December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    nee niet gestript.. misschien volgende week..
    Oei, arme Uk1:( Doet zo zeer als het niet lukt:(

Lucky me.. Ik nies een keer en pis gelijk in mn broek.. *zucht*

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Maandag is trouwens nog wel even onder voorbehoud van de auto's hier... We hebben dus 1 auto met kapotte aandrijfas (al een tijdje, dus die moet nu echt op korte termijn gerepareerd worden). Mijn vriend moet maandag waarschijnllijk werken dus dan heeft hij de enige goede auto nodig. Ik zeg waarschijnlijk, want zijn contract loopt de 31 af en we zijn nog in onderhandeling over de verlenging. Ze willen nl een tariefsverlaging van 5 euro en minder uren. En dan weer een contract voor een jaar. Minder uren is ok en tariefsverlaging in prinicpe ook. Alleen wil mijn vriend niet vastzitten aan 1 jaar, omdat het er niet meer zo leuk is... In zijn huidige contract kan hij bijna niet tussentijds opzeggen, dus zijn nu aan het kijken of de voorwaarden aangepast kunnen worden. Anyway, lekker vaag dus nog....

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Lekker he die incontinentie... Hier ook last van gehad... Gelukkig gaat het (als het goed is) vanzelf weer over na de bevalling! Spannend hoor je laatste loodjes!! Ben zo benieuwd wanneer jullie kleine meid gaat komen. 2012, of toch nog 2011.....?

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: ja heb ik nu ook wel geleerd dat je onafhankelijk moet zijn. Maar goed, 2 kids.. man goedinkomen, ik kon mezelf daarnaast ontwikkelen, zoiets als dit verwacht je gewoon niet en dan heb je niks inderdaad....
    maar wijze les van je moeder, iets wat ik mijn kids ga doorgeven

Ahh arme poeperd :( zoo zielig....
    Layla is altijd al een moeilijke poeperd geweest, zeker nu ze geen luiers meer draagt, die houd dat dagen op!

@Roeltje: Ah nog steeds zo'n last van de plas :( Da's vet balen man!! Zwaar irritant, hopelijk ben je er na de bevalling errrrg snel vanaf!

@Panos2: ben wel bekend met vage contracten en verlengingen e.d. had Peter ook zoveel mee te maken.
    Ik zie t wel joh :)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    halloooo

Het was superleuk in ballorig!

Maar wat een hel op aarde is dat zeg!
    Het was natuurlijk ook lekker druk zo in de vakantie met dit weer, en dan is het even hard werken voor Maura d'r sensitieve mama ;).

Wel heel fijn om te zien hoe ze zich weet te handhaven in de chaos en met andere kindjes, ligt toch een beetje gevoelig doordat "ze gaat ook niet aan een kdv" ons zo vaak om de oren vliegt als ze wat verlegen lijkt. Maar daar ging ze, lekker zelf, lekker klimmen, en veel plezier maken!

@ Roeltje; aaaah wat een solidariteit van Mofo :D.
    Is ze er erg vervelend van?

@ Panos; Echte mannen kunnen het hebben, roze!
    ai zo verstopt zitten is echt heel naar. Moeten hier ook altijd scherp blijven op vezels. Volgens mij heeft de ha wel een eenmalig goedje waarmee het gelijk los komt, sterkte.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Uk1 maar even aan de lactulose ;)
    Is ze het zo weer kwijt!

@Roeltje; herkenbaar!! Nu nog steeds trouwens :)
    Toen ik op de trampoline's stond te springen 2 weken terug voelde ik het ook lopen...erg vervelend!

@RiTi; Wat vond Maura het leukste aldaar?

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Moet ook nog steeds wennen aan dat soort omgevingen. De herrie en de drukte! Draai zelf een beetje door daar.... Wat goed dat Maura zo lekker aan het scharrelen was!! Hier ook een meisje dat eerst rustig haar ogen uitkijkt voor ze zelf loskomt. Heeft niks met creche oid te maken, is gewoon de aard van het beestje. Vind het ook wel lief. En zie haar genieten van het kijken naar al het moois, dus zelf lijdt ze er niet onder denk ik altijd maar....

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Handhaven, zo noem ik het ook altijd. En zo voelt het ook... Vind dat soort omgevingen (en ook de nieuwe peutergroep) echt een soort urban jungle met zijn eigen regels en mores. Zo'n ukkie moet daar ook maar dr weg weten te vinden. Best heftig af en toe....

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Kom even langswaaien.........ik wil naar huiuiuiuiuiuiuiuissss, ben het zo zat!!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Zie nu pas je vraag, 28 februari is de overdracht van beide huizen. Dan steken we gelijk over.

Zag nog een leuke foto van Luca voorbij komen tussen de kerstfoto's :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chicken; agussie...knuffel!

@ Panos; Handhaven inderdaad, ach zo lang het niet overleven is :D.
    Kan drukte op zich wel waarderen, Lowlands helemaal top, maar dat is toch anders :p.

