Jeetje, maar dat is toch ook belachelijk veel geld.. 110 euro voor een stomme voetenzak! *ben ineens blij met onze knalrode bugaboo*
pfff ja ik weet t ik denk en plan te ver vooruit... maar als layla dalijk 4 is mag ze zwemles volgen, wachtlijst is een half jaar, dus ben me aan t oriënteren (deed ik een maand geleden ook al, alleen in n ander land :S ) Maar dat is DUUR!!!! Kan me 500 euro kosten voor mevrouwtje dr A diploma heeft :S
@Dretjuh; Pfff wat een gezeik krijg jij nu over je heen zeg! Ga aub op je strepen staan, jij hebt net zoveel te zeggen als Peter. Hij is echt super kinderachtig bezig!! Ik zat al te denken of het misschien een idee is als je van ons de bus kan lenen, zit alleen geen achterbank in maar kunnen wel met z'n 3en voorin zitten. Even een dagje op en neer rijden om de spullen te halen is geen punt lijkt mij. @Chicken; Wat een wijsheid qua belastingen, respect hoor. Ik ben al blij dat wij er een persoontje voor hebben die het allemaal piekfijn voor elkaar heeft. @Roeltje; What!! JIj nog niet bevallen!? Wanneer moet je weer naar de VK? @Collo; Kidszity is leuk! Dinsdags wordt alleen wat lastig, ik ga nu voortaan op de dinsdag werken ipv de donderdag... @Lotte; Waar hang jij uit?? @Suus; Waar was je nou gisteravond?? @rest;...sorry lost!
@Roeltje; Hij is iig niet ziek meer, maar ohw wat kan hij soms een draak zijn!! Gisteren haalde hij echt soms het bloed onder mijn nagels vandaan door flink eigenwijs te zijn en overal NEE! op te roepen. Zo wou hij vanmorgen niet aangekleed worden, en weigerde hij zelf te lopen... Eten lijkt iets beter te gaan, vanmorgen 3/4 brood opgegeten. Op de opvang wou hij mij niet loslaten dus was het flink gehuil..
@Dees: is erg lief maar ik weet niet waar ik de spullen moet laten.... Als peter op en neer gaat neemt ie wel wat kleding en speelgoed mee... maar de meubels, tja ik kan er nog niks mee... Oww heel herkenbaar hoe Beau is, alleen is Layla meer zo ipv Dani. Maar wel fijn dat hij al wat beter is!
hier is Dani de laatste dagen totaal niet van t fruit, hij gooit continue zn bakje op de grond :S grrrrrr
Dretjuh Troost je, Lenn ook niet.. Weigert zelfs peer Doet ie normaal alleen als ie ziek is.. Zelfs zelfgemaakt toetje van peer wil hij niet.. Maar goed, hij eet verder goed dus vind het prima..
ooow, zo irritant.. Killerhond is schijnzwanger.. Vreselijk.. Alsof ik er een klein kind bij heb Vanmorgen KPN gebeld ivm wijzigen datalimiet datum (ofzo) Heeft nu 10 werkdagen geduurd en volgens de dame was het niet goed gegaan en moest het opnieuw worden aangevraagd.. Moest dan wel weer 10 werkdagen wachten.. Uhm, echt niet.. Dus gezegd dat ze maar iemand moest bellen om er vaart achter te zetten.. Voor maandag moet het worden opgelost anders onderneem ik stappen.. En hup, tijdens het gesprek kreeg ik een sms dat het was aangepast naar 12 februari 2012.. Uh huh.. Toevallig zeg.. Daarna Vodafone gebeld en als het goed is word er weer een verzoek voor nummerbehoud aangevraagd en ben ik per februari EINDELIJK van KPN af.. Edit: Goed bezig.. morgenmiddag kan ik een drankje afhalen voor killerhond.. Was nu niet op voorraad helaas, maar morgen eind van de dag staat het klaar.. Poeh, scheelt een paar dagen frustratie haha
met mn moeder ist iets minder..... die zit nu bij APD voor infuus die ze elke 3 weken krijgt, maar ze prikken ook altijd bloed van te voren, en dat blijft maar nabloeden, het bloeit nu al bijna 4 uur en het wil niet stoppen :S Dus nu zijn ze dr aan t onderzoeken en mag ze nog niet naar huis kon dr ook nog wel bij
@Dretjuh; Gut, nou ja zeg! Dat kan er dan ook nog wel bij. Hebben ze de INR geprikt, bloed zal wel te dun zijn.. Okay, geen opslag dus...bummer! @Roeltje; Ga je voorleggen bij de VK of ze je willen strippen? Schijnzwangere hond, ohw zo vervelend...onze labrador had dat ook wel eens @hier; Iets kerstspullen opgeruimd, iig de verlichting in de keuken (vond ze niet mooi meer). Boven gestofzuigd, badkamer gesopt + beide toiletten, vuilnisemmers geleegd en nu weer ff zitten. Straks nog strijken en boodschappen doen, vanmiddag ook nog even wat administratie wegwerken.
