@Collo: 7 geitjes is inderdaad leuk, helaas is het nog geen goed weer... waar blijft die winter eigenlijk? Staat hier een mooie slee die niet gebruikt word :S Ja hij betaald een minimaal bedrag, volgens berekeningen kan hij straks goed t dubbele moeten betalen :S
Dretjuh Maar dat moet hij nu ook al gaan betalen hoor. Eigenlijk zeker nu, nu zn jullie nog getrouwd.
Even de doelen bijgesteld voor vandaag, stond net het lichtknopje op de overloop te zoeken . Zo met mijn duffe hoofd nog even wat boodschapjes doen, moet toch overal in de rij dus die slapende blik van mij valt niet op. Dennis hangt bij Maura over de badrand, 1 ding tegelijk doen gaat goed, combineren niet zo. @ Dretjuh; Het klopt niet zoals het nu gaat tussen jullie . Ik zou niet afwachten, het is niet aan hem alleen het vervolg te regelen. Ook jij bepaald nu wat er gaat gebeuren, hoe en wanneer je hem kan bereiken en hoe jullie samen de rest gaan afhandelen. (scheiding, boedel alles) Het is vreselijk dat het nodig is maar ook aan jou om hele duidelijke afspraken te maken wie wanneer welke spullen haalt uit de UK en hoe dat aan te pakken. Op dit moment is het ook jou geld wat hij uitgeeft en ook jou auto waar hij in rijdt. Denk niet dat het veel zin heeft het op te eisen en ruzie te maken, maar je mag wel weten waar je aan toe bent aangezien 50% ook van jou is. Bah, blijf het een vreselijke rotsituatie vinden, sterkte meid!
Sorry meiden, druk dagje vandaag en morgen (en overmorgen ook gelukkig) Zal me netjes komen melden elke ochtend, maar verder ben ik er weinig.. Nu nog even in huis aan de slag en dan na Lenn zn slaapje naar mn ouders..
riti kan m niet vinden!! heb alle kookboeken doorgebladerd maar staat er niet bij. gehaktbrood van cas spijkers lu ijkt er het meest op.. zal even kijken waar ik die heb
Dretjuh Poeh knap hoor.. Ik was onderhand allang enorm uit mn slof geschoten.. Kom zeg.. Wat denkt ie wel niet.. Hij gaat er toch zomaar vandoor?
nee is niet zomaar..... maar hij verstuurd PSje steeds mails, uiteraard negatief over mij.. en jullie lullen mij dingen aan. Hij betaald mij geen alimentatie omdat ik maar ns moet leren mn eigen boontjes te doppen.. Ik verdedig hem niet als jullie iets negatiefs over hem zeggen en daar issie boos om. etc...etc....etc.......... durft ie tegen PSje ook nog te zeggen dat ie niet wil dat de kids en ik iets te kort komen... sorry hoor hoe haalt hij t in zn hoofd om dat te zeggen!!!! wij komen nu ALLES te kort dankzij hem ik met alimentatie.. de kids op zoveel andere vlakken....... (ja begin ik weer over geld, nou sorry hoor!!!) ik schrijf wel niks meer... t word me ff teveel nu
Nou goed, zomaar is natuurlijk te kort door de bocht.. solly Ach lieverd *Sorry Peter, zal je netjes behandelen als dat betekend dat je Dretjuh netjes behandeld*
Ik volg het niet meer helemaal geloof ik, Peter en PSje kennen elkaar? Hij is wel heel erg met jou bezig, met wat jij moet leren en wat jij wel en niet zegt. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar lijkt me een beetje een doodlopende route als je uit elkaar gaat.
