@Dees: lief dat je aan me denkt En fijn dat alles goed is gegaan op eerste kerstdag @Collo: vervelend als je diarree hebt Hier t zelfde maar zijn meer zenuwen. Je autotje staat weer heel voor de deur, zit nog meer als 3/4 vol Hij heeft t goed gedaan die auto @Mroos: is ook moeilijk om een hele maand niks te halen bij kleertjes hebben ze altijd leuke dingen! @Hier: heb steeds angst om op facebook te kijken :S maf he... Net eventjes bij mn oma geweest met ouders en kids, verder komt collo de auto halen vandaag en verder alleen kerstdiner 's avonds maar niet te veel. Verder niet veel nieuws *tot nu toe*
ooh wat lekker zeg @ Dretjuh; weer een dagje verder! @ hier; net lekker bij de plassen gelopen. Toen we weer bij het begin waren begon er een loop en was er een mooie finish opgebouwd. Maura vond het prachtig, al die mensen in hun kleurige loopkleding en de kerstman die het startschot gaf. En toen roepend er achter aan " rennen! allemaal! Maura ook!hollen!" en daar ging ze, hilarisch.
Zucht, vanmiddag/vanavond gourmetten met de familie.. Je voelt m al aankomen, er is nu al weer gezeik. Krijg ik net telefoon of Lenn op een gewone stoel kan met een verkleiner.. Geen idee, nooit geprobeerd.. Hij is niet zo fan van gourmetten dus zal me verbazen als hij blijft zitten, maar goed, van mij mag hij vanavond lekker van tafel (Heb de kop nu al dwars).. 'Want er is NATUURLIJK' geen kinderstoel.. Uh, is niet zo natuurlijk.. normaal is er altijd een kinderstoel, omdat mijn neefje op een gewone stoel zit aan tafel, dus is er één over voor Lenn.. Nou goed.. Vanmorgen mn zus gesproken.. 'Hoe laat gaan jullie heen?' Ik: Geen idee, ik heb nog steeds geen tijd gehoord (nee ik bel er niet meer achteraan) Zus: Nee wij ook niet.. Heeft vanmorgen nog moeten overleggen.. Dus afgesproken dat we er ongeveer tegelijkertijd zijn.. Lenn slaapt toch nog wel even en Kyano krijgt om 2 uur de fles dus rond 3 uur afgesproken.. Ik: En hoeveel gaat het kosten (we delen het bedrag door het aantal gezinnen zeg maar) Zus: Niks gehoord.. Ik: Ik ook niet.. Gratis eten dus.. Ik vertik het om dit jaar weer overal achteraan te bellen.. We zouden het bij mijn ouders doen, omdat mijn oma net is verhuisd en Lenn daar nog maar één keer is geweest.. En aangezien de ruimte niet echt groot is met 3 kleine kinderen....... Plus zus is net bevallen en ik hoogzwanger en zit liever bij mn ouders thuis dan ergens anders.. (oke,liever zit ik in mijn eigen huis, maar ja) Maar nee, er moet met bepaalde personen rekening gehouden worden en wij moeten overal maar op komen draven.. Tot nu toe is het elk jaar een ramp, zeker sinds Lenn er is.. Ik wil niet weten hoe het dit jaar gaat en al helemaal niet hoe het volgend jaar gaat.. Ik heb geen zin, ik wil nu al naar huis (zijn er nog niet eens) en zit druk een excuus te bedenken............ zucht.... Fijne kerst..
Roeltje; niet leuk. Komt vast goed, vanavond zit je weer thuis en is het achter de rug. En is het vast meegevallen hoop ik.
haha zou voor het eerst zijn, maar je hebt gelijk.. Je weet maar nooit.. *hoopt op knoertharde weeën*
ahh roeltje toch.... wellicht wordt het hartstikke leuk, je ziet je zus en je kleine neefje weer *super leuk toch* jij hebt straks ook zo'n mini spruitje Wel frustrerend dat het niet duidelijk is afgesproken en ik begrijp helemaal dat je t liefste thuis zit.
haha ja daar heb ik wel zin in Kan ook niet wachten tot hij helemaal is opgeknapt en lekker kan knuffelen.. Nu mag nog niemand hem vast houden, behalve zus en zwager.. Stiekem wel jammer, maar begrijpelijk.. Maar goed, ga wel af en toe om het hoekje spieken als hij in de wandelwagen ligt
*gaap* En dan moet de dag eigenlijk nog beginnen. Zometeen maar even douchen, zit nog in pyjama. Dretjuh Moeten om 15.00 uur bij de oudrs van Ferdy zijn. Ga proberen om daarvoor even bij jou langs te komen.
