@Dretjuh; Je bent er maar druk mee! Hou vol meid! Wanneer spreek je Peter weer om de situatie te bespreken? @hier; Boodschappen zijn nu ook binnen, net wat rekeningen betaald en merk echt dat we er op achteruit gaan zeg Zit er bijna over na te denken de kids 1 dag minder naar de opvang te doen, vooral nu we ook nog eens 120 meer gaan betalen elke maand...of vanavond maar eens overleggen wat te doen om eens beter naar de financiën te kijken. Wordt er vaak zo depri van..
@Dees: heb helemaal geen idee wanneer ik Peter weer spreek. Tis wat met die rekeningen Ik weet niet precies hoe t zit met kinderopvangtoeslag, maar als ik de kids naar de opvang ga doe ontvang ik 90 tot 93% terug. zal wellicht voor 2 verdieners wel anders liggen... maar kan me voorstellen dat je erover nadenkt, tis echt TE duur gewoon
Zou zo graag eens willen weten of het wel voordelige is om de kinderen bijv. 1 dag minder naar de opvang te doen. Ik bedoel, ik blijf hetzelfde werken net als J. Maar wanneer de kids 1 dag minder naar de opvang gaan zal ook het belastingvoordeel weer minder zijn denk ik...of zal het misschien zelfs nog duurder zijn?
@ Dees; volgens mij is het een percentage naar inkomen, dus wat je terugkrijgt blij het zelfde in % als je minder uren afneemt. Het scheelt wel degelijk in je kosten. @ Dretjuh; Fijn dat je veel terug kan krijgen als alleenstaande ouder bij opvang! Het is nog wel onzeker hoe de rol van Peter uitpakt wb inkomen en of dat als inkomen geldt. Je eigen inkomen is ook weer van invloed op de alimentatie dus zo blijft het rekenen aan de gang. Wat een gedoe en geregel. Wat een rotweer om doorheen te fietsen zeg brrrrr, gelukkig niet met MAura voorop.
riti recept komt vanavond hoor, maar kan m op de laptop niet vinden dus moet m even overtypen uit een kookboek.. nu lenn naar bed brengen
@ Roeltje; doe niet te veel moeite hoor, zou het heel leuk vinden maar het moet te veel werk zijn, dat is ook niet leuk.
Heb toch niks beters te doen Ben even aan het spitten in de kookboeken.. Moet ergens in staan.. Zo gedaan joh Lenn slaapt..Hoort wel steeds harde knallen van het vuurwerk, maar roept doodleuk JAAA! Boem! gek kind
Hallo! Lekkere drukke dag gehad! Gistermiddag naar de Ikea geweest en vandaag al wat dingen opgehangen en in elkaar gezet (oke, ik niet zelf, maar man ahum..). Hele dag mijn zus+man+kindjes over de vloer gehad. Erg gezellig, lekker getuttebeld en alle meidenkleren uitgezocht (aangezien meisje nummer 3 op komst is bij mijn zus!!!). Sara ligt sinds vanmiddag in haar nieuwe bed, jeetje wat is ze dan groot... Het is toch het Minnen bed van Ikea geworden. Ben heel blij en Sara straalde toen ze haar bed zag (was bij de Ikea er al zelf in gaan liggen haha). even bijlezen!
@Doortje: ahh je zus weer wat leuk!! en jaaahhh een meisje leuk ikea blijft ook altijd leuk! Slaapt Sara een beetje goed in haar nieuwe bed? @Hier: Dani wil niet slapen :S loopt hier poepie vrolijk de hond te vervelen. neem m dalijk wel mee, als ik boven ben gaat ie vast wel slapen.
meiden, ben ik! @dees: idd, een dag te laat! hihi, zou gisteren nog komen maar is er bij in geschoten! Leuke foto van Luca! En spannend joh 28-2 de sleutel! Wat doen jullie in de tussentijd met de inhoud van jullie woning? Ik neem aan dat je nog wat gaat texen enzo? Even in de opslag ofzo? @dretjuh: respect voor je meid, dat je alles zo goed als het gaat voor jezelf een de kinderen aan het regelen bent! Petje af! Wellicht kan ik je binnenkort ook een dagdeel entertainen? Woon vlakbij En wat betreft de zwemles van Layla, is het geen optie om haar op haar 5e naar zwemles te doen? Het schijnt zo te zijn dat de kids het dan veel vlotter leren...En anders mag Peter lekker meebetalen! Het is toch ook zijn dochter die leert zwemmen! @roeltje: lekker gaan bevallen hoor, met de jaarwisseling is ook maar niks en ik wil ondertussen wel eens weten hoe meisje gaat heten! @kidzcity: ik ben voorstander, al is er hier in de buurt ook best veel leuks doordeweeks bij goed weer is Pukkemuk ook echt leuk! Lekker rustig op de ochtenden en allemaal diertjes @mroos: mooi mannetje is Abel en wat is ie weer anders als z'n broer! Heel ander neusje vooral toch?! Leuk om te zien die verschillen! @doortje: lieve Saraspam!!!! Keischattig bedje ook! @panos: briljant hoor uk2 in een roze voetenzak! Gewoon doen met die tekst eronder van 'mijn mama is te krenterig om een blauwe te kopen', kei goed plan! @roeltje: heb jij een roze bugaboo??? Nu aangeschaft of had je die bij Lenn ook al? @Chicken: had Marc jou nog een mail gestuurd??? Ennuh, ik voel me bijna bezwaard dat ik je gevraagd heb even naar onze spulletjes te kijken...jij moet eigenlijk gewoon helemaal niks doen en genieten van je toeter! Over toeters gesproken: roel en kip buikspam???? @zwangeren: wie is er na chicken aan de beurt??? Is er dan nog iemand? (oooops als blijkt dat ik iemand vergeet ) Caruli is nog voor chicken... @hier: heeeeeeeeerlijk zo'n nieuw huis en heeeeeeeerlijk een weekje vrij, maar och we zitten al zo'n beetje de hele week in de praxis, de lampenzaak, de ikea etc! haha! @iedereen die ik vergeet: sorry @hier2: morgen naar de notaris voor de overdracht van het oude huis, heerlijk nog maar 1 huis dan
