Dretjuh Gesloten instelling is dus letterlijk een gesloten instelling.. Lijkt me moeilijk.. Wel een logische en de beste (?) keuze, zeker als hij een gevaar vormt voor zichzelf.. Lenn heeft toch nog wat gegeten.. niet veel, maar ben al blij met iets. Vorige week natuurlijk ook al weinig gegeten.. Om 15.30 uur wilde hij ineens een boterham.. Primaaaaa! Uiteindelijk 2 naar binnen gewerkt Nu zit hij te knikkebollen op de bank.. Heb zijn lievelingsfilmpje opgezet.. Die zal zo wel in slaap vallen.. breng ik hem rond half 7 lekker naar bed Arm ding..
@ Joyce; wat balen dat ze zo aan het spoken was snacht dit weekend, maar daarna dus niet meer? (ja jullie zelf dan). Draagt ook niet bij aan de stemming van je man natuurlijk zo slecht slapen. Leuke schoencadeautjes had Lianne! @ Chicken; hihi heel herkenbaar, leuk he. Hier ongeveer het zelfde vaak met brood, dan neemt ze een hap en ziet ze iets in de vorm, echt hilarisch en vooral erg gezellig. @ Dees; arme Beau @Mroos; wat een heerlijke foto @ hier; opperdepop en mijn humeur is zoek voorlopig, wat een rotmiddag. Maar goed hij is voorbij .
@RiTi: stort je hart maar uit over je middag hoor.... arme jij @Hier: ff heeeeeel erg trots op Dani.. Ik was er heilig van overtuigd dat we voorlopig nog niet met het potje of de WC te maken hadden bij hem. Maar net na het douchen moest hij ff wachten tot layla afgedroogd was en ineens was hij aan t lachen. Stond ie te plassen, te kijken en te lachen.. "Dani wat doe je nu!!" *lachend* en toen zag je hem weer kijken en drukken en een paar druppeltjes eruit komen en weer lachen. hij heeft het plassen echt door !! whaha zooow trots en grappig Hij zegt nu ook steeds meer woordjes, praat alles na.. nog steeds geen zinnetjes ofzo maar zijn woordenschat is wel erg groot
@Dretjuh: terecht een trotse mama! Hier begint ze het volgens mij ook een heel klein beetje door te krijgen. Maar nog niet op het potje of zo. @Riti: ahhh dat is niet leuk een rotmiddag @Roeltje: wat zielig voor Lenn, hopelijk knapt hij snel op @Mroos: wat een mooie foto, echt genieten . @hier: mijn meisje is nu hele tijd aan het tellen tot 12 en soms met hulp ook nog tot twintig . Heb ik een nieuwe rietjesbeker van Avent gekocht voor op vakantie (die gaat makkelijk open en dicht), vertikt ze het om er uit te drinken. Ze heeft nu één van Difrax. Toen had ik ze allebei op tafel gezet, ging ze er wel een beetje uit drinken. Allebei om en om. Gekkerd
Avond dames @Roeltje; Dat Lenn vannacht maar goed slaapt, hopelijk is hij morgen weer opgeknapt. @RiTi; What happend vanmiddag? @Dretjuh; Hihi wat schattig van Dani, misschien is dit wel het begin @Pelikaantje; Hier komt Beau nog niet verder dan tellen tot 3, in zijn eigen taaltje dan welliswaar Goed van Robijn!
Riti Oei, humeur ineens omgeslagen? Of met reden? Dretjuh Jeeeej wat goed van Dani! Knap hoor Pelikaantje haha draakje Robijn Dees Hoe is het met Beau? Lenn ligt alweer een uurtje te slapen.. Ik ga er ook zo in, ben kapot..
Ow sorry dames, geen zorgen hoor. Niks bijzonders, gewoon geen leuke middag. Koud, alleen maar flapdrollen op de weg, heel lang wachten bij de ha, geen leuk consult, een - laten we het 'bijzonder' noemen - uitstrijkje, nog meer koud, nog meer flapdrollen in de stad, nare winkelmensen, niet kunnen vinden, uitverkocht, nog meer zoeken, winkel dicht, donker en nog steeds koud en toen nog een beetje kouder met alweer (!) flapdrollen op de weg. Je kent het wel....
@Pelikaantje: zoow die kan goed tellen, hier tot 5, Layla kon toen ook al heel goed tellen. Grappig dat het zo kan verschillen @RiTi: ow ja... een flinke irritatie en alles zit tegen dag :S brr da's nix whoeps HNTM begint weer
Riti Aaaah was het zo'n middag Aj, das flink balen dan ja.. Herkenbaar.. Tellen eeee, teeee, iiieeee! Woordjes Tintie (drinken), kus, papa, mama, Koko (mofo/bobo, beide dezelfde benaming) Uhm, dat was het wel..