@ Dees; Ze heeft een hekel aan die luchtkussens, daar was het ook te druk voor want binnen 1 seconde heb je 5 peuters, een kleuter en 2 ouders boven op je. Dan blijft er niet zo heel veel over, die matten met dat klimding waar je van af kan glijden en onderdoor kan kruipen vond ze super. Vooral omdat ze dat dus in de drukte goed zelf kon, ook als je er met zijn tienen op klimt, ze kon er wel tussendoor.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mmm jammer date met vrienden gaat niet door, zieke kindjes daar.
    Nu moet ik zelf wat te eten verzinnen :).

Voor Maura eigenlijk wel beter, gewoon naar haar eigen bed vanavond. Overmorgen ook al weer oud en nieuw en steeds twee van die hysterische ouders om je heen, is ook niks voor zo'n kind :p.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Die luchtkussens vond Beau eerst ook maar niks, het wiebelde teveel..wat later vond hij het super en begon er zelf flink op los te springen en liet zich dan zo ineens vallen..dikke schik dat hij had.
    Dat klimding is ook leuk, ben er zelf ook een paar keer vanaf gegleden :D
    Wel lekker dat ze zich zo vermaakt heeft, ze ligt nu te slapen?

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ze is inmiddels weer wakker :), ruim een uur heerlijk geslapen.
    Wel onrustig en van slag wakker door de drukte.
    Zelf mee met dingen was heel erg moeilijk, het was echt heel druk. Had ook het idee dat toen we weg gingen mensen stonden te wachten om er in te mogen, misschien hebben ze toch een grens aan toegang.

Wil niet zeuren hoor, maar zo samen voor Maura zorgen is soms best ingewikkeld :). Alles kost veel meer tijd als je het onderling ook nog wil afstemmen. Ik heb natuurlijk een flinke routine door de 4 dagen dat ik voor haar zorg. Pak kleding met het idee wat we gaan doen en wat ze bijv. morgen aan doet, zo ook met eten, gisteren zus dan vandaag zo etc etc. Dennis heeft er zo weer zijn eigen draai in (meer ad hoc) en dat is ook juist heel leuk, maar we komen met zijn tweeën niet echt effectiever uit dan alleen :(. Wel gezelliger, is ook wat waard en voor Maura ook wel goed, maar ook wel een beetje vermoeiend.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Roeltje; Jij hebt vorig jaar gehaktbrood gemaakt toen Wendy kwam, heb je daar een recept van of een tip, een idee of uh iets?
    Oud & nieuw- iedereen neemt wat mee, lijkt me ideaal aangezien het gaar en koud is en wel safe voor iedereen. Maar zie zo veel varianten dat ik graag je geheim wil weten :).

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Dan was het idd best druk! Ik vond het die zondag al aardig vol maar konden nog wel op de luchtkussens mee zonder dat je op een ander viel. Misschien lag het ook aan de tijd, wij waren daar pas rond 16u.
    Het samen verzorgen van de kids klinkt wel weer herkenbaar..ik ben ook best van de routine, die heeft J. ook niet echt en dat is niet altijd even effectief.

@hier; Strijk is klaar, vuilnis naar beneden gebracht.
    Nu nog boodschappen doen, heb geen zin maar zal toch moeten :)
    Tot later..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Ging toen niet door helaas.. Geen tijd om m te maken, maar zal m zo even voor je opzoeken.. Goed dat je het zegt, kan m ook wel weer eens maken :)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ roeltje; oh ja, dat was het. Heb er nu veel gelezen en eigenlijk kan alles wel geloof ik. Vind gekookte eieren er in wel lekker vrolijk staan dus wel leuk.
    Ga nu eerst maar eens een berg gehakt halen, ben ik al een heel eind :).

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    gut toch leuk 1+1 gratis bij de hema, mooi een tweede winterjas voor Maura (handig met dit natte weer ook).
    Afgeprijsd van 40 naar 20 en nog een broek van 15 euro er dan voor nop bij :)

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: peter was vandaag ook in balorig, weet niet of t dezelfde was... maar niet gezien ;)?
    Fijn dat t leuk was

Heb ik toch nog 1 voordeel van het scheiden, ik hoef dalijk amper wat af te stemmen met Peter en kan de kids geheel opvoeden zoals ik dat wil... *om t maar positiever in te zien..ahum*

@Panos: Layla heeft een fles van de ha staan voor als ze niet kan poepen. Lactulose of iets in die richting... helpt erg goed!

@Chicken: ahh arme jij!

@Dees: 28 februari is DE dag :) jeeej
    Leuke foto van Luca

@Hier: bij de bank 4 rekeningen geopend.. 1 betaal en 1 spaarrekening voor mezelf en 2 voor de kids apart.
    Toen een map + tabbladen voor mn administratie, en nog wat bakjes + bestek voor de kids want dat hebben we hier echt te weinig nu.
    Was een dikke 1,5 uur zoet :S

Dus ga ff map in elkaar zetten en dan mn mail weer checken, ben helemaal gaar

Deel Deze Pagina