December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; misschien heb ik het gemist maar wat is de taxatiewaarde van jullie huis op dit moment?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: ik snap eigenlijk helemaal niks van hypotheekzaken maar ik hoop dat je het kan krijgen zoals je het wilt! Hopelijk is die 170.00 een pure gok van lef, hij wil zijn huis ook verkopen dus is het verstandig om jullie meer credit te geven.

@all: ben gaar, oogjes vallen elk moment dicht, kruip mn bedje in.. weltruste x

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo!

Ben ik ook ff snel vanuit mijn bedje!

@dees: ik begrijp niet helemaal wat nou de bedoeling van de verkoper is. Maar het zal wel in zijn voordeel zijn... Hopelijk komen jullie er samen uit Zonder al teveel toe te geven...

Ik ga ook lekker slapen, Trusten all!!! :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goooeeedemorgen!

zo apart he, die kleine kinderen.. Gisteravond heb ik hem met flinke koorts in bed gelegd en vanmorgen met 36,7 uit bed gehaald:( Hoest nog wel flink en is wat hangerig, maar verder niks meer aan de hand..
    Straks maar eens lekker douchen en aankleden en kijken wat we gaan doen vandaag.. Even lekker naar buiten vandaag..

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: hopelijk komt de koorts niet meer terug en is dit het begin van het beter worden

@Hier: Dani is 1x wakker geweest, wederom kwaad en gillen en met alles gooien, niks is goed dan. Hij werd rustig van de maan die hij door het dakraam kon zien :)
    Daarna om 8.10 wakker omdat de bouwvakkers kwamen.. maar zijn alweer weg

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Layla zit in de stoel in n tijdschriftje te bladeren en ik hoor ineens 22, 23, 24, 25 :)
    Heb deze week 3x geteld van 20 tot 30 en kennelijk heeft ze het opgepakt :) *TROTS*

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Ik weet niet wat me overkomt!
    Ik zit gewoon in mijn 'pyama' in mijn eentje achter de laptop! ;)
    Maudje is lekker op 'school' en Stijn ligt in zijn nestje! wat een luxe zeg! Ik ga zo eerst lekker douchen en dan met de kleine man vlug een boodschap doen en dan maud alweer halen! ;) (want eigenlijk is het tekort om ook echt de vrijheid ervan te ondervinden ;))

@roeltje: fijn dat Lenn weer opgeknapt lijkt te zijn! :D

@dretjuh: hmmm, jammer zeg dat Dani weer zo onrustig is geweest...Geen idee waar het vandaan zou kunnen komen?
    En wat superknap van Layla zeg!!! Grote meid! :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh!

Ff snel, Beau had gisteravond koude koorts...35.5!
    Werd gillend wakker. Hebben hem mee naar beneden gehaald en ff op de bank onder een deken gelegen waar hij heerlijk bij me kwam liggen.
    De nacht heeft hij bij ons in bed doorgebracht, ging eigenlijk wel aardig. Vanmorgen was zijn temp. 37.6, best netjes.

Beau stond vanmorgen zo vrolijk te springen in zijn bedje dat hij nu door de lattenbodem is gezakt!!
    Net gebeld met de baby-dump en duurt het gewoon 4 weken dat deze geleverd is...schoonpa komt nu deze kant op om de bodem provisorisch te herstellen...*zucht*

Kom vanmiddag weer mee kletsen

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: hmm, koude koorts had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt ook niet fijn! Gelukkig dus vanmorgen een stuk beter!
    En door de lattenbodem heen joh? lekker dan! Kun je niet beter gelijk een peuterbedje kopen nu? Of is hij daar nog niet echt aan toe?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Zijn nieuwe bed komt zaterdag, dan wordt dus ook zijn kamer in het geheel opgehaald.
    Ik kan ze niet een kapot bedje verkopen dus een nieuwe lattenbodem is besteld.
    Zou ook wel vandaag gelijk zijn nieuwe bed willen ophalen maar daar heb ik nu echt de mogelijkheid niet voor.

Schoonvader is hier nu net geweest en haalt nu eerst even wat gereedschap op en latjes om de boel te herstellen.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Suus: heel herkenbaar, psz is vaak maar 3 uurtjes, dus echt iets ondernemen kun je ook niet.
    1ste keer voor Maud toch? Ben benieuwd hoe ze t gedaan heeft

@Dees: oeh da's wel een hele lage temp, maar fijn dat het nu al beter is.. Joh hij kan toch niet zomaar door de lattenbodem zakken :S oeh dus da's nog minder opbrengst voor de kamer nu je n lattenbodem moet aanschaffen.. balen

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dretjuh: ze heeft vorige week ook al 2x mogen oefenen... Maar vanochtend wel een traantje bij d'r zei marc...Ach ik ben nog niet gebeld, dus ze zal nu wel heerlijk aan het spelen zijn! :D

@dees: ja ik dacht al zoiets.. owja en inderdaad je had het kamertje natuurlijk al verkocht! Oeps, beetje jammer....;)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    Spannend:) Ben benieuwd hoe ze het gedaan heeft.. Zolang ze niet bellen zal het wel meevallen toch;)

Dees
    Oei, door de lattenbodem:$ die heeft stevig staan springen dan..