Goedemorgen! @Suus, Abel heeft idd een heel ander koppie, ik zie eerlijk gezegd maar weinig (geen?) gelijkenissen tussen de 2. Abel lijkt veel meer op Gijs. @Collo, Fijn dat Amy weer goedgekeurd is, en wat kan je trots zijn als ze goed meewerken he! Leuk dat Lizzy wat meer toenadering zoekt, kan me voorstellen dat je dat gewoon nodig hebt. @Doortje, meisje nummer 3, leuk! Kom zelf uit een meidengezin en was altijd erg gezellig. En wat leuk, de 2 bedden, hoeveel weegt Stan nu? Even groot als Abel schat ik zo in.. @Riti, goed om de doelen even bijgesteld te hebben, rustig aan doen mag ook even. Ik lees altijd met veel plezier je posts over sensitieve mama's, drukke plekken etc., maar weet nooit iets zinnigs te reageren, ik herken mezelf er goed in iig. @Dretjuh, Sprakeloos ben ik, ik kan er 1000 dingen over zeggen maar tegelijkertijd ook weer niks. Riti heeft helemaal gelijk,alles wat van hem is, is op dit moment van jou, dan had hij maar niet moeten trouwen. Hoe komt hij nu weer aan contact met PSje? Vanochtend stond Boaz voor het eerst naast mn bed om 7 uur.. het hek is van de dam nu. Prima, hoort bij ouder worden toch? Zolang het maar niet voor 7en wordt.. Boaz is bij oma(op verzoek van oma), Abel slaapt, bezoek is weg, ik heb even wat me-time, heerlijk!
Mroos haha als je geluk hebt wil hij nog lekker bij papa en mama liggen als hij uit bed komt Kun jij ook blijven liggen als Abel tenminste nog slaapt..*Of Abel er ook maar bij in de ochtend* Geniet van je me-time.. Heb je verdiend Ik moet eigenlijk verder met klaarmaken.. Mis nog sokken aan mn voeten en fatsoenlijk haar.. Halve make-up en spullen van Lenn zijn ook nog niet gepakt Nouja, wel wat speelgoed.. meneer wil klei en stiften mee naar oma.. Nu nog oude kleren, overall (gaat mn pa helpen met voeren van de koeien, geiten en kippen) en luiers..
@Roeltje, waar heb jij een overall vandaan? Ik wil zo'n echte blauwe ofzo, maar kan ze nergens vinden. Toen ik hoogzwanger was, was ik ook pas ergens halverwege de dag klaar, het kost zoveel energie.. haha. Nog steeds veel last van de voorweeen? Ik vond ze ontzettend irritant maar uiteindelijk wel een bevalling van maar ruim anderhalf uur haha.
@ Roeltje; oh wat leuk een overall, heb je ook van die kleine werkhandschoenen? Die vind ik ook zo stoer . Succes met alle voorbereidingen, hele expeditie! @ Mroos; fijn te lezen dat ik niet de enige ben! 7 uur is nog best netjes, hij kan ook de trap af dan? Hij doet het wel heel lief allemaal. Maura komt haar bed nog niet uit, blijkbaar zit de beperking van het ledikant nog in haar hoofd of zo? @ hier; Maura en Dennis in diepe diepe slaap, lukt mij dus niet he . Maar goed, lekker niks met deken en thee is ook wel fijn. Die 90% kans op neerslag komt dus allemaal vannacht, het is prachtig vandaag. Beetje jammer dat we dat dan met Maura gaan krijgen.
@Hier: PSje had de situatie gelezen en peter daarover een bericht gestuurd, was allemaal hele netjes en neutraal. Vandaar dat contact. @Mroos: geniet van je me-time.. 7 uur naast je bed staan, best schattig eigenlijk @RiTi: hehe tja mannen zonderen zich makkelijker overal van af en vallen als een klein kind in slaap. Vrouwen blijven nadenken en wachten toch stiekem tot er iemand wakker word waardoor ze niet kunnen slapen. Heel herkenbaar.. Maar hopelijk kun je vannacht alsnog slapen. en blijft het weer boven jullie huisje rustig
ik weet inmiddels wie DIE persoon is... wil er niks over loslaten.... maar peter heeft het die persoon ruim 2 weken geleden al verteld... dus ik zie wel degelijk n verband tussen onze breuk pffff klotezooi....
@ dretjuh; ach nee. Ken je haar? Lijkt me vreselijk moeilijk dit. Dikke knuffel meid, het is wel erg veel zo.