter) en vind dat ik behoorlijk zielig doe en niet alles vertel.
    tja misschien, ik hoef niet elk detail uit het raam te hangen, maar als ik mezelf terug lees neem ik t nog behoorlijk voor hem op... of zie ik dat dan weer verkeerd :(

net op fb met hem gepraat maar hij is alleen boos op mij, ksnap dr nix van :S

zit nu met zn broer en vader te chatten, die zijn super lief voor mij.... fijn :)

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    jeetje dretjuh meid wat een rotsituatie! Ik zag op fb iets voorbij komen. Sterkte lieve meid, weet verder ook niets te zeggen....

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Tja...ik vind het een beetje zielig dat hij dit allemaal meeleest. Blijkbaar is hij een beetje bang wat jij allemaal schrijft??? Vertrouwt hij jou dan niet ofzo....volgens mij is hij degene die niet te vertrouwen is. Sorry hoor....maar ik vind dat hij echt bizar reageert...wie moet hier nou kwaad zijn op wie?? En zn reactie om zo hard te gaan lachen vind ik ook raar.....zenuwlachje misschien? Kan hier heel slecht tegen...heb echt met je te doen meid. Knuf.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als Peter dit leest zal hij wel niks beters te doen hebben (hoi Peter). Vind dat wij ons nog aardig inhouden. Het is ook niet gek dat je het voor hem opneemt, je houdt nog van hem en wilt het liefst dat alles weer wordt zoals het was. En als je je relatie en je hele gezin beëindigd in je eentje zonder de ander überhaupt een kans te geven... Denk dat ik een ban krijg als ik ga uitspreken wat ik daarvan vind. Ik moest maar eens ophouden...zit me kwaad te maken.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Meid wat heb ik met je te doen, vooral omdat ik nog niet zo lang terug dacht voor precies hetzelfde te staan.
    Als ik even heel eerlijk mag zijn vind ik dat Peter zich behoorlijk kinderachtig gedraagt, natuurlijk weten wij niet hoe de gehele situatie in elkaar steekt maar ik vind het maar wat vreemd dat hij dus nu bij LW blijkt te zitten!? Zet jij daar niet je vraagtekens bij?

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tis niet zomaar volgens peter, tuurlijk is er altijd wel iets.. ik ben ook niet makkelijk. de ruzie's / woorden gingen altijd over het zelfde en ik ben niks veranderd (peter ook niet) dat is hij beu.
    Vind wel dat hij nu een tikkie alles te negatief inziet... maar dat kan ook niet anders als je het beu bent.

ach..... met die gedrag maakt hij het er voor mij alleen maar makkelijker op.
    Maar ga liever normaal met elkaar om....

ik ga proberen te slapen...... alles spookt door me heen...

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    laten we t niet meer over peter hebben, wil niet nog meer gezeik met hem :(
    zou ook haast niks meer willen plaatsen omdat ik toch commentaar krijg, maar dat doe ik niet...ik moet het kwijt, en graag aan jullie en dat blijf ik gewoon doen want ik weet dat dat kan.

tja... kan er niks meer op zeggen.... ben er stuk van dat mn huwelijk kapot is, houd super veel van hem.
    ga nu echt naar bed, truste iedereen en sorry dat ik nu alleen over mezelf kan lullen :S

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Probeer maar een beetje je rust te krijgen...truten dretjuh.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Truste meid.

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees sorry nu maak je me even pist hoor. als hij mijn zit zet je er dan geen vraag tekens bij?
    pardon??? hij is ook net zo goed een vriend van mijn net als dretjuh.
    ik heb beloofd dat ik hun beiden steun in welke opzichten.
    ben niet gewenst van deze uitspraak.
    kan wel zijn dat het bij mijn ook niet lekker loopt maar ik pik geen anders mans vent in hoor!!
    is onderdak geven nu ineens een probleem?
    ze weet tenminste dat hij mijn en l is.

@all ik wou het liever voor me zelf houden,en later melden over l en ik.
    we wouden vanavond erover praten maar goed dat wordt dan morgen na het werken.

Deel Deze Pagina