@Doortje; Ohw wat is hij alweer veranderd Wat een lief en knap smoeltje heeft hij, hij kijkt ook zo lekker! Hij is volgens mij ook best lang of niet?
@Doortje: ja zeker een hoop geregel, echt niet normaal je word er niet goed van. wat n lieve Stan spam, hij ziet er heel alert uit voor zo'n jong mannetje @Dees: nee gaat zeker niet zoals ik gehoopt had, ik begrijp dat t drukke tijden zijn, maar 9 jan. pas naar de gemeente en dan pas weet ik meer, dat duurt me gewoon te lang.. Tis niet anders dat weet ik, maar ondertussen kan ik geen kant op :S letterlijk @Hier: nog op LW aan t wachten, zou tussen 1 en half 2 hier zijn, maar half 2 ging sophie pas naar bedje, dus dat word nog lang wachten Daar gaan de hapjes, ach ja nix aan te doen. Dani had net weer alles ondergeplast, komt die nieuwe spijkerbroek goed van pas Zit m als gegoten gelukkig
@dees: ook lieve spam! haha, beau lekker aan het stofzuigen! Stan zit nu net in maat 62, is volgens mij redelijk gemiddeld? Hij lijkt lang, omdat hij heel smal is. Zoooo anders dan Sara met 3 maanden @dretjuh: ik gooi er nog een keer een knuffel tegenaan! *knuf*
@Doortje; 62 voor nu is idd volgens mij wel gemiddeld. Luca zit nu in 74/80! Beau kreeg idd een stofzuiger, hij is er helemaal dol op.
Doortje Wat een lieve spam! Echt een kereltje. Ik ben wel heel blijdat Lizzy baby af is want nu is het voor haar zoveel leuker. Ze heeft duidelijk veel meer plezier in het leve nu dan toen ze een baby was en nog niet veel kon. Ik vind haar zelf ook veel leuker nu, veel benaderbaarder. Tegelijkertijd verlang ik wel weer naar zon hulpeloos wezentje wat jou echt nodig heeft....hallo nummer 3 hahahaha... Het kriebelt vreselijk, maar mijn hoofd wint het op dit moment nog steeds. Dees Ook al zon lieve spam!
Halloooooooooooo, sorry geen fut om bij te lezen...vanochtend dierentuin geweest met Milan, kon na een uur al bijna niet meer lopen. Baby zit echt flink laag. En vanmiddag tijdens Milan z'n slaapje nog gewerkt. Krijg het nooit af in nog 2 dagen, dus plak er al weer een dag aan vast volgende week. Blegghhhh en ben het zo zattttttttt. Ben alleen maar moe en chagrijnig en wil gewoon rust! Anyway....hoe gaat het hier?
Lenn slaapt, mooie film op tv en kop thee in de aanslag.. Half 9 nieuwe mooie film op tv, dus wat wil ik nog meer *uhm, ojaaaa bevallen, maar joh dat zal vast niet gebeuren* Wel pijnlijke harde buiken dus om het van de zonnige kant te kijken:Misschien doet het iets en heeft het daadwerkelijk nut.....
@Roeltje; haha, wie had dat ooit gedacht dat jij de 39 weken zou behalen. Straks wordt ze geboren op 1-1-2012 @hier; beetje boos en gefrustreerd op de nieuwe vriend van onze buurvrouw. Hij kwam zich vanmiddag ff bemoeien met onze opvoeding van Beau. Wij waren veel te beschermend en moesten Beau maar uithongeren wat betreft zijn eten... Hij moest veel harder worden aangepakt en discipline worden toegebracht om te kunnen overleven. Dat moest vroeger ook en niemand was er slecht vanaf gekomen. And so on...ik was veel te lief voor hem. Aaarrgh ik kon hem wel wat!
Dees Waar bemoeid die man zich mee joh? Joh beau eet toch steeds beter? Dan is jullie aanpak echt niet slecht zoals die mafketel beweerd *volgende keer mag je m slaan*
Dees Ik had hem ook gewoon wat gedaan. Duidelijk gemaakt dat ik niet van ongevraagde adviezen gediend was. Nog effe dan ben je van die buren af...haha Chicken Jee, nog helemaal naar de dierentuin... Kan me voorstellen dat het zwaar was. Roeltje Heerlijk dat eigenwijze meisje dat zich nu niet meer laat zien! Hoop voor je dat het snel gaat doorrommelen...
zwaaaai @ Roeltje; jaaaaa laat maar komen! @ Chicken; niet leuk die drukte, nog even (toch?) en je kan het achter je laten. Respect meid, het is niet niks allemaal zo. @ Dees; moet niet gekker worden zeg, wat een rare mensen zijn er toch. @ joyce; leuk toch even te lezen hoe het bij jullie gaat, geniet-ze verder. @ doortje; wat sneu dat Sara zo'n diarree heeft. Virusje? Maura heeft hem gehad maar toen was ze nog wel mini (maand of 9), in de weer geweest met ors van rijstwater en norit en zo. Hopelijk is het snel weer over, beterschap!
