December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeetje wat een rare acties ineens van m.. mag toch hopen dat zijn kids belangrijk genoeg zijn..
    volgens mij word er alimentatie berekend d.m.v. zijn draagkracht.. zit je idd nog even met engels/nl wet maar je kan dinsdag even het juridisch loket bellen.. die kan je gelik meer vertellen over wat je moet regelen

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    t zal voor hem moeilijk zijn om hier te zitten voor de kids, maar hij kan ze ook meenemen ergens naartoe natuurlijk. Hij mag de kids iig niet in de steek laten, ze hebben hem deze week heel kort gezien en toen was t ruim 2 weken geleden.

tja regelen is een advocaat, maar voor peter is t nu ook belangrijk dat hij een woning in NL heeft, ik zit bij mn ouders maar ja waar moet hij heen. dus eerst dat maar ns regelen, t huis in engeland moet nog leeg. Daarna maar de advocaten enzo, anders komt alles in 1 keer en da's ook niks.

krijg alleen nog steeds commentaar van hem over wat ik hier post (ja peter weet dat je dit ook leest) hij denkt dat ik m hier in de zeik zit te zetten, ff voor de duidelijkheid, dit is niet mijn bedoeling... ik praat hier over mijn leven en wat er voor mij en mijn gevoel speelt dat hij hierin meespeelt lijkt me duidelijk.

volgens mij heeft hij een beetje het gevoel dat iedereen mij zielig vind en hem maar een "zak" ofzo. Maar hij heeft t ook moeilijk vertelde hij en daar geloof ik hem uiteraard in.
    Wilde ik ook ff zeggen...

heb eigenlijk geen zin om iets te doen nu :S kan me niet concentreren op een film ofzo.. hmmmmm ....

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja maar wat moet je dan? je wilt je ei kwijt, wat logisch is.. en laten we wel wezen, hij is degene die hier voor kiest.. tuurlijk vind hij het ook moeilijk, zou raar zijn als dat niet zo is en dat geloof ik ook oprecht..
    hopelijk kan het allemaal in normaal overleg en idd, is hij er voor de kinderen..

4. mroos

mroos Niet meer actief

Goedenavond!

@Dretjuh (en peter?) Ik heb er nog vrij weinig over gezegd maar dat Peter boos wordt op jou omdat jij hier dingen neerzet waar hij het niet mee eens is?! Het moet niet gekker worden. Dit zijn jou decembervriendinnen en niet die van hem. Als hij je in de steek laat maar niks beters te doen heeft dan dit topic doorlezen en daar vervolgens nog commentaar op hebben dan vind ik dat echt behoorlijk triest.

Ik wind me er sowieso verschrikkelijk over op dat je je vrouw met twee kinderen zomaar achterlaat omdat er iets teveel ruzie is én je gevoelens hebt voor een andere vrouw. En in plaats van je dan dood te schamen ga je doodleuk je vrouw nog allerlei verwijten maken. Echt een ontzettend gebrek aan trouw en doorzettingsvermogen. Waarschijnlijk dat Peter zo van zichzelf baalt dat hij nu heel erg zijn best doet om jou van alles kwalijk te nemen. Want jezelf als zondebok zien is natuurlijk wel heel veel gevraagd.

Dretjuh, waar twee vechten hebben twee schuld, maar híj is degene die stopt met vechten en niet jij. Dus neem jezelf alsjeblieft niks kwalijk.

Ik hoop dat jullie eruit komen qua alimentatie etc. Als hij netjes is betaalt hij gewoon naar wat hij heeft, ongeacht wat de regels in NL of Engeland zijn.

En sorry voor mijn misschien ietwat harde post, maar sommige dingen en acties en reacties gaan mijn verstand gewoon te boven.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    +10000

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    hey Mroos, jouw boosheid zegt alleen maar over hoeveel je met me op hebt.

voor hem was kennelijk de koek op en is hij beter af zonder mij en de ruzie's.
    Het was sowieso over geweest, daar staat die andere persoon in zijn leven los van volgens Peter.

We hebben dr ook best een puinhoop van gemaakt, ik ben vooral een drammer (wil nogal veel) dat is hij gewoon beu.
    Staat niet los van het feit dat jullie mijn vriendinnen zijn en niet die van hem.

al met al..... de kinderen worden de dupe en dat verdienen ze niet

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    maar is dat een reden om jou/jullie geen kans te geven? Ruzies gebeuren, bij ons ook.. En als het gebeurd gebeurd het flink en knalt het er van af.. Maar hij had toch aan kunnen geven dat hij het niet meer trekt? Dat het nu genoeg is geweest en dat er (drastisch) iets moet veranderen, omdat dit zo niet meer werkt? Desnoods in therapie? Vind het zo makkelijk om direct maar weg te lopen..

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    hij heeft dat kennelijk niet gekund, en opeens barst de bom bij hem en issie er helemaal klaar mee en is er geen weg meer terug.
    Dat is waar hij ook mee zit maar zo is hij nou eenmaal.

Net als ik nooit iets rechtstreeks aan hem kon vragen, maar altijd met een irritante omweg...