Goedenavond Hier ook een druk dagje gehad. Vanochtend naar het CB en vanmiddag lekker in een indoor speeltuin wezen spelen. Godallemachtig wat wat het druk daar zeg! Konden gelukkig wel gelijk naar binnen, de mensen achter ons moesten wachten tot er weer een tafel vrij kwam. Gelukkig werd het al snel minder druk, we waren er pas om 15.00 uur. Kindjes hebben heerlijk gespeeld. Vanmorgen bij CB is Amy weer helemaal goed bevonden, 90 centimeter en 13,6 kilo. Was helemaal goed, lengte zit 2 cm boven gemiddeld schijnbaar. Ze was zo lief met alle testjes en onderzoeken en werkte zo goed mee, ik denk dat die arts ze zo graag allemaal heeft. Heb nog aangegeven dat ik Amy's grove motoriek nogal houterig vind, maar ze vond het echt niet zorgwekkend gelukkig. Gewoon wat meer naar speeltuinen etc. Moet ook zeggen dat Amy pas sinds kort het klauteren heeft uitgevonden, dus dat komt nog wel goed. Zometeen maar naar bed, morgen weer een dagje werken terwijl mijn moeder oppast. Die blijft morgen ook slapen (is nu ook al hier) dus heel leuk voor Amy en Lizzy.
@collo: ik realiseer me zojuist (nu ik je onderschrift lees) dat Lizzy over 3 weken al jarig is! WOW! De tijd vliegt ECHT heel hard! Werkze morgen en leuk idd voor de meiden dat oma logeert Waar ben je vanmiddag geweest? *is niet nieuwsgierig *
We zijn vanmiddag bij de Vossenberg geweest. Weet niet waarom, maar vind dat een prettige speeltuin. Lizzy over 3 weken jarig...ja...het lijkt wel al lang geleden zeg, dat ze geboren werd. En tegelijkertijd is het zo snel gegaan...heel vreemd. Vandaag in de speeltuin was ze op een gegeven moment een beetje uitgespeeld en toen liet ze echt duidelijk merken dat ze graag bij me wilde zitten. Om vervolgens natuurlijk weer enorm afgeleid te worden, maar elke keer gingen die handjes weer de lucht in naar me. Dat is echt iets nieuws en ik ben er zo superblij mee. Het klinkt gek, maar die meid is al maanden alleen maar bezig om zelfstandig te worden en nu laat ze eindelijk weer een beetje zien dat ze me nodig heeft. Is denk ik wel erg goed voor onze band, want ben echt weer helemaal verliefd op Lizzy.
wat leuk om te lezen! Kan me voorstellen dat je dat ook echt ff nodig had dan! Is idd niet leuk als ze alleen maar zo zelfstandig willen zijn en niet willen hangen en kroelen enzo.... Stijn kan zich ook altijd heel vertederend optrekken aan mijn broekspijpen en dan al tuttend op zijn vingers zijn hoofdje tegen mijn been aan laten hangen...***smelt!*** @vossenberg: is ook LEUK!!! Nu ga ik lekker op 1 oor! tot morgen!
@Collo: wauw Amy is netjes qua lengte en gewicht zeg! idd best aan de grote kant, maar ze ziet er super uit vind ik.. fijn dat ze goedgekeurd is, kon ook niet anders met zo'n knappe lieverd @Suus: tja hij betaald al onderhoudsgeld dus wil hij echt nix extra's betalen hoor maar komt wel goed, mn vader helpt me ook wel mee met zwemles. @vossenberg: jahhh leuk!!! Desnoods kom ik op de fiets dan
Goedemorgen, Wat een nacht, ik heb dus helemaal niet geslapen pffff Dennis bij elkaar opgeteld misschien net 1,5 uur maar in kwartiertjes dus zij zijn compleet gesloopt. Reden, het weer! Steeds maar weer de wind, beetje hagel, beetje regen, af en toe wat vuurwerk en een Maura die maar niet in een diepe slaap kwam hierdoor en bang is voor die herrie . Wind stond ook aan haar kant van het huis, alleen maar dakpannen en een kleine dakkapel dus dat klinkt lekker. Nu was ze steeds erg goed troostbaar, binnen5-10 minuten lagen we er wel weer in maar als het dan binnen een half uur weer raak is schiet het niet op. Beuh
RiTi Klink als een superzware nacht. Hoop dat jullie vanmiddag even bij kunnen slapen. Dretjuh Kan de volgende keer als we naar de Vossenberg gaan Ferdy we even terugsturen om jullie op te pikken...stom, gisteren helemaal niet aan gedacht. Kunnen ook een keertje bij de 7 geitjes afspreken als het weer wer wat beter is. Amy is gelukkig qua gewicht aardig bijgetrokken. Enneh, Peter betaald nu toch echt maar een minimaal bedrag voor de kindjes toch?hij is nl. Vplicht om zolang jullie getrouwd zijn, ook jou in jouw onderhoud te voorzien, is bij de wet geregeld dus echt niet raar als je dat eist van hem. Zit te wachten op een afspraak. Was een half uur te vroeg....zucht..chaoot die ik ben. Hoop dat ze snel komen, hebniet zoveel zin in afspraken biten de deur vandaag. Wel blij met mijn Ipad... Oh, leaving on a jetplane op de radio (top 2000)