oke sim-only, zat ik zelf ook aan te denken (voor abbo moet ik uiteraard eerst n inkomen hebben, maar heb die tel. toch niet meteen nodig) zitten daar veel addertjes onder dan? (omdat je benadrukt de kleine lettertjes te lezen)
@Dretjuh; Geen idee of er prepaid kaarten zijn voor blackberry. Je moet dan wel een blackberry abbo hebben om te kunnen internetten en te kunnen pingen. Is je blackberry sim-vrij? Toch vreemd dat hij er dan ineens een ander op na houdt, als dat is wat hij zegt...idd net wat je zegt...je kan hem maar liever kwijt zijn dan rijk.
Dretjuh Oei geen idee.. Idd wel een bb-internetabbo nodig, maar dat is zo geregeld.. Verder geen idee, sorry Dees Hoooi!! Nou zeg, zit ik hier al 2 minuten te bedenken wat ik nog meer wilde reageren *kom ik zo op terug*
Oja, wilde vragen hoe het met Beau is haha.. Sorry, kwam er niet meer op Man laat de hond uit, Lenn is lief gaan slapen om 12 uur en heeft kennelijk besloten om maar eens uit te slapen geloof ik..
volgens mij issie niet sim-lock vrij, althans probeerde net abbo kaartje van mn vader en toen kreeg ik een melding dat ik een niet geldige sim kaart erin had.. dus volgens mij kom ik niet al te ver met deze BB Heb wel een ander goedkope abbo + toestel gevonden, maar ja moet ik eerst werk hebben om dat te kunnen financieren.
Dretjuh oooh das wel balen.. BB zit volgens mij geregistreerd aan je simkaart en één of ander toestelnummer.. Ingewikkeld elk geval..
@Roeltje; Met Beau gaat het redelijk, heb nog niet mijn ventje weer terug zoals ik hem ken. Hij wil vandaag geen brood eten, alleen maar lekkere dingen...tja die vlieger gaat niet op. Zijn temp. is weer onder controle gelukkig. Alleen is Beau lijkwit, ik zie hem toch liever met iets meer kleur in zijn gezicht. @Dretjuh; Enig idee wat je wil qua werk? balen dat deze BB toch niet werkt, er is vast wel een oplossing voor te vinden.
@ Dretjuh; sim only is ook een abonnement, die sluit je ook af voor een bepaalde tijd. Dat bedoel ik met de kleine lettertjes. Vaak kan internet er dan los ook bij, zelfs later nog. Ik bedoel vooral uitkijken met nu iets aangaan voor 24 maanden, stel dat het niet haalbaar is dan zit je er aan vast. Uitbreiden is meestal geen probleem, afslanken wel. Ik heb een bundel met meer minuten dan ik gemiddeld nodig heb, altijd voordeliger dan er soms overheen te gaan. Dat Peter gevoelens heeft voor een ander wil toch niet direct zeggen dat hij er een relatie op na houdt? Wellicht heeft de dame in kwestie zelfs geen idee van zijn gevoelens en worstelt hij er vooral zelf mee. Het blijft een nare gedachte, maar je maakt je zelf gek als je er mee op de loop gaat.
@Riti: ga ook niks overhaast doen absoluut niet... @Hier: ben ook aant kijken voor n uitkering voor als ik nog geen werk heb (wat voor merk maakt me niet uit) maar dat gaat niet zo gemakkelijk worden aangezien ik nog geen 27 ben. Ze kunnen een opleiding en/of vrijwilligerswerk verplichten enzo :S morgen langs sociale zaken om de boel na te vragen en/of regelen, word gek van de onzekerheid
@ Dretjuh; dat wordt /is een hele dobber, het kan echt een oerwoud zijn alle instanties . @ hier; nou, deze 'kerstboom' is ook opgetuigd, schmink er op, bellen in, jurkje aan etc etc, ben er klaar voor!