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Triest.. maar goed, je weet inmiddels hoe ik er over denk;)
    En wat hij ook zegt of er van vindt, je kan hier altijd terecht..

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    I know... jullie zijn zo goed voor mij nu :)
    Heb echt een heel leger achter me staan en dat is geweldig!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Daar heb je vriend(inn)en voor..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; Ben het ook helemaal met Mroos eens. daarnaast moet je je ook af en toe ongenuanceerd kunnen uiten, we zijn ook allemaal oud en wijs genoeg om te weten dat 1 kant van een verhaal altijd maar een deel van het verhaal vertelt. Maar dat maakt dus wat betreft steun en begrip niet zo veel uit, niemand is perfect en je hoeft niet je eigen gebreken en tekortkomen uiteen te zetten die horen er namelijk altijd bij.
    Je zal veel adviezen krijgen, maar voor het zakelijke deel, namelijk geld, zal je echt het advies van een onafhankelijke deskundige moeten hebben. Ik ben jurist genoeg om te weten dat het in ieder individueel geval toch net weer anders ligt, dus is dit het beste advies wat ik je kan geven.
    Niet om elkaar juridisch te gaan bevechten, verre van, maar laat je (jullie) adviseren, zo weet je wat je mag verwachten en waar je elkaar tegemoet zou kunnen komen.
    Het is wellicht nog wat vroeg voor dit deel, maar juist daarom, zaken overhaasten is ook niet handig.
    Wat betreft woon en verblijfplaats, maakt niets uit zo lang je NL staatsburger bent en niet gemigreerd, dat is de hoofdregel. Anders zou een huurwoning net over de grens wel heel aantrekkelijk worden.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: bedankt voor je woorden, ben er al een stuk wijzer van :)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Sorry hoor, wil niet over emoties banjeren, kan erg zakelijk worden in eens. Heb mijn best gedaan dit terug te brengen tot: even tot 10 tellen samen als het kan.
    Wie weet kunnen jullie best heel goed samen invulling geven aan het ouderschap van Layla en Dani op den duur. Co-ouderschap kan geweldig werken met een hoop inzet en goede wil van beide kanten, niets is nog uitgesloten natuurlijk.
    Maar het is nog erg vroeg voor die dingen, al zullen jou gedachten niet stil staan momenteel. Eerst het een en dan het ander.
    Volgens mij ben je een sterk en veerkrachtig persoon, dus je gaat dit overleven :).

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    co-ouderschap kan zeker goed werken, wil daar ook 100% voor gaan.
    mn hersenen staan inderdaad niet stil, zoals ik net al zei tis voor peter ook noodzaak eerst alles uit huis te halen en een onderkomen in NL te krijgen, daarna regelen we de rest wel.

ik kruip zo mn bedje in, tis al half 11 joh ;) dani komt strakjes ook weer waarschijnlijk

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ga mijn mandje opzoeken, truste!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; heb vandaag nog veel aan je gedacht, telkens benieuwd hoe het nu gaat tussen jullie.
    Meid ik hoop dat jullie er samen goed uit gaan komen.

@hier; wat een dag!! Eten was een succes, heerlijk gekookt en alles smaakte goed.
    Zit nu suf te zijn op de bank, kruip zo het bed in.
    Beau is nog steeds koortsig..gelukkig vandaag wel weer meer gegeten en gedronken.

Truste!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Mroos heeft zo enorm gelijk. En dat ik Peter een enorme zak vind, ga ik ook niet meer voor me houden. Precies om de redenen die Mroos aanhaalde. Kansloos om je relatie zo te beëindigen. Als hij zijn ei kwijt wil, dan doet hij dat maar bij zijn vrienden. Dan ga jij ook niet meeluisteren of alles wat hij zegt wel klopt in jouw ogen.

Sow, dat ben ik weer kwijt.

Dees
    Gelukkig dat Beau weer redelijk heeft gegeten. Misschien dat het allemaal de goede kant op gaat nu. HIer heeft Lizzy juist weer weinig gegeten vandaag. ALleen het ijs ging er prima in...mmmm;)

Verder zijn mijn dames nog steeds volkomen aan de diarree. Maar dan gewoon 1 of 2x per dag, maar dan wel zo erg dat het binnen een paar seconden langs hun beentjes loopt. De wasmachine en douche draait overuren. Mijn kinderen zijn nog nooit zo schoon geweest! Hopen dat het morgen wat beter is...

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Morrrrning!

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, fijn om te horen dat je het goed opvat:). Ik vind dat je jezelf teveel kwalijk neemt, want niemand is perfect, ook in relaties niet, daar had je juist aan kunnen werken, maar nu dus niet meer..

Abel had vanochtend geen verhoging meer, maar het arme kind is wel ziek, veel slijm, hoesten, benauwd, hij slaapt vooral..

Net even bij kleertjes.com besteld, Abel heeft maat 62/68 kleding nodig haha. 2 broekjes en 2 longsleeves van imps en elfs en 3 rompers van petit bateau voor 56 euro(met 2 kortingscodes), ik ben weer gelukkig. (en nee, het is me niet gelukt om de hele maand niks te bestellen.. ;)).

Deel Deze Pagina