@Roeltje: issie ziek dan? (heb dr niks over meegekregen vandaar) @Riti: haha klinkt als n hele onderneming "wij gaan naar het zuiden" en dat helemaal vanuit Maarssen leuk kijken naar t huis van je broer
@ Dretjuh; hihi nee hoor, klein stukje maar, Den Bosch . Kleine broer is er ook na een maanden in de VS te hebben gezeten en mijn ouders zijn er ook, hebben we (zo waar) het hele grut bij elkaar. En ze hebben een nieuw (mega)huis die ik alleen heb gezien op foto's dus live is dan wel heel leuk.
Dretjuh Nee, niet echt ziek.. Maar wel flink moeten bijkomen van de bevallen.. Eerste 2 dagen nauwelijk (of eigenlijk niet) gedronken, maar wel heel veel gespuugd en kon temp niet goed vasthouden.. Vorige week is hij opgenomen geweest in het zh, omdat hij wederom niet wilde drinken en afviel en spuugde. Bleek dus dat ze een andere fles en speen moesten proberen (vind het nog steeds raar dat de kraamhulp daar niet aan gedacht had maar goed) Hij is snel onrustig door alle prikkels van de afgelopen tijd.. Plus dat hij het nu eindelijk goed doet en alles lekker begint te lopen.. Dus lekker alleen bij papa en mama en in bed/kinderwagen slapen.. Geen gedoe en lekker rustig opstarten.. Riti Veel plezier! Collo Haha tis 1 uur! En dan nog wakker worden
@ Collo; andere kant van het station. De laatste keer had ik jou nog als uitvalsbasis maar nu moeten we het zelf wel aan kunnen hoop ik .
@RiTi; Ohw leuk! Een huis bekijken, zal vast wel heel anders zijn dan op de foto's @Collo; Jullie zijn lekker op tijd vandaag, rustig dagje dus Hier waren we om 8u al wakker, pfff heb het gevoel dat we er al een hele dag op hebben zitten. @Dretjuh; Heb je al enig idee wie die andere meid is waar Peter een oogje op heeft? Ik vind zijn berichtjes op FB zeer zielig, hij vraagt echt om aandacht.. Heb flink met je te doen en ben nog steeds zeer verbaasd over jullie situatie. Jij gaat het vast en zeker wel redden met Dani & Layla, daar ben ik van overtuigd. @hier; Beide kids op 1 oor, Beau is echt een klein draakje vandaag.. Luca is heerlijk vrolijk en ondernemend.
@Riti: hartstikke leuk dat jullie dan bij elkaar zijn @Dees: ja vind t ook triest, tis een schreeuw om aandacht. Heb geen idee wie die ander is... maakt ook niet veel uit, wat mij verbaasd is hoe hij die heeft leren kennen. Het is niet via werk zei hij... waar dan wel vandaan? Ik weet niet beter als dat hij van huis naar werk en meteen terugkomt, dus hij is div. malen ergens geweest zonder dat iemand t wist... beetje dubbel leven gevoel krijg ik ervan. Maar goed, zo iemand ben je liever kwijt als rijk toch.. zie t liever anders maar zo hoeft t voor mij ook niet meer. Ga t zeker wel redden, krijg genoeg steun en dat sleept me er wel doorheen. @Hier: ff n telefoon vraagje, weet niet of iemand t weet. Ik heb nu een blackberry vodafone abbo uit engeland. Kan ik een pre-paid of een nieuwe nederlandse abbo daarin plaatsen? Heb ik dan nog meer nodig zoals een Blackberry abbo (las daar iets over?) wat is verstandig... ik heb geen idee
@ Dretjuh; wat wil je met je telefoon? Wij hebben beide een los toestel met een simonly er in, erg goedkoop en ideaal. Zou in ieder geval goede de evt voorwaarden en kleine lettertjes lezen voordat je wat afsluit.