Dretjuh
    Pff die buien 's nachts zijn herkenbaar.. Lenn had m vanmorgen vroeg om half 6.. arme buren:)

Vanmorgen eerst boodschap gedaan en naar de speeltuin.. Daarna spelletje gedaan thuis en wandelend naar de eendjes.. K-k-koud!! Even op zoek naar goede wanten voor Lenn, deze worden te klein.. Had helemaal rode koude handjes.. Even bijgekomen thuis en hij zit nu even te spelen.. Straks broodje eten en door naar bed..

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hooooi

Man ziek :(.
    Ik vind het oprecht heel sneu voor hem, maar ik ben niet zo goed in zieke man :). Het gaat heel goed hoor en heb in het geheel geen 'last' van hem, maar ik wordt er toch een beetje onrustig van.

Goed nieuws van mijn bol-pakketjes, 2 items zijn retour aangekomen, de twee duurste dus dat is fijn.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Onze eigen berekening zou dan idd veel gunstiger uit de cijfers komen, dit ook ivm de restschuld die dan enigzins beperkt blijft.
    De taxatiewaarde is mij nu onbekend, dit omdat er sinds de laatste taxatie veel gewijzigd is in huis (nieuwe keuken, nieuwe badkamer en dakkapel).
    Gusje, heeft hij de griep?
    Wat goed nieuws van je pakketjes!! hoeveel mis je er nu nog?

@Dretjuh; Volgens mij doet hij zo omdat hij zijn vrouw een hak wilt zetten, dit is wat wij denken want anders doe je niet zo'n laag bod.
    Toch heeft Dani nog een goede nacht gemaakt, leuk dat hij de maan dan kan zien.

@Suus; Hij probeert er denk ik ook een slaatje uit te slaan, maar tja wij willen gerust zijn vraagprijs betalen ;)
    Hoe heeft Maud het gehad op 'school'?

@Roeltje; Gut het lijkt wel idem hier, Beau gisteravond ook nog ziek maar vanmorgen leek er niks meer aan de hand.
    Hoe was het buiten?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    beterschap met man. Gaat ook vreselijk rond he..

Dees
    Flexibele kindjes hebben we :D Was heerlijk buiten.. Onwijs koud maar ach.. overleven we wel weer..

Hij ligt nu lekker te slapen, ik hang wat op de bank.. Vanmiddag even over de markt struinen en op zoek naar nieuwe wanten en sjaal voor Lenn..

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; voor hem kan het heel gunstig zijn, maar zijn vrouw zal ook akkoord moeten gaan als het huis ook van haar is. Jullie voorstel zou voor hem betekenen dat wat hij meer ontvangt voor zijn huis hij moet delen met zijn vrouw, dat wat hij meer betaald voor jullie huis doet hij alleen. Hij is dan duurder uit. Maar goed, je weet het nooit he. We duimen verder :).

De 2 pakketten zijn blijkbaar open gehaald of misschien komt er nog wat, ik mis nog 3 artikelen maar de 2 duurste zijn terug :).

Man heeft iets grieps-verkouderigs, koorts in ieder geval. Verder geen idee want in diepe diepe slaap.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Brrr ik durf niet naar buiten vanwege de kou, vind het binnen al koud :)

@hier; Beau zijn bed is weer gemaakt, opa heeft hem gemaakt m.b.v. latjes fixeren.
    Straks maar even de koper bellen om hem op de hoogte te stellen.
    Beau zijn hals is nog steeds zo dik, maar geen koorts meer en eet en drinkt goed.
    Luca maakt echt sprongen vooruit, wil nu aan 1 vinger gaan staan bij je en trekt zich echt overal aan op!! Ben telkens weer verbaasd waar ik hem zie staan.
    De nachten met Luca zijn ook weer top, nu nog weer met Beau en ik ben blij.
    Net de berekening gehad van onze adviseur, het is allemaal haalbaar maar natuurlijk zien we het wel beter. Nu dus maar overleggen ;)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    haha warme dikke jas aan het gaan:) En als je dan weer thuis komt is het heeeerlijk warm :D Fijn dat het bed weer gemaakt is.. wel zo handig haha..
    Hopelijk komen jullie eruit met de prijs (nouja, prijzen)

Riti
    Fijn dat je in elk geval iets terug hebt.. Nu hopen dat de rest ook nog retour komt..

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: tis zeker koud, hier vanochtend ook naar de speeltuin en daarna ff gegeten in de speeltuin, dani vind alles prima maar layla is n koukleumpje.
    Kreeg via twitter een bericht van schoonzus "is het niet veel te koud?"
    tja alsof binnenzitten iets is bovendien schijnt de zon..

@Riti: ahh mannetje ziek :( Beterschap met hem! en zeker goed nieuws van je pakketten!

@Dees: maar als jullie verlies maken op dit huis en meer moeten betalen voor het ander, blijf je dan niet met een grote extra schuld achter? Weet niet hoe t allemaal werkt hoor, ben echt een dombo als het om dit soort dingen gaat, maar ben wel nieuwsgierig

Deel Deze Pagina