@Roeltje; hij voelt zich heel wat, heeft het ook telkens over dat hij veel macht heeft en niemand van hem kan winnen. Gaat ook nog een heel verhaal bij aan hangen ivm het uitzetten van hun uit de woning waar vorige keer dus de politie voo kwam. Beau eet ook wel beter, gaat alleen op en af...ligt ook wel aan de leeftijd. Hij is er trots op dat hij zijn kids hard heeft aangepakt vroeger. @collo; ik kan niet wachten, de volgende keer zet ik hem het huis uit! En dan nog elke keer weer vragen ook of ik nog een biertje heb voor hem..de hele dag ruik je de dranklucht! @RiTi; hoe was het in het zuiden des lands?
@ Dees; ik zou hem liever niet meer over de vloer hebben geloof ik. Bij mijn broer was wel prima, vooral erg leuk mijn broertje weer te zien nadat hij zo lang in het buitenland zat. Veel leuke verhalen en vooral wat hij doet (onderzoek) is wat wij delen dus dat is dan altijd wel gezellig. Verder geen slapeloze nachten er aan over gehouden dus we lijken voor uit te gaan (al kan dat ook te maken hebben met mijn training in onverschilligheid).
Aloha! Iedereen kerst weer overleefd? Hier ging 1e kerstdag (mijn geschifte familie) boven verwachting. Geen incidenten en zowaar gezelligheid . Tweede kerst dag (schoonfamilie) waren er wel wat incidentjes. Als ik dadelijk inspiratie heb zal ik ze wel op papier zetten. Ik ben er nog een beetje van slag van... Schoonvader had weer paar bijzondere acties... @mroos: Wat sneu dat Abel weer verhoging/koorts heeft!! Hopelijk zet het niet door en hoeven jullie niet naar het ziekenhuis! @dees: Wat een leuke spam! En lekker laten lullen die kerel! Boeien! @doortje: Wat een leuk ventje is Stan! @dertjuh: Had je net al ff mail gestuurd, maar wat een flapdrol is Peter. Snap echt niet dat ie zo 'makkelijk'bij jullie weggaat. Vind je super sterk overkomen en weet zeker dat jij en de kids er wel komen!! Hou je taai! @Joyce: Wat fijn dat het zo goed gaat!! Wil graag een keertje de kleine Yoeri komen bewonderen!! @collo: Wat fijn dat je Dretjuh hebt geholpen met de auto! Helemaal super! Sterkte met de hormomen!! Moet eerlijk toegeven dat mijn vriend en ik inmiddels ook fantaseren over een 3e. En een 4e. Gelukkig heb ik een spiraaltje en worden deze dromen niet omgezet in daden!! @riti: Was het gezellig bij je broer? Heeft ie een mooi huis? @suus: Zijn jullie nu al over?? En hoe bevalt het in jullie nieuwe paleisje?? @roeltje: Poeh, dat wachten duurt wel erg lang nu! Sterkte! @chicken: Pittig zijn die laatste loodjes he? Hopelijk kan je dadelijk alles helemaal loslaten! Ik kon dat gelukkig wel, maar ben dan ook loonslaaf... Sterkte nog eventje! @doortje/dees: Haha, zal mn mond maar houden... Uk2 zit in maat 80!!
@panos; ben ergens wel benieuwd naar de acties.. Geweldige spam, leuk stel zo! @RiTi; nou eigenlijk heb ik dat gevoel dus ook. Ben niet bang voor hem maar hij is me iets te aanwezig en laat maar al te duidelijk weten hoe het beter moet. Beau zijn oorontstekingen zijn ook psychisch volgens hem... @hier; beau ligt nog steeds wakker, wel lief te zingen hoor maar ik heb liever dat hij gewoon gaat slapen.
Panos Hahahaha....lol... Ach dat spiraaltje kan er ook wel weer uit hoor. Wacht maar tot die kleine ineens begint te lopen.... Volgens mij heb jij meer mama-genen in je dan je wilt toegeven. Er zullen ook echt wel nadelen zitten aan 3-4 kinderen, maar als ik die bekkies zie denk ik alleen maar...nog meer leuk/lief en lol. En moe was ik toch al... Ik prop nog wel een extra MC Tobi achter in mijn Agila Maat 80! WTF Enorm! RiTi Fijn dat het allemaal al iets ontspannener gaat met je familie. Woont je broer trouwens in het paleiskwartier nu?