@Dretjuh; Het is te hopen dat je snel wat stappen kan zetten in je nieuwe toekomst! Succes morgen! @hier; Luca's 7e tandje is door En hij geeft geen kik
woow 7 tanden met 10 maanden jeetje die gaat nog steeds rete snel he! Ik kruip zo mn bedje in, morgen n drukke dag
Luca gaat als een speer ook, duurt niet lang meer denk ik voordat hij ook wat stapjes los wil gaan zetten. Vanavond was hij ook heel druk met om de tafel lopen en telkens zich alleen met zijn buik de tafel te steunen. Lekker slapen meid, dat het maar een succesvol dagje mag worden morgen.
Dees Wow, bij Lizzy is net tand nummer 3 door! Lizzy loopt nu ook ineens als een razende aan tafel en ze heeft ook het loopwagentje ontdekt. Ik denk dat het bij haar ook niet lang meer duurt. Wat gaan ze ineens hard he? Dretjuh Geeft niks hoor. Is ook nog wel een onderwerp waar ik iets mee heb, zeg maar. Als ik iets hoor van die vriendin laat ik het weten.
@Collo; Hihi, 3 tanden is ook al heel wat Gebruikt ze ze ook al zo goed? Luca eet er al goed mee en hapt er wat op los Loopwagentje hier nog niet naar beneden gehaald, hij heeft nog genoeg aan een stoeltje van beau. Moeten trouwens weer eens een date prikken
Dees Lijkt me gezellig! Lizzy krijgt ook zonder tanden volgens mij alles weggeknaagd, als ze het maar lekker vindt. Weet niet of het toeval is, maar hadden eergisteren bruine bonen gegeten en heb die nu al 2 dagen in haar luier gevonden en vanochtend ook weer in haar braaksel in bed. Volgens mij verteerd ze die dingen niet. Voorlopig maar eens even niet meer maken. Lizzy moest van de week helemaal niks van het loopwagentje hebben en nu crosst ze het liefst de hele kamer door. Helaas heeft ze nog wel wat hulp nodig met sturen dus we moeten er de hele tijd achteraan.
hoi!! Lees trouw mee hoor, zoals nu met telefoon maar reageren is dan lastig en kom niet vaak achter de pc nu. Lianne en mannetje zijn ook thuis komende week dus lekker met z'n 4en. Hier gaat alles goed. Net uur geprobeerd'n klein mannetje slaap vd krijgen.g toch maar aangelegd en 5min later ko... Zo vd voelen ook weer'n volle broek... Kanie goed. Hij had net veel gespuugd dus niet gek dat ie honger had. Maar goed zo lekker slapen. Roeltje: kom op bevallen jij!! Dretjuh: leef met je mee!! Knuffel!!
Goedemorgen!! Bleeegghhhh rond en dik opgestaan.. beetje jammer weer Lenn heeft uitgeslapen tot 7 uur!! 5 uur werd ie even wakker, kwam bij ons liggen en viel zo weer in slaap.. iets na 7 uur kwam hij kusjes geven en knuffelen.. Net ontbeten.. Nu even douchen en aankleden.. Vandaag rustig dagje, bijkomen van gisteren..
pff wat een nacht.... layla werd om 4.15 wakker, helemaal bang en bezweet.. had een nachtmerrie gehad, Dani was voor die tijd al 4 keer wakker geweest!! dalijk naar de stad alles regelen, klotezooi
Dretjuh Vandaag extra veel knuffels voor Layla dan. Veelpleziervandaag met LW! Hier Rustig dagje. Joyce Lees maar lekker mee hoor! Je zult zien dat je straks weer steeds meer tijd krijgt. Als je maar af en toe even laat weten hoe het allemaal gaat.
@Joyce; Wat lekker dat alles zo goed verloopt en dat je geniet. Neem je tijd om weer gezellig mee te kletsen, de eerste tijd is het nog best lastig om er tijd voor te vinden. @Roeltje; Nog steeds BIB...wordt tijd voor BUB @Dretjuh; Succes vandaag! @hier; Rond 15u werd Luca wakker en huilde om de zoveel minuten weer, zal wel pijn hebben gehad of verlatingsangst. Nadat ik hem bij ons in bed had gelegd is hij heerlijk verder gaan slapen tot 9.30!! Toen werd ik pas wakker, Beau sliep nog en werd pas om 10.10 wakker!! Beau zit nu aan zijn ontbijtje, duurt ff maar ben al blij dat hij weer eet. Luca had zich vanmorgen wel weer helemaal onder gescheten..of het nu van de tandjes komt of van de chocomel die hij gister bij opa en oma heeft bemachtigd... Nu straks eerst weer eens boodschappen doen met beide kids.
