December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik sluit me aan bij Joyce en RiTi. Als jij hem mat vindt en het zit je niet lekker, gewoon naar de ha(p) gaan. Hier nooit langer dan 3 dagen koorts gehad, dus zou me dan ook bezorgd beginnen te maken.

Hier net twee slechte kerstfilms gekeken en ondertussen mijn Gingerbread house in elkaar geknutseld en versierd. Ziet er echt heel vrolijk uit. Zag ik een paar weken terug bij de Aldi staan, ga ik voortaan ieder jaar in huis halen, of zelf maken natuurlijk.

Morgenochtend lekker ontbijten met broodjes en rosbief en gehaktbrood...jummie! Kan ik me nu al op verheugen...hahaha. Smiddags komt mijn moeder en dan gaan we gourmetten. Moet alleen nog een leuke aktiviteit voor morgen bedenken. Misschien een wandeling maken? Alhoewel niemand hier in huis echt van wandelen houdt...Misschien een (geo)cache doen, dan hebben we iig nog een doel...

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Waarom ben ik nog steeds wakker?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een luxe.. man is al beneden met lenn.. gisteravond en vannacht alleen maar harde buiken en weeen gehad, maar zet wederom niet door.. nu dus even bijslapen.. donderdag maar overleggen met de vk.. want dit ga ik niet trekken tot 42weken

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen...pff wat een nacht. Milan 4.30...mama ik wil uit! En dat ieder uur en ik kon al niet slapen...

Ach Romy weer een terugval las ik...zo vreselijk..

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mogguh

@ chicken; he bah, zo slopend als je maar niet kan slapen zo. Vandaag rustig dagje?

@ Roeltje; wie had dat gedacht he, dat de gedachte 'dit ga ik niet trekken tot 42 weken' nog door je hoofd zou gaan. Maar kan het me goed voorstellen, doorzetten of ophouden.

@ Collo; foto van je huisje? vakantie gevonden?

@ hier; best goed geslapen, wat een feest is dat zeg.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: arme jij, ik snap dat je dit niet tot 42 weken gaat trekken :( Hopelijk mag je snel je meisje gezond en wel in je armen sluiten!

@Chicken: oempfff 4.30 ... jeetje.... je zult wel gaar zijn zeg :(

@Hier: feest gisteren ging met zeer gemengde gevoelens. In het begin was ik best sterk, halverwege het feest (toen de muziek aanging) toen brak ik soms wel ff....
    Daarna ging t erg goed en kon ik zelfs wat meezingen en dansen (met dani in mn armen... dan gingen de liefdesliedjes maar over hem hihi)

kids hadden een leuk kerst snoepmandje gehad, ik had een leger van 15 a 18 man vol steun waar ik heel erg veel aan heb gehad. De laatste tijd ging t niet goed met mij en de fam, nou die tijd heb ik gehad, heb nu echt mn familie weer terug voor mijn gevoel.

Strakjes de kids hun cadeau's laten uitpakken.
    Ben alleen bang.... zal op FB vast van peter een berichtje hebben en ben gewoon bang dat ik me weer rot voel daarna.

@Collo: de auto heeft het errug goed gedaan, hij mag me wel ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    had al even gereageerd op fb.. *knuffelt je even plat*

ik ga mn bed maar eens uit denk ik :D

chicken
    oei das vroeg.. beetje jammer :(

riti
    haha wat een goede nachtrust al niet kan doen:D

8. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen! Fijne kerst allemaal!

@Collo, klinkt alsof je er een heerlijke dag van gaat maken vandaag, en wat een lieverd ben je voor Dretjuh. Wat is een gingerbread house?

@Riti, best goed geslapen, best goed toch;)?Laatste kadootje binnen gekregen gister, ook hartstikke leuk!(en nu al veilig voor Boaz om zelf te lezen haha).