Dees Ja wil het wel over strippen hebben, maar dan pas voor volgende week.. Hoewel ik vreselijk aan het klagen ben D) is het natuurlijk beter dat ze blijft zitten tot 40 weken.. Zit al 10 weken in de voorweeen inmiddels en zolang dat geen kwaad kan voor de baby kan een weekje extra er ook nog wel bij.. Ga spullen pakken en richting vk..
@Dees: goed bezig thuis! Mn moeder heeft een portocat weet niet of ze daar erg uit bloeit of ergens anders uit :s hoor ik strakjes wel @Roeltje: Succes bij de VK, hopelijk wil ze je volgende week strippen. Wat een super instelling heb je door toch nog een weekje langer door te willen lopen
@Dretjuh; Ohw ja tuurlijk, had ik zelf ook kunnen bedenken als ze zo vaak geprikt moet worden is dat een stuk gunstiger voor je vaten. Maar goed, als ze nu geprikt is en bloed zul je haast denken dat ze toch opnieuw hebben moeten prikken. Veel succes zo in het ZH, houdt je ons op de hoogte?
ze is al terug, kennlijk in dr arm een groter vat geraakt en t bleef maar bloeden en bloeden, uiteindelijk toch gestopt en ze mocht weer weg ... gelukkig... Gaat nu naar de bank.. rekening openen, is wel zo handig
Ohw gelukkig maar Dretjuh! Een eigen rekening is idd wel zo handig, succes maar weer...goed bezig meid!
Dretjuh Fijn dat je moeder weer naar huis mag Wel goed dat ze het in de gaten wilden houden natuurlijk.. Zo, goedgekeurd door de vk.. Afhankelijk van hoe het aankomende week gaat wil hij volgende week evt. kijken of hij kan strippen.. Maar goed, als het aankomende week goed uit te houden is dan wachten we gewoon.. Alle opties staan dus nog open voor volgende week.. Heb wel al de hele dag wat krampen, maar weet niet goed of dit darmkrampen zijn of niet.. Ook veel waterige afscheiding, af en toe wat wit.. *eet smakelijk* Niks van te zeggen dus.......
@dretjuh: Fijn dat je moeder weer ok is. Jouw verhaal leert me wel weer hoe het belangrijk het is eigen onafhankelijkheid te houden. Deze les heeft mn moeder me van jongsafaan ingeprent en snap nu waarom... Moet zeggen dat ik vind dat Peter jou echt op een rot manier achterlaat. Zonder spullen, zonder geld, zonder iets te regelen voor jullie. Waardeloos! @roeltje: En? Toch gestript? @dees: Wanneer krijgen jullie ook alweer de sleuter? Moet dadelijk met uk1 even naar de dokter. Ze heeft al 3 dagen niet gepoept en heeft duidelijk pijn bij het proberen. Weet dat 3 dagen op zich geen probleem is, maar voor onze poep koningin dus wel. Die poept gemiddeld 3 keer op een dag. En 4 keer als we pech hebben. Bovendien staat ze de hele tijd te persen en te huilen. Zielig! Ze reageert nogal heftig op wit stokbrood en daar heeft ze met kerst teveel van op. Stom, want moest er nog aan denken, maar dacht dat het wel los zou lopen. Niet dus....