Merry Xmas! Gisteren de hele familie over de vloer, wat een gezelligheid! om 1:00 helemaal kapot op bed! Nu alleen nog oud en nieuw en dan weer rust in de tent! even bijlezen
@dretjuh: hoe is het met je? Lees op fb dat je er voor de kindjes er iets leuks van probeert te maken. Dapper van je en ben heel trots op je! @mroos: heel duidelijk en goed verwoord, ben het helemaal met je eens! Zielig dat Abel ziek is..arm kleintje! Leuk dat je weer zo goed geslaagd bent Hoe kom je dan aan die kortingscodes? @collo: ooh, hier is Sara ook enorm aan de diaree. Heb zelfs de hap gebeld. Is al de 5de dag op rij. Gelukkig drinkt ze de ORS goed, maar ze loopt volledig leeg. Dat sippe koppie als ze weer is doorgelekt... Verder is ze nog steeds haar vrolijke eigen ik! Wat doe jij er verder aan? Succes, ik gooi er zo ook maar weer een was in! @riti: haha, die Maura! Lekker uitgewaaid! veel plezier (?) bij je broer! @roeltje: ow...succes straks...lekker begin dan weer... @dees: fijn dat Beau weer wat opgeknapt is! @hier: kindjes slapen nog, en wij 'stinkend' in onze schurkkleding lekker niks doen! Zo fijn!
@Doortje: leuk de hele fam. over de vloer! ahh Sara ook zo aan de diarree, 5 dagen is best lang ja.... Hopelijk is ze er snel vanaf! Hoe is het met Stan? @Hier: alles zn gangetje. heb net de kids in de douche gedaan en afgedroogd en pyjama aangetrokken. Had ik eigenlijk nog nooit alleen gedaan. Deed het altijd samen met Peter of mn moeder hielp mee. Is goed gegaan gelukkig, ondanks dat layla weigerde een pyjama aan te doen en dani steeds wegliep Ga ze zo op bed leggen, vooral Dani word n beetje moe. Collo komt strakjes dr auto nog halen en morgen LW op bezoek vanaf de middag.. Morgenochtend op pad voor wat kleertjes voor de kids en naar sociale zaken. Drukke dag morgen, ben blij toe, heb ik afleiding
nou, weer thuis. op zich was het gezellig.. zus en zwager zijn nu de pineut.. plus lenn heeft het super gedaan, niks gedaan waar commentaar op kon komen lenn slaapt bijna, voor de zekerheid blijf ik nog even boven.. daarna met thee op de bank
kijk! is het toch nog goed gegaan jeeeej!!! Fijn dat Lenn het ook goed gedaan heeft! @Hier: Collo is net weg, mn pa begon allemaal te zeveren over het onderhoud van de woning :s en nu... eigenlijk geen idee wat ik ga doen, kan me niet concentreren op tv kijken... hmm..... ff wat bedenken
Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad! Hier is het allemaal best goed gegaan. Eerst Tijs verjaardag zaterdag en daarna die twee kerstdagen, pfff zijn moe!! Tijs heeft echt genoten van zijn verjaardag, lekker kadootjes uitpakken en snoepen!! @Dretjuh; meid wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken...raar zo opeens. Voor mijn gevoel hadden jullie het stik goed samen. Hij gaat vast spijt krijgen van het laten gaan van jullie. Heel veel sterkte en wijsheid voor jou! Ik heb je 1x mogen ontmoeten en volgens mij ben je een bikkel! @Roeltje bijna 39 weken zeg! Wie had dat gedacht....wordt steeds spannender nu!! Ga nog even knutselen aan de trakatie van Tijs voor het KDV...pfff waar ben ik aan begonnen......
@Happy: jaaah tijsje zijn verjaardag!! Fijn dat het zo goed is gegaan.. Tja stik goed valt wel mee, dr is altijd wel iets natuurlijk, bij iedereen... Maar ik was gelukkig met hem en het gezin, dat wel.
@Happy; wat voor een traktatie gaat het worden? Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Tijs!! @Doortje; Hoii!! Hoe is het met de kleine man? @hier; leuke 2e kerstdag gehad bij schoonouders, Beau heeft uiteindelijk toch nog wat poffertjes weg zitten smikkelen...oma had ze speciaal gemaakt voor Beau.
Dretjuh Hahaha *LOL* Het zit hem schijnbaar hoog... Ik ben het wel gewend hoor, de woningbouw heeft het altijd gedaan... En soms klopt het ook gewoon echt van geen kanten. Ik ga mijn vriendin bij Sociale zaken eens even een berichtje sturen...
@Collo: tja die pa van mij neej tis een schat hoor, maar soms begint ie over iets totaal oninteressants en zevert daarover door hihi nou ben benieuwd wat je vriendin kan melden. Moet morgen eerst een afspraak maken voor ik ergens binnen kan lopen, hopelijk kan ik snel terecht ergens.