gut wat zijn wij gaar van vannacht Ik heb vanmorgen al zitten kleien en rommelen met Maura en heb nu net Dennis met haar naar de kinderboerderij gestuurd. Had eigenlijk zelf wel gewild met dit heerlijke zonnetje, maar het is even efficiënter zo. Huis lekker op rode is ook wel fijn en hij stond vanmorgen de bovenverdieping al te stofzuigen. dussuh...in de kuiten....
Collo en gezinnetje zijn net weg. Wat zijn het toch lieverds! 2e kerstdag komen ze nog eventjes om de auto op te halen. was een fijne afleiding, heb dr even niet zoveel aan gedacht allemaal. Hopelijk vanavond nog een keer
@RiTi; lekker rustig aan, hier ook. Zijn ook even best moe van die slapeloze nachten. @Dretjuh; Fijn zeg dat het gezellig was, nu kun je je ook even verplaatsen nu je een auto hebt. Lekker je gedachte proberen opzij te zetten, veel plezier vanavond.
Zo, nog even de laatste boodschapjes gehaald... ALleen weer roomboter vergeten dus Ferdy mag zo nog even.... Dretjuh Verbaasde me eigenlijk dat Ferdy mee wilde. Die vindt jou ook lief geloof ik... Vind het bij jou ouders echt alsof ik er al 20 jaar kom, heel gek. Je ouders zijn lieverds! Als je eerste en tweede kerstdag de auto wilt gebruiken, doen he? Qua benzine hoef je het niet te laten want hij rijdt toch gratis. Als ik het nog maar tot thuis red met de benzine die je er in laat zitten vind ik het best. Blij dat ik je even in het echt gesproken heb, ondanks de aanleiding toch erg gezellig.
@Collo: vind t ook erg leuk/lief dat ferdy mee wilde. als ie dr niks aan had gevonden ofzo wassie wel naar zn ouders gegaan. ja erg leuk van hem.. maar zoo super lief van jou/jullie dat ik de auto mag lenen. Nu kan ik kerstavond samen met de kids en familie vieren Doet me heel erg veel, is een groot gebaar! Vond t erg fijn dat jullie er waren, was een leuke afleiding. En wat zagen Amy en Lizzy er super leuk en knap uit, ze waren ook zo onwijs lief! Op t laatst toen je me die knuf gaf brak ik bijna, maar heb me nog ff groot kunnen houden.. Bedankt, je bent een topper!!!
Collo Je bent een schat Lief om je auto uit te lenen.. Hihi hier is man ook naar de winkel Dretjuh Probeer een beetje plezier te maken meid, al snap als dat wat minder goed lukt.. Verjaardag gehad, was wel gezellig.. Nichtje van mn man werd 10 vandaag.. Nu net weer thuis.. Man is laatste boodschappen aan het doen en haalt dan patat.. Lenn was belachelijk vrolijk vanmiddag dus die ligt er op tijd in denk ik
Oja, kat is inmiddels uit de boom.. man deed een poging om m eruit te lokken en beestje klom zo een stuk omlaag zodat man m kon pakken.. Oke, scheelde niet veel of het beestje was gevallen.. Nu belde de buurman of ik wist van wie de kat is.. Zijn vriendin had het beestje naar binnen gelaten (tja, vraag me af waarom, voor hetzelfde geldt is het een buitenkat) en dierenambulance is onderweg..
Fijn dat het beestje uit de boom is! Buiten- of binnenkat als het beest denkt dat het binnen leuk (lees: lekker) is dan gaat hij. hoop dat hij een chip heeft dan is het maar gelijk duidelijk waar zijn thuis is. Maura is zó moe, die is helemaal van dr padje af en nu dus op weg naar bed onder luid protest.
Dretjuh Ja, op het eind had ik ook tranen in mijn ogen hoor. Vind het zo naar voor jou en je kindjes allemaal. En ben allang blij dat vanavond jouw familie bij elkaar is, dat hoort met kerst. Hier Gehaktbrood gebakken, maar het koekjesdeeg staat nog steeds in de koelkast. Helaas nog geen tijd voor gehad. Zometeen misschien even koekjes van maken. Gehaktbrood helaas ook iets te knisperig gebakken, maar smaakt nog goed.