@Roeltje; Beau geeft wel aan dat zijn nek pijnlijk is, verder nog steeds goed eten en drinken. Temp was net 38.0, voor de pijn wel een pcm gegeven. Nu afwachten hoe de nacht verloopt. @RiTi; Het liefste wil je beginnen aan je winterslaap? Balen zeg dat de dag zo naar verliep. Hoe was het bij de HA? @hier; Hebben vanmiddag telefoon gehad van de makelaar...nu goed overleggen wat te doen. Erg blij zijn we er niet mee...dit hadden we dus gewoonweg niet verwacht! Ben er een klein beetje depri van
@ dees; wat hadden jullie niet verwacht? Ha, tja astma dus, zoeken naar de juiste behandeling. Weer wat nieuwe receptjes mee en een verwijzing (er is ook een soort van astma spreekuur oid) Tellen, zoals ik laatst al schreef echt een verschil in tellen en de cijfers in de goede volgorde opzeggen . Echt tellen gaat heel goed, soms ook tot 10 al wijst ze soms wel iets 2x aan bijvoorbeeld. Voorbij de 10 nooit, heeft ze ook nog nooit gehoord denk ik. Zinnetjes zijn druk in de maak, en vaak articuleert ze er ook heel overdreven bij . HNTM-finale is het minst van de serie, echt iets om te kijken terwijl je ook iets anders doet .
@RiTi; Toch astma, ervan geschrokken of toch enigszins wel verwacht? Is te hopen dat de receptjes goed aanslaan. We hebben dus een bod gekregen vandaag, valt verder niet over te praten omdat het alleszeggend is. Hij koopt ons huis voor x bedrag en wij zijn huis voor y bedrag. Hij wil dus aanzienlijk minder betalen dan we verwacht hadden omdat ons verteld werd dat hij wel geld had...zijn max ligt dus op 170.000 *autsj* Hebben dus nu een nieuw voorstel gedaan aan onze adviseur, hopelijk kan zij er wat mee
Dames ik ga lekker naar bed.. Lenn was alweer wakker en dat is vast niet de laatste keer vanavond/vannacht.. Is constant aan het hoesten.. zo zielig..
@ Dees; lastige puzzel dus. Je krijgt toch hoop he, ondanks de eerder adviezen van de makelaar. Ik hoop dat jullie er uit gaan komen, spannend! Astma is de laatste keer ook de conclusie, maar toen zijn we bij het begin begonnen, nu even de versnelling er in .
@Roeltje: haha je zo telt Dani ook, maar ik versta hem wel dus hij weet het wel. @Woordjes: dani, layla, sophie, opa, oma, papa, mama, buiten, koud, heet, auw, weg, pijn, ja, nee, hallo, dag, speeltuin, auto, vliegtuig, thee, drinken, eten, does = douchen, bad, passen = plassen, trap, no, bye bye, star, away, george, dora, plop, Verder kom ik op niks maar zal vest wel wat meer zijn @Dees: wat had de makelaar gezegd dan? Ah w8 lees het al, hmm kan me voorstellen dat het flink tegenvalt.. je huis was toch veel meer waard? @Riti: hmm toch astma.. bummer...... @HNTM: ik vind finale's wel saai, maar.... het is veel extremer qua haar/make-up en kleding en dan beginnen mn handen zoo te jeuken... ik mis het dan ook gewoon.. dat werk. Maar om te zien als aflevering/programma.. neej dat is nix, zeker niet die optredens... rot toch op dat willen we niet zien
@ dretjuh; dat ben ik wel met je eens (HNTM) dat ze wat verder/extremer gaan. Leuk! Maarrrr dan moeten ze de cameraploeg ook goed regisseren want die waren er wat minder mee bezig en daardoor kwam het niet altijd zo uit de verf, en jammer dat het achter-de-schermen gebeuren nu helemaal weg is.
@Roeltje; truste @RiTi; Ergens is er nog een sprankje hoop, maar ik vrees dat dit hem niet gaat worden Niet te snel hè met die versnelling, pas wel op. @Dretjuh; Ons huis staat nu te koop voor 199.500 en krijgen dus een bod van 170.000. Zijn huis staat te koop voor 239.00 maar mogen deze dan kopen voor 225.000. Wij zitten zelf te denken aan 239.00 te betalen en dan 185.000 te vragen voor ons huis. Zo blijft de restschuld beperkt...
@ Dees; dus zelf 14 meer te betalen en 15 meer ontvangen en dat zou betekenen dat het veel gunstiger uit de cijfers en papieren komt. Op zich geen slecht voorstel op het eerste oog: duim duim. Ik bedoel met versnellen ook niks onbezonnen hoor, heb ook een prima ha. Je kan met dit soort dingen erg lang blijven plakken, zelf goed opletten, alles bijhouden, dagboekje schrijven en goed nadenken over je vragen van te voren kan behoorlijk 'versnellen'. Mijn ha mailt tegenwoordig ook in sommige gevallen, kan zo handig zijn .