December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wordt ik net gebeld door mijn ouders, zij hadden een brief ontvangen van de woningstichting dat ik de toewijzing van een huisje had!
    Nu dus maar even afzeggen..;)

@RiTi; Klopt, zo denken wij idd ook maar je moet toch wat.
    leuk is anders, ik dacht dat het iets leuker zou gaan.

@Roeltje; Misschien vanmiddag er nog even op uit, ligt er ook aan hoe Beau nu uit bed komt.
    Wat een prijzen hè, wordt er ook gek van!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Ach als je eenmaal buiten bent is het prima te doen.. Lekker in beweging blijven.. Lenn vindt het meestal ook prima, alleen vandaag is hij wat uit zijn doen geloof ik.. Nouja, vanmiddag maar weer proberen en anders lekker voor het huis met zn fietsje:)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Ons huis staat te koop voor €199.500, hebben daarvoor een hypotheek van €214.000. We draaien sowieso op een restschuld uit.
    Alles wat we dus meer vangen voor ons huis is beter omdat dan de restschuld beperkt blijft.
    Als het huis toch weg gaat voor €170.000 dan blijven we dus met een restschuld zitten van €45.000. Dit willen we dus graag beperken.
    Het toekomstige huis is geen probleem, €239.000 is niet onze limiet en de huidige hypotheek wordt dan overgesloten.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; wat een gedoe he allemaal, hoop heel erg dat het gunstig uitpakt, lekker het nieuwe jaar in in een nieuw huis :).
    De zon schijnt nu wel dus dat is lekker!

@ dretjuh; gezellige picnickfoto's!

Het is inderdaad koud! brrrr Vanmorgen naar de apotheek geweest ( hele route met Maura in gesprek over het verschil tussen de apotheek en de biliotheek :D) was wel fris, ook wel lekker.
    Nu met het zonnetje er bij moet ik eigenlijk zo ook nog even iets leuks doen met Maura buiten.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Dat is dus ook zo wat ik hoop! Lekker nieuwe kamers voor de boys, Luca een eigen kamer met een deur.
    Auto voor de deur, grote achtertuin, speeltuin voor de deur.
    Zie me daar echt de komende 15 jaar wel wonen :)
    Ik blijf duimen.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha zoals je het beschrijft kom je je erf niet meer af dan :D

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Whahaha, rondom huis :D
    Kom ik iig al verder dan nu :p

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zucccchhhhtttttt.....wat een opstandige wil-niet-peuter heb ik vandaag. Wil je brood? Nee, wil niet. Nou dan niet. Ja, wil wel. Ok gaan we brood eten. Nee, wil niet. En zo gaat het met alles. Plus niet mee willen lopen buiten, op de grond gaan zitten etc etc etc. Ben zoooo moe. Heb hem op bed gelegd en hij viel meteen in slaap. Nu even rust en een potje janken.

Net vk geweest. Ijzer te laag en bloeddruk erg laag. Heb Floradix en moet iets meer zout eten. Nou gaan we maar doen dan.

Alles verder goed hier?

X

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicky; Adem in, adem uit ;)
    Hier ook zulke dagen gehad, waaien wel weer over gelukkig.
    Maar het vreet ontzettend veel energie, iets wat je nu niet veel hebt.
    Aan de floradix ja, als het maar vlot helpt! Dan voel je je ook snel weer wat fitter hopelijk.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; dat zijn wel heel veel factoren om heel erg moe van te worden :(. Sterkte!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooh vermoeiend he die dagen:( hier ook een wil ik niet, hoef ik niet, geen zin in dag..
    Hier doe ik inmiddels twee pogingen en bij nummer 3 heeft hij toch echt pech..
    Balen van je bloeddruk en HB.. Helpt ook niet mee dan he :(

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar uh, niet om het één of ander he.. Maar wat is er met mijn kind gebeurd? Hij ligt al bijna 1.5 uur te slapen..

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hij heeft het licht gezien ;)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou je zou het haast denken he.. En op welke momenten kan ik niet in slaap komen? Juist als hij eens gaat bijslapen;)

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @roeltje...hihi heerlijk toch. Hoop dat Milan ook even 2 uur slaapt. Kan ik even bijtanken. Vind het ook wel weer zielig dat ik even weinig kan hebben...zucht nogmaals.

@dees..balen dat je zoveel restschuld overhoudt. Rothuizen....heb er ook nog een in de aanbieding....zucht maar weer eens.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    onhandig!
    Beau was net even wakker maar is toch weer in slaap gevallen kennelijk..ook zo vreemd.
    Anyway, beide heren slapen nu :)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; een huis of een restschuld?
    Beide niet leuk nee :(

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Een huis, maar is gelukkig verhuurd. Verkopen is geen optie nu...blijf ik ook met teveel zitten.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    sooooow even een H&M bestelling gedaan voor Maura met o.a. een vestje, een trui, dikke sokken, een dunne muts, dikke wanten en een leuke maillot :).
    nu zijn we in alle varianten en combinaties compleet voor bijna alle soorten weer :D.

En ik ben er uit, ze krijgt een vlindertjes-verjaardagstaart!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha ik had nog niet op verzenden gedrukt en ik hoorde meneer uit bed komen :D die zit weer beneden.. Toch 1.5 uur geslapen.. dik half uur meer dan normaal.. Straks even de markt over..

Deel Deze Pagina