nou wat een gedoe allemaal zeg.... CWI / UWV geweest, ingeschreven en die regelen een afspraak bij de gemeente op 9 Januari, moet ik belachelijk veel documenten meenemen *die ik niet heb omdat ze in engeland liggen* maar dan pas word bepaald of ik een uitkering krijg en of dat met leren in combi is... Juridisch loket geweest (omdat de scheiding toch snel aangevraagd moet worden, voor die uitkering) die advisseren een mediator, zou mij niet veel geld gaan kosten en peter hierdoor ook niet. Als peter daar mee eens is, overmorgen ff bellen en die zet dat weer in werking. (mediator is ongeveer als n advocaat alleen bespreken we dit gezamelijk ipv ieder via n advocaat) woningbouw moet ik me dalijk inschrijven online, gemiddelde wachttijd voor een flatje is 51 weken :S dus dat gaat nog laaaannnnngggg duren
Nou he he.. Moeke zit Was 1 en was 2 hangen alweer aan de lijn.. Was 3 zit er in en kan daarna in de droger.. Kamer en keuken zijn weer schoon en gestofzuigd.. Alle dekbedden hebben heerlijk buiten gehangen te luchten, evenals Lenn zn knuffels,, Boodschappen voor rest van de week zijn binnen.. Man is nu naar de action en dierenwinkel.. Tussendoor met Lenn aan het kleuren geweest en die ligt nu lekker te slapen.. Als man thuis is nog even richting de markt en rest van de dag heerlijk niks.. Morgen is Lenn op het KDV en donderdagmiddag gaan we naar mn ouders.. Mn pa is vrij deze week en mn ma hoeft alleen 's morgens te werken deze week.. Gezellig
Zoooo, moeders zit Sara nog steeds enorm aan de diaree, vandaag is echt de ergste dag! Mocht het van de doktersass. nog 2 dagen aankijken, anders weer bellen. Ons hele huis ruikt naar de poep!!! Ik duim maar dat Stan het niet krijgt... @Dretjuh: ....ja, dan moet je in 1x alles alleen doen...lijkt me erg confronterend! Goed te lezen dat je afleiding zoekt! Pfff, wat een gedoe en geregel he? Leef erg met je mee! @roeltje: fijn dat het toch nog enigzins gezellig was. Waarom is je zus nu de pineut? En zo ben je in 1x toch hoog zwanger...Je bent er wel klaar mee, kan ik me zo voorstellen! @joyce: fijn dat alles goed gaat! Lianne nog steeds zo lief voor Yoeri? @happy: fijn dat het allemaal zo geslaagd was! Vermoeiend he, alles achter elkaar? @dees: 7de tandje??? Wat gaat dat snel! Heeft hij het lopen nog verder opgepakt? Ah, lees u dat dat ook snel gaat @collo: Lizzy ook al zo snel! Heb je het idee dat ze sneller is dan Amy? Had je mijn vraag nog over de diaree gelezen? Wat jij eraan doet? (qua eten/drinken) @hier: met Stan gaat alles goed! Heerlijk vrolijk mannetje! Zo vergeet je snel die onrustige eerste maanden Hij slaapt goed, hij drinkt goed en hij is tevreden. Hij begint nu te schaterlachen als je met hem dolt, GEWELDIG!
Doortje Aan Amy's diarree doe ik eigenlijk weinig. Het enige dat ik pertinent wel doe is vruchtensappen voorkomen, want anders gaat het dak er helemaal af. Verder iets minder melk en veel water. Qua eten vrij normaal maar wel opletten met vettig eten. Amy had vandaag eindelijk weer eens normale poep, dus hier is het ergste geweest. Lizzy gaat qua lopen wel sneller dan Amy. Ik merk ook echt dat Lizzy een sprong in ontwikkeling heeft gemaakt. Ze maakt ineens veel meer contact met je, is nog vrolijker en onderneemt nog veel meer. Het is een heerlijk kindje. Ook qua uiterlijk is ze snel aan het veranderen volgens opa's en oma's. Ze begint echt helemaal baby-af te raken. Het wordt een klein meisje... Jee, Stan ook alweer bijna 3 maanden.... Wat gaat dat hard!
@Dretjuh; Hmmz loopt dus allemaal nog niet zo voorspoedig als je gehoopt had. 51 weken wachttijd is lang, alleen hier duurt het nog langer! Voorlopig kun je gewoon bij je ouders blijven wonen neem ik aan? Mediator heb ik idd toen ook gelezen, scheelt je een hoop kosten. @Roeltje; Zozo! Jij bent ff lekker bezig geweest! Geniet van je momentje voor jezelf zo straks. @Doortje; Spammetje van Stan? Hier ook aan de diarree...wasmachine draait overuren! @hier; Beide kids liggen net op bed, kan ik even in de zorgverzekering duiken. J. is alweer onderweg naar huis, hij had geen zin meer om te werken en kan nog wel wat uren opnemen Hij had er nu de mogelijkheid voor dus waarom niet
@collo: heb idd ook het een en ander opgezocht qua wat wel en niet eten. Hoop echt dat het snel over gaat! Hoelang heeft Amy het gehad? Leuk he, om ze zo te zien veranderen?! Ze is ook al bijna 1!! Vindt het het jammer dat ze baby af is? @dees: oh bah, ook diaree daar, lekker...