Even om het eens bij jullie na te vragen. Beau heeft vandaag voor de 4e dag op rij koorts wat oploopt tot zeker 40.0 en soms zelfs tot 40.3. Pcm lijkt maar iets te helpen, vrij vlot zit zijn temp weer hoog en daar blijft het ook. Vandaag de dag heeft hij alles qua eten geweigerd, zelfs zijn geliefde boterhammen..hij heeft alleen zijn chocomel gehad + een knijpfruit...vanmiddag onder dwang zijn AB via een spuitje in de mond gegeven en daarna nog 2 spuitjes gevuld met wat sap...dit ging onder luid protest. Nu net weer getempt en hij zit weer op 40.0...ik vind het maar wat lang duren nu en maak me wat zorgen over hem. Hij is veel bleker dan normaal, kijkt met hele vreemd staande ogen en is echt zo mat! Net met J. overlegd dat als hij morgen weer zo is ik eigenlijk wel graag met een HA wil overleggen en eigenlijk de HAP wil bellen. Overdrijf ik nu of wat? J. wou het nog wat dagen aankijken maar ik vreet mezelf echt op wat betreft onrust over Beau.
dees. Ik zou nu al bellen, als Lianne't had !! Dus nee je stelt je niet aan. snap dat je niet onnodig vaak naar de hap wilt aangezien hij wel vaker zoiets heeft wat dan snel over is maar 4dagen zo hoog en ondanks ab weinig verbetering is voor mij'n bel reden... Dretjuh: ik leed met je mee meid!! Ik reageer via telefoon dus kan niet alles zeggen wat ik wil want vws echt onhandig maar ik denk aan je.. Collo: je bent'n topper!! Door jou actie bedacht ik me weer hoe blij ik ben met jullie/dit clubje. Heb dan wel geen auto nodig maar kan zo fijn mijn verhaal altijd kwijt en zo'n kerstactie ik smelt hoor
@ Joyce; hee hoe is het met jullie? @ Collo; niet perfect gehaktbrood is nog steeds heerlijk en koekjesdeeg in de aanslag is toch een heerlijk idee? @ Dees; niet langer over piekeren: doen! Het zal toch aan je blijven knagen, dus laat naar Beau kijken morgen. Vind het zeker niet gek, jij kent jou kind het beste, echt. Ok Jeroen natuurlijk ook, maar stel dat het 'niets' is dan is een bevestiging van een arts echt niet zo gek, in mijn ogen zelfs verstandig. Ik zou gaan.
Ben nu trouwens wel extra blij met onze flinke boom, erg kerstig en ik ruik hem ook nog steeds (sinds 6 dec). Verder dus niet veel ge-kerst hier maar wel prima en nog steeds lekker ontspannen .
@joyce; ik voel me voornamelijk zo onzeker omdat ik de afgelopen tijd al veel bij de HA heb gezeten met Beau. Normaal gesproken gaat het wel over na 3 dagen maar sinds vandaag lijkt het wel erger te worden.. Thanx voor je input. Hoe gaat het met jullie? @RiTi; helemaal, goed verwoord ook. Ik kijk het nu even aan want hij is net in slaap gevallen gelukkig, daarvoor was het wel duidelijk dat hij pijn had...hij zei constant heel zielig "auw" @hier; toch avondje thuis, ik viel net in slaap op de bank.. Ben dood-op en ben wat onrustig vanwege Beau...zit dan liever thuis dan bij de buren. Het is dan wel dichtbij maar ik hang/lig liever op mijn eigen bank
@ Dees; zelfs al zou je energie hebben, echt helemaal lekker ontspannen ben je gewoon niet als je kind ziek is. Zit naar hele gezellig suffe jaren 50 kerstmuziek te luisteren
Nee klopt, J. Is er nu wel heen. Haddeen een kleinigheidje voor buurmeisje gekocht wat toch even gebracht moest worden. Nu komt hij net weer terug om het spel monopoly te pakken...en poef verdwijnt weer.. *vind ik niet leuk* ik zit all you need te kijken, tranen staan in mijn ogen
mmm als ze nu nog gaan beginnen met een spel duurt het nog wel even, inderdaad niet leuk. Dennis neemt een welverdiende lange warme douche en ik eet allerlei restjes lekkers op. Maura slaapt als een blok, mag ook wel na de hele dag zo moe te zijn geweest. Als peuter werkt dat echt averechts, die jagen er alleen maar meer energie door als het al op is. Morgenochtend wentelteefjes en dan lekker wandelen in de polder (als we kunnen vinden wat we zoeken anders langs de vecht ).
Dat duurt idd nog wel ff, ik kruip zo ook maar het bed in denk ik. Ohw je gaat richting molenpolder, mooi daar! Jammer dat er nu geen sneeuw ligt.