@Roeltje, die voorweeen heb ik ook weken last van gehad. Ik riep ook met 37 weken toen dat ik dat nooit vol ging houden.. maar ik moest helaas wel tot 40+5. Ik had er ook elke dag last van, irritant hé?! En waarsch doet de vk er toch echt niks aan.

@Chicken, ach, vroeg wakker dus. Hoe is het verder met je en met je kleine meisje;)?

Hier begon de ochtend al slecht. Abel was alweer een paar dagen verkouden en aan het hoesten en vanochtend had hij 38 graden, hij heeft echt een weerstand van niks(die virusjes dwalen hier al weken door het huis).
    De kerkdienst met zn 4en ging dus mooi niet door, dus Gijs is met Boaz gegaan, maar die was dáár weer sagerijnig over, dat hij alleen moest.
    Net weer getempt en had toen 37.8, dus ik hoop écht dat hij niet boven de 38 komt want als dat zo is zit er waarschijnlijk ook weer een ziekenhuisopname aan vast, omdat het twee keer in zo'n korte tijd is.
    Vanavond eigenlijk naar schoonfamilie en daar heb ik echt zin in, nog geen idee hoe dat nu gaat lopen.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hihi haaii Mroos...met ons is het goed hoor!:D

Wat een heerlijk rustig dagje hier..net met zn drietjes gewandeld...heerlijk! Milan is lekker aan het rommelen in huis.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; klinkt fijn, lekker rustig aan :)

@ Mroos; oh jee, dat is aan de hoge kant voor Abel. Wat balen dat jullie nu niet met zijn vieren konden gaan vanmorgen. Hopelijk blijft het hier bij en kunnen jullie wel gezellig met zijn allen naar je schoonfamilie.

@ dretjuh; fijn dat je familie er voor je is, geeft een goed gevoel lijkt me.

@ Roeltje; nog nieuws over de poes?

Heerlijk gewandeld, er was echt helemaal niemand te bekennen. Het was ook niet bijzonder mooi weer maar nog best zacht. Nog niet echt de goed plek gevonden maar we komen er wel. We liepen nu deels door een stiltegebied voor vogels, wel leuk dat je dan ook gelijk veel en hele andere vogels ziet (en daar houdt mijn vogelkennis ook op :p). Maura lekker voluit zingen natuurlijk want hoe stiller hoe beter :D.

Lekker rozig samen een berg wentelteefjes verorberd (ideaal, van afbakstokbroden) en nu lekker lui op de bank en Maura in bed.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    he getver.. Hopelijk wordt de koorts idd niet hoger.. Arm ventje:( Beterschap!

Chicken
    Heerlijk he zulke dagen:)

Riti
    Whaha hier net zo hoor.. Is het heerlijk stil in het park komt aapje er aan om daar verandering in te brengen :D
    Oeh, lekker.. wentelteefjes :D

Tjonge, alles loopt perfect vandaag.. Eerst lekker stokbroodje kruidenboter gegeten.. daarna gespeeld.. Man snel gedouched en met Lenn naar beneden voor een broodje zodat ik uitgebreid kon douchen.. Lenn ligt inmiddels een kleine 3 kwartier te slapen en wij hangen wat op de bank..

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: ahh wat sneu dat de kleine Abel zo ziek is. Wist niet dat als je 2x in korte tijd ziek bent dat je dan een opname krijgt. Hoop dat dat niet t geval gaat worden voor jullie.
    Sterkte met de ziekenboeg!

@Riti: zeker een fijn gevoel!
    Wauw klinkt als een heerlijke kerstochtend bij jullie, lekker buiten met de vogeltjes en dan wentelteefjes, yum yum

13. mroos

mroos Niet meer actief

Net getempt en hij had 37.3! Hij is niet lekker maar het lijkt erop dat de 38 even een uitschietertje was.

@riti, klinkt als een heerlijke ochtend!

@Dretjuh, ik weet niet of dat altijd zo is, maar bij Abel zeiden ze dat als hij binnen een paar weken weer koorst kreeg, ik meteen weer moest bellen omdat het dus nog steeds nieet 'hoort'.
    Las op fb al dat je een fijne avond hebt gehad, erg fijn! Ik denk regelmatig aan je, heb het heel erg met je te doen.

14. mroos

mroos Niet meer actief

Check hier trouwens onze gigantische speelgoedtreinbaan van BRIO van Gijs... eeeh Boaz;).

Bekijk bijlage 209622

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; wauw, dat is een mooie brio verzameling, vind ik zelfs leuk :).

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: lief dat je aan me denkt... vandaag gaat het redelijk.

@Hier:
    Ben n beetje aan het berekenen wat ik strakjes kan verwachten financieel, ook kinderopvangtoeslag is goed als ik werk.
    Kan de kids dalijk 2dagen per week naar de opvang doen zonder TE veel te moeten betalen.
    was anders 625 euro per maand per kind geweest *schrik!*
    maar daar word ruim 540 euro van vergoed.
    Even met Peter overleggen of ik ze kan aanmelden, wil niks doen zonder overleg uiteraard.

Zolang officieel niks geregeld is krijg ik nu van peter 250 pond op de rekening gestord voor de kinderen.
    Kan ik de luiers en dergelijke toch aanschaffen, Dani moet nog een extra pyjama en broekje hebben voor hier, layla had nog maillots nodig.

Vanavond komt peter waarschijnlijk om de laatste spulletjes te halen dus ben benieuwd hoe dat gaat en hoe ik me daarna voel.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ow ja kids hadden leuke cadeau's
    Dani:
    - stoere jongens kleurboek
    - vliegtuig van little people
    - loopfietsje in vorm van motor (moet nog geleverd worden)
    Layla:
    - 2 setjes met kleding voor haar baby-born
    - make-up tekenboek
    - kokssetje met schort, pannenlapje, lepel en muts
    Samen:
    - schildersetje
    - een slee *hehe eindelijk!*

Peter was wel zo lief om voor mij de nieuwste cd van mn favo bandje te bestellen voor me.
    Voelde wel eenzaam zonder hem :(

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jaaaaaa, heb een leuk geboortekaartje gevonden!!!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemiddag,
    Kindjes liggen lekker op bed, dacht even een leuke kerstfilm te gaan kijken, maar helemaal niks op tv!!! Ik baal!
    Danmaar even mijn gingerbreadhuis laten zien hier.
    Had hm op tafel staan vanmorgen, Amy was hem uitgebreid aan het bewonderen. Ik spoel even een fles voor Lizzy om, draai me om en hé! een snoepje weg en Amy zit uitgebreid te kauwen. Ik vroeg aan Amy: Hé, waar is dat snoepje nou? Met een vragend gezicht keek ze me aan... en keek ook nog even onder tafel voor me..."weg?" Ik hield het bijna niet meer van het lachen. Gelukkig toen ik haar vroeg of zij het snoepje had opgegeten zei ze ja.

Verder koekjes gebakken en....het is me bij 2 van de 3 ladingen koekjes gelukt om ze te laten verbranden....baal ik van. Nou ja, we hebben iig iets. Misschien vanavond nog meer koekjes maken.

Dretjuh
    Blij te lezen dat je het toch gezellig hebt gehad met je familie en dat je weer een beetje aansluiting hebt gevonden.

Mroos
    Hoop echt dat jullie manneke het zelf aankan en niet weer het ziekenhuis in hoeft, arme ziel. Veel plezier bij je schoonouders.

Roeltje
    Ja, wij zijn het ook beu, bevallen jij!:$:D:D Sorry meid. Sterkte ermee. Lijkt me erg naar als het maar blijft zeuren maar er gebeurt niks.

Ah, Ferdy komt met het idee The Hangover2 te kijken...leuk! Tot straks!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wauw je gingerbread house is goed gelukt zeg!

Deel